eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Szczecin: Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 252061 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie , ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. całodzienną obsługę gastronomiczną uczestników szkoleń organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie Centrum Szkolenia dla pracowników ZUS, w tym dla uczestników szkoleń finansowanych z Europejskich Funduszy Strukturalnych, oraz narad i spotkań okolicznościowych, w następujących lokalizacjach Zamawiającego: a) Szczecin, ul. Matejki 22 - całodzienna obsługa gastronomiczna w pomieszczeniach będących własnością Zamawiającego, bądź wskazanych przez Zamawiającego, b) Lubin k/MIędzyzdrojów, ul. Główna 7 - całodzienna obsługa gastronomiczna w pomieszczeniach będących własnością Zamawiającego, bądź wskazanych przez Zamawiającego, c) Szczecin, ul. Citroena 2 - całodzienna obsługa gastronomiczna w pomieszczeniach będących własnością Zamawiającego, bądź wskazanych przez Zamawiającego, d) Międzyzdroje, ul. Lipowa 9 - całodzienna obsługa gastronomiczna w pomieszczeniach będących własnością Zamawiającego, bądź wskazanych przez Zamawiającego, e) Świnoujście, ul. Piastowska 63 - całodzienna obsługa gastronomiczna w pomieszczeniach będących własnością Zamawiającego, bądź wskazanych przez Zamawiającego. 2. obsługę gatronomiczną dla ok. 2.900 osób, w okresie od dnia 02.01.2013 r. do dnia 31.12.2013r. - razem ok. 8.700 osobodni, 3. wydawanie całodziennych posiłków w następujących godzinach: śniadanie: godz. 7.00 - 9.00 obiad: godz. 12.30 -15.30 kolacja: godz. 18.00 - 19.00 serwis kawowy: wg potrzeb Zamawiającego, w cenie całodziennego wyżywienia, poczęstunek okolicznościowy wg potrzeb Zamawiającego - zgodnie z odrębnym zleceniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin wydawania całodziennych posiłków, 4. całodzienną obsługę gastronomiczną wszelkich imprez masowych - w lokalizacjach wskaza-nych przez Zamawiającego, w okresie od dnia 02.01.2013r. do dnia 31.12.2013r. - razem ok. 1.300 osobodni - takich, jak m.in.: a) wypoczynek sportowo - rekreacyjny, sobotnio - niedzielny, b) spotkania kulturalno - oświatowe, c) pobyt - wypoczynek emerytów i rencistów, d) imprezy sportowo-rekreacyjne. Warunki realizacji: Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia całodziennego wyżywienia - obsługi gastronomicznej we własnym imieniu, na własny rachunek i ryzyko, zgodnie z przepisami ppoż., BHP, sanitarnymi i obowiązującymi w gastronomii, 2) prowadzenia żywienia w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym, co do ilości i jakości w zakresie obsługi gastronomicznej uczestników szkoleń oraz różnych imprez masowych, 3) przygotowania propozycji jadłospisów podlegających akceptacji Zamawiającego, 4) przestrzegania warunków sanitarnych i higienicznych oraz innych obowiązujących przepisów, w tym system HACCP, 5) przedkładania do wglądu Zamawiającemu protokołów z kontroli sanitarnej, 6) zmiany kosztu wsadu surowca całodziennego wyżywienia na pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zmiany wysokości diety wynikającej z zasad rozliczania delegacji służbowych, 7) prowadzenia całodziennego wyżywienia - obsługi gastronomicznej dla uczestników: a) szkoleń: - wartość netto wsadu surowca całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) wynosi 120% diety obowiązującej przy podróżach służbowych na terenie kraju, b) imprez masowych: - wartość netto wsadu surowca całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) wynosi 80% diety obowiązującej przy podróżach służbowych na terenie kraju, - posiadanie pełnego zaplecza niezbędnego sprzętu potrzebnego do obsługi wszystkich imprez masowych. 8) Wykonawca, na zapotrzebowanie Zamawiającego, zapewni wyżywienie dla uczestników szkoleń i wszelkich imprez masowych wg indywidualnych diet specjalistycznych zaordynowanych przez lekarza. Usługa gastronomiczna będzie prowadzona w pomieszczeniach będących własnością Zamawiającego, bądź wskazanych przez Zamawiającego, w tym na bazie pomieszczeń i wyposażenia, znajdujących się w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Matejki 22, które Zamawiający udostępni do odpłatnego używania Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie odrębnej umowy najmu. Istotne warunki ewentualnej umowy najmu pomieszczeń: 1.miesięczna ryczałtowa stawka czynszu wynosić będzie 500,00 złotych netto + VAT (słownie: pięćset złotych 00/100 netto); 2.Najemca zobowiązany będzie do regulowania zobowiązań finansowych wynikających z tytułu umowy najmu w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT; 3.Miesięczna stawka czynszu może ulec zwiększeniu w przypadku wzrostu niezależnych od Wynajmującego kosztów eksploatacji obiektu, stanowiących składowe stawki czynszu; 4.W przypadku, gdy w danym miesiącu kalendarzowym Najemca będzie realizował umowę w wymiarze nie obejmującym pełnego wymiaru miesiąca kalendarzowego, zapłaci on czynsz w wysokości równej iloczynowi ilości dni najmu w danym miesiącu i 1/30 kwoty czynszu określonej w pkt 1. 5.Najemca będzie zobowiązany do: a)przestrzegania przepisów BHP i PPOż.; b)utrzymania wynajmowanych pomieszczeń i wyposażenia w należytej czystości i we właściwym stanie technicznym; 6.Umowę zawiera się na okres obowiązywania umowy na obsługę gastronomiczną uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie. W związku z tym Wynajmującemu przysługuje prawo do natychmiastowego rozwiązania lub odstąpienia od umowy najmu pomieszczeń bez jakichkolwiek roszczeń Najemcy w przypadku gdy nastąpiło rozwiązanie/wygaśnięcie umowy na obsługę gastronomiczną uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkolenia Oddziału ZUS w Szczecinie oraz wszelkich imprez masowych organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy - rozdział III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na zał. do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi gastronomicznej o wartości 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych). Wykazana usługa musi spełniać następujące warunki: - dotyczyć całodziennego żywienia zbiorowego podczas np. wczasów, szkoleń, imprez masowo-sportowych, rekreacyjnych, wycieczek itp. - być o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ oraz złoży: oświadczenie, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, na zał. do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ oraz złoży: wykaz osób - imię i nazwisko osoby (szefa kuchni), która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia, posiadającej kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz spełniającej standardy sanitarno - epidemiologiczne - na zał. do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na załączniku do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy dostarczą także: jadłospisy całodzienne na 5 dni wraz z gramaturą (co najmniej 3 zestawy).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, na zał. do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji gdy ulegnie zmianie wysokość diety wynikająca z zasad rozliczania delegacji służbowych na terenie kraju oraz koszt wsadu surowca ustalony w trybie § 4 ust. 4 wzoru umowy na obsługę gastronomiczną. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższego zapisu podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin. Samodzielny Referat Zamówień Publicznych pok. 230, III p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin. Samodzielny Referat Zamówień Publicznych pok. 230, III p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: a)w zakresie przedmiotu zamówienia: -p. Mieczysław Marcinkowski tel. 91 459 63 04, b)w zakresie prowadzonego postępowania: - p. Agnieszka Dobrzyńska tel. 91 459 65 77. Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 07.12.2012r. o godz. 10.15, w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Matejki 22, w sali nr 115, II p..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.