eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Poznań: Roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 251918 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 848 10 11, fax (061) 848 49 90/91.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.01.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określone przez Prawo zamówień publicznych; 6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane wszystkie załączniki do SIWZ (7 Załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5) Na podstawie art. 23 ustawy dokument o ustanowieniu pełnomocnika w przypadku ubiegania się wspólnie przez podmioty o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień , jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Jeśli dołączone do ofert ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze , które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienie w w/w wykazie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej wartością części zamówienia, na którą złożono ofertę. Wykorzystać Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 8) Środki biobójcze muszą posiadać pozwolenie na obrót, dokument wydany przez Ministra Zdrowia - do oferty dołączyć oświadczenie, iż posiadają. 9) Aseptyki muszą posiadać dopuszczenie do obrotu, dokument wydany przez Ministra Zdrowia - do oferty dołączyć oświadczenie, iż posiadają. 10) Wyroby medyczne klasyfikowane w klasie IIa muszą posiadać wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub posiadać znak CE - do oferty dołączyć oświadczenie, iż posiadają. 11) Wymagane jest posiadanie Kart charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 roku (Dz. U. nr 140 poz. 1171) lub zaktualizowane zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 14 grudnia 2004 r. (Dz. U. nr 2 poz. 8 z 6 stycznia 2005 r.) - do oferty dołączyć oświadczenie, iż posiadają. 12) Zezwolenie - koncesja na obrót produktami leczniczymi - dołączyć do oferty. UWAGA: dokumenty wymienione w pkt. 8), 9), 10), 11) dostarczyć do Zamawiającego przy pierwszej dostawie!!!

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, pokój nr 333 - III piętro Szpitala..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, pokój nr 342 - Kancelaria Szpitalna - III piętro Szpitala..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1 - DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie nr 1 znajdują się 3 pozycje..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.01.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie nr 2 znajduje się 6 pozycji..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.01.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3 - ŚRODKI DO OBRÓBKI MASZYNOWEJ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie nr 3 znajdują się 4 pozycje..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.01.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr 4 - DEZYNFEKCJA SKÓRY, RĄK I BŁON ŚLUZOWYCH.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie nr 4 znajduje się 9 pozycji..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.01.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET nr 5 - MYCIE I DEZYNFEKCJA RĄK SYSTEM ZAMKNIĘTY TYPU STERISOL.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie nr 5 znajdują się 3 pozycje.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.01.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.