eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zamówienie uzupełniające do umowy nr FZU/EE/249/194/2010 na wykonanie usługi w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów w ramach przedsięwzięcia pn. Zbiórka rtęciowych termometrów lekarskich prowadzonego na terenie Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Wrocław: Zamówienie uzupełniające do umowy nr FZU/EE/249/194/2010 na wykonanie usługi w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów w ramach przedsięwzięcia pn. Zbiórka rtęciowych termometrów lekarskich prowadzonego na terenie Wrocławia
Numer ogłoszenia: 251953 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr FZU/EE/249/194/2010 na wykonanie usługi w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów w ramach przedsięwzięcia pn. Zbiórka rtęciowych termometrów lekarskich prowadzonego na terenie Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu umowy obejmuje: a)zakup jednorazowych pojemników umożliwiających gromadzenie lekarskich termometrów rtęciowych, b)dostarczenie pojemników do aptek wskazanych przez Zamawiającego, c)wymiana pojemników do selektywnego gromadzenia odpadów, zgodnie z ustalonym Harmonogramem wymiany pojemników oraz odbiór tych odpadów, d)wymiana pojemników w sytuacjach zaistnienia potrzeby dodatkowych wymian nie wynikających z Harmonogramu oraz odbiór tych odpadów, e)utrzymanie pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, f)utrzymanie czystości i porządku w miejscu i w czasie wykonywania prac, g)przygotowanie odpadów do transportu do miejsc(a) ich unieszkodliwiania, h)transport zebranych odpadów do miejsc(a) ich unieszkodliwiania, i)unieszkodliwianie odpadów bądź przekazywanie odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, j)prowadzenie ewidencji odpadów wymaganych przepisami prawa z zakresu gospodarowania odpadami, do której obowiązany jest Wykonawca jako posiadacz odpadów, a nadto sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji z przebiegu realizacji przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A., 53-238, 53-238 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57931,20

  • Oferta z najniższą ceną: 57931,20 / Oferta z najwyższą ceną: 57931,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta z tytułu realizowania zadań z zakresu ochrony środowiska zobowiązany jest do utrzymania systemu odbioru m.in. odpadów typu rtęciowych termometrów lekarskich. W roku 2010 została zawarta w umowa na powyższe zadanie w ramach przetargu nieograniczonego, w którym były przewidziane zamówienia uzupełniające.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.