eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Bielsko-Biała: Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 251923 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230647 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem przetargu jest sukcesywna dostawa środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, wg poniżej podanej ilości szacunkowej w czasie trwania umowy: 1. Olej silnikowy mineralny - 12 000 l 2. Olej silnikowy syntetyczny lub częściowo syntetyczny -16 000 l 3. Olej do automatycznych skrzyń biegów i przekładni kierowniczych - 8 000 l 4. Olej syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów i układów kierowniczych - 800 l 5. Olej do automatycznych skrzyń biegów ZF - 500 l 6. Olej do przekładni mechanicznych - 3 500 l 7. Olej do osi napędowych - 1 800 l 8. Olej do przekładni kierowniczych - 1 000 l 9. Olej do napędu hydrostatycznego wentylatora - 800 l 10. Smar uniwersalny stały do centralnego układu smarowania - 400 kg 11. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (VOGEL) - 400 kg 12. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (GROENEVELD) - 250 kg Podane ilości środków smarnych mogą ulec zmianie o ok. 20% - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 2. Zamawiający oświadcza, że oleje hydrauliczne oraz do przekładni, będące przedmiotem niniejszego postępowania będą używane na potrzeby własne Zamawiającego, a tym samym nie zostaną zużyte do celów napędowych lub opałowych albo jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych albo jako oleje smarowe do silników. 3. Środki smarne będące przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego muszą charakteryzować się następującymi wymaganiami i parametrami jakościowymi: 1. Olej silnikowy mineralny - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 12,5 - 16,5 mm2/s 2) Wskaźnik lepkości min. 135 3) Liczba zasadowa nie niżej niż 8 mg KOH/g 4) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -30 st.C 5) Klasa lepkości API / SAE min. CH-4 / 15W 40 6) Klasa lepkości ACEA min. E7 7) Deklarowany przebieg min. 30.000 km 8) Dopuszczenie pisemne MB Blatt 228.3 2. Olej silnikowy syntetyczny lub częściowo syntetyczny - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 13 - 16 mm2/s 2) Wskaźnik lepkości min. 145 3) Popiół siarczanowy nie wyżej niż 1,1% (wag.) 4) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -30 st.C 5) Klasa lepkości SAE 5 W 30 lub 5 W 40 lub 10 W 40 6) Klasyfikacja ACEA min. E9/E7/E6 7) Temperatura zapłonu min. 220 st. C 8) Deklarowany przebieg między wymianami min. 60.000 km 9) Dopuszczenie pisemne MAN M 3477 10) Dopuszczenie pisemne MB Blatt 228.51 3. Olej do automatycznych skrzyń biegów i przekładni kierowniczych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Temperatura zapłonu min. 190 st.C 2) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -45 st.C 3) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 6,9 - 8mm2/s 4) Wskaźnik lepkości min. 170 5) Dopuszczenie pisemne VOITH H55.633538 lub H55.633640 (lub nowsza) 6) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP V 1 7) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP Z 1 8) Dopuszczenie pisemne (lista ZF) ZF TE-ML 14A 4. Olej syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów i układów kierowniczych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Temperatura zapłonu min. 200 st.C 2) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -50 st.C 3) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 6,9-8 mm2/s 4) Wskaźnik lepkości min. 190 5) Dopuszczenie pisemne VOITH H55.633640 6) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP V2 7) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP Z2 8. Dopuszczenie pisemne (lista ZF) ZF TE-ML 09X 9. Dopuszczenie pisemne MB Blatt 236.8 5. Olej do automatycznych skrzyń biegów ZF - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Wskaźnik lepkości. min. 150 2) Temperatura zapłonu min. 240 3) Temperatura płynięcia. nie wyższa niż -50 st.C 4) Dopuszczenie pisemne (lista ZF) TE-ML 14E 6. Olej do przekładni mechanicznych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Zastosowanie w autobusach pracujących w bardzo ciężkich warunkach, tj. przy dużych prędkościach i małym momencie obrotowym, a także przy małych prędkościach i dużym momencie obrotowym. 2) Klasa lepkości SAE 80 W 90 3) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C w zakresie 135-170 mm2/s 4) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st. C w zakresie 13,5-17 mm2/s 5) Wskaźnik lepkości min. 95 6) Temperatura zapłonu min. 200 st.C 7) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -27 st.C L.p. 7. Olej do osi napędowych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Zastosowanie w autobusach pracujących w bardzo ciężkich warunkach, tj. przy dużych prędkościach i małym momencie obrotowym, a także przy małych prędkościach i dużym momencie obrotowym. 2) Klasa lepkości SAE 85 W - 140 3) Klasyfikacja API GL5 4) Dopuszczenie pisemne VOITH wg listy LLP-002 lub inny dokument dopuszczający VOITH 5) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 27-34 mm2/s 6) Wskaźnik lepkości min. 95 7) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -18 st. C 8) Dopuszczenie pisemne ZF TE-ML-12E i EvoBus Blatt 26.000-025 8. Olej do przekładni kierowniczych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Zastosowanie w ciężkich warunkach do układów wspomagania kierownicy (odporność na pienienie odporność na emulgowanie). 2) Wskaźnik lepkości min. 150 3) Temperatura zapłonu min. 180 st.C 4) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -33 st.C 5) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C 46 +/- 10 % mm2/s 9. Olej do napędu hydrostatycznego wentylatora - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Wskaźnik lepkości min. 150 2) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C 6 - 10 mm2/s 3) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C 32 +/- 10% mm2/s 4) Temperatura zapłonu min. 180 st.C 5) Temperatura płynięcia nie wyżej niż -36 st.C 6) Olej musi spełniać normę min. DIN 51524 cz.3 ISO VG32 10. Smar uniwersalny stały do centralnego układu smarowania - Wymagania i parametry jakościowe: 1) klasa NLGI, 2, 2) dopuszczenie wg normy zakładowej MAN 283 Li-P2. 11. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (VOGEL)- Wymagania i parametry jakościowe: 1) klasa NLGI-000, 2) dopuszczenie wg listy Vogel lub pisemne dopuszczenie przedstawiciela Vogel, 3) dopuszczenie wg normy zakładowej MAN 283 Li-P00/000, 4) dopuszczenie wg normy MB Blatt 264,0. 12. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (GROENEVELD) - Wymagania i parametry jakościowe: 1) klasa NLGI, 0 Grenlube EPO lub inny spełniający wymagania normy DIN 51502 (KPON-30)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 09.21.11.00 - Oleje silnikowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUCHS OIL CORPORATION (PL) SPÓŁKA Z O.O., ul. Kujawska 102, 44-101 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 610547,40

  • Oferta z najniższą ceną: 610547,40 / Oferta z najwyższą ceną: 610547,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.