eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › roboty budowlane niezbędne na potrzeby prac scaleniowych w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25198

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Namysłów: roboty budowlane niezbędne na potrzeby prac scaleniowych w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego: restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 w zakresie działania 2.2.:Scalanie gruntów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starosta Namysłowski, do kontaktów: Adamczy Maria, Plac Wolności 12A, 46-100 Namysłów, tel. 077 4103695, e-mail: starosta@namyslow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Drogi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane niezbędne na potrzeby prac scaleniowych w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego: restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 w zakresie działania 2.2.:Scalanie gruntów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Dąbrowa (gmina Świerczów, woj. Opolskie). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych niezbędnych na potrzeby prac scaleniowych w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006\ w zakresie działania 2.2. \Scalanie gruntów\, a w szczególności: 1). Likwidację i rekultywację dróg oraz rekultywację gruntów obrębu ewidencyjnego Dąbrowa, gminy Świerczów: a) likwidację i rekultywację drogi o nr ewidencyjnym 297/2: łączna powierzchnia do rekultywacji - 0,3120 ha. b) likwidację dróg zlokalizowanych na działkach o nr 15, 57, 62, 215, 268, 305, 327, 355, 372, 379/1, 381/2, 384/1, 414/1, 475, 485, 495, 567, 578, 684, 736, 880, 889 i 1259: łączna powierzchnia dróg do likwidacji - 3,3400 ha. c) rekultywację powierzchni gruntów zlokalizowanych na działkach o nr 378, 379/2, 404, 405, 414/2, 481, 492, 1187, 1226/1, 1224: łączna powierzchnia rekultywacji gruntów - 3,9895 ha, d) rekultywację konturów pastwisk zlokalizowanych pomiędzy działkami o nr: (1) 21 a 22; (2) 28 a 25, 26, 27, 24/1, 24/2, 24/3; (3) 46 a 47/1, 47/2, 48; (4) 49/2 a 49/3, 49/4; (5) 59 a 60; (6) 64 a 65/5. łączna powierzchnia konturów pastwisk do rekultywacji - 0,9300 ha, szerokość w granicach 1,5 m na całej długości konturu, kontury pastwisk posiadają nieregularny kształt, długość odcinka konturów pastwisk do rekultywacji - 7385 m. e) rekultywację powierzchni działki nr 1187: łączna powierzchnia do rekultywacji - 0,7700 ha, działka pokryta jest kamieniami polnymi, odpadami i półproduktami rolniczymi, hałdami nawozów i wapna rolniczego, karpiną i gałęziami po karczowaniu, odpadami komunalnymi, gruzem budowlanym i piaskiem na poziomie 10% terenu rekultywowanego, na działce występuje 120 szt. drzew o średnicy 10-15 cm samosiejki brzozy. 2). Budowę i przebudowę dróg oraz prace urządzeniowo-zadrzewieniowe dla drogowego szlaku komunikacyjnego dla obrębu Dąbrowa, gmina Świerczów (drogi od nr 1 do nr 5 - drogi do przebudowy; drogi od nr 17 do drogi nr 19 - budowa nowych odcinków dróg). a) drogi do przebudowy: Droga nr 1 o długości - 1,797 km, Droga nr 2 o długości - 0,953 km, Droga nr 3 o długości - 1,263 km, Droga nr 4 o długości - 1,254 km, Droga nr 5 o długości - 0,226 km, b) budowa nowych odcinków dróg: Droga nr 17 o długości - 0,231 km, Droga nr 18 o długości - 0,557 km, Droga nr 19 o długości - 0,227 km. c) zadrzewienie dla drogowego szlaku komunikacyjnego zlokalizowanego po obu stronach dróg o nr 1, 2, 3 i 19. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.06.2007; lub data zakończenia: 20.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikującą zakresu przedmiotu określonego przez Zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, których treść oferty odpowiada treści SIWZ, którzy pozostaną związani z ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy wniosą wadium, którzy wykonali minimum jedno zadanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia ich działalno¬ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, którzy udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres minimum 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych ww. oświadczeń i dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) dowód wniesienia wadium; 7) zestawienie kosztów; 8) harmonogram realizacji robót z uwzględnieniem etapowania robót ujętego w pkt. \Termin wykonania zamówienia\; 9) kosztorysy ofertowe; 10) w przypadku współpracy podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, np.: jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej *; 11) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza*.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 11:00, Starostwo Powiatowe, pok. nr 207 Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.