Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Gubin: Budowa zaplecza socjalnego w ramach zadania Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje boisko - Orlik 2012 w Gubinie na Osiedlu Komorów przy ul. Kresowej
Numer ogłoszenia: 252031 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim , ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza socjalnego w ramach zadania Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje boisko - Orlik 2012 w Gubinie na Osiedlu Komorów przy ul. Kresowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zaplecza socjalnego w ramach zadania Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje boisko - Orlik 2012 w Gubinie na Osiedlu Komorów przy ul. Kresowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1)wykonali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to w okresie prowadzenia tej działalności) pod pojęciem 2 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia rozumie się 2 roboty z zakresu budowy budynków w technologii modułowej lub tradycyjnej o wartości zadania min. 150 tys. zł. każde 2)do realizacji zamówienia zatrudnią: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uprawniającymi do kierowania robotami na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych na terenie Polski wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 3)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł, 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą : spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p. 5) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu 6) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), 10) Dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie, 11) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12) Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13) Akceptacja przez wykonawcę projektu umowy 14) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 15) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe) 16) Wypełniony (zgodnie z pkt. 25 IDW) przedmiar robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 1 (sekretariat Urzędu).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Modernizacja SUW w m-ci Starosiedle oraz budowa odcinka sieci wodociągowej - Gmina Gubin
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Wymiana pionów instalacyjnych centralnego ogrzewania i wymiana instalacji wod-kan
- Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Bernardyńskiej 7".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.