Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Poznań: Usługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Ekspozytury SKW we Wrocławiu (oznaczenie sprawy: ZP-1-IP-2012)
Numer ogłoszenia: 251921 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Poznaniu , ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 857 32 46, faks 0-61 857 29 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Ekspozytury SKW we Wrocławiu (oznaczenie sprawy: ZP-1-IP-2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej ochrony fizycznej w dni powszednie od godz. 16:00 do godz. 7:00 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta (w systemie 12 godzinnym to jest od godz. 7:00 do godz. 19:00 i od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego) oraz dodatkowo całodobowo w następujące dni: 02.05.2013, 31.05.2013, 16.08.2013, 27.12.2013, 02.05.2014, 20.06.2014, 10.11.2014, 02.01.2015, 05.01.2015 obiektu Ekspozytury SKW we Wrocławiu w okresie od dnia 04.01.2013r. (od godz. 8:00) do dnia 09.01.2015r. (do godz. 8:00). Ponadto doraźnej ochrony fizycznej całodobowo przez cały okres trwania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); b) posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli Poufne lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: a) minimum dwoma pracownikami, uprawnionymi do organizowania, kierowania i kontrolowania zespołów pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (POF) II - go stopnia, o której mowa w art.27 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia, poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli, co najmniej Poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Rozdział 4 Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych); b) minimum pięcioma pracownikami ochrony, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (POF) II - go stopnia, o której mowa w art.27 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia, poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli, co najmniej Poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Rozdział 4 Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych); c) minimum ośmioma pracownikami ochrony stanowiącymi załogi interwencyjne, zdolnymi do podejmowania interwencji, posiadającymi: licencję pracownika ochrony fizycznej (POF), co najmniej I - go stopnia, o której mowa w art.26 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia, dopuszczenie do pracy z bronią obiektową (lub na okaziciela), pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone lub poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli, co najmniej Zastrzeżone oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Rozdział 4 Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać, że: posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 2 000 000,00 zł na jedno zdarzenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli Poufne lub wyżej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Poznaniu, ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: od dnia 4 stycznia 2013r. od godziny 8:00 do dnia 9 stycznia 2015r. do godziny 8:00, z zastrzeżeniem, iż w przypadku późniejszego podpisania umowy usługa będzie realizowana od dnia następnego po podpisaniu umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych dla uczestników oraz organizatorów spotkania w dniach 2 - 6 grudnia 2024 r. w Opolu.
- Zakup usług medycznych: profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, badań mammograficznych i badań PSA w latach 2025-2026
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych- Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budynku Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM w Kaliszu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej
- USŁUGA DOZORU I OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej budynku Urzędu Gminy Sochaczew przy ul. Warszawska 115 w Sochaczewie
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej mienia oraz monitoringu obiektów Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I OCHRONY BUDYNKÓW I NIERUCHOMOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ USŁUG INKASO I KONWOJU
- Usługa sprzątania codziennego i ochrona siedziby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu w roku 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.