eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Starogard Gdański, bedących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Starogard Gdański: Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Starogard Gdański, bedących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 252006 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim , ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622433, 5625321, faks 058 5625321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm_starogard.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Starogard Gdański, bedących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przestawieniu 43 szt. i postawieniu 1 szt. pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych Gminy Miejskiej Starogard Gdański będących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim. Zakres robót zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą Załącznik Nr 1 do Projektu Umowy stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ i opisem sposobu kształtowania ceny oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24, ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. spełniają wymogi Art. 22, ust.1, pkt. 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków odbywać będzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do złożenia wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, co wykażą składając następujące dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3 oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumenty wymienione w pkt. 1.1-1.2 należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt. 1.3 należy złożyć w oryginale na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokumenty wymienione w pkt 1.1-1.2 składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt. 1.3 składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Wykonali w okresie minionych 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na przestawieniu co najmniej 43 sztuk pieców kaflowych o wartości nie niższej niż 142.000,00 zł brutto łącznie. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: spełnia/nie spełnia na podst. złożonego przez wykonawcę wykazu robót, na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, protokoły odbioru itp.) W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000,00 zł. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: spełnia/nie spełnia na podst. złożonej przez wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w rozumieniu art. 141 ustawy o działalności ubezpieczeniowej. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm_starogard.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, Dział Techniczny, pokój Nr 03, w godz. 8.00-14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, Sekretariat, pok. Nr 09.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.