eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony obiektów w Powiatowym Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. - Szpital.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Ostróda: Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony obiektów w Powiatowym Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. - Szpital.
Numer ogłoszenia: 25190 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej Spółka Akcyjna, ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, fax 089 6469250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony obiektów w Powiatowym Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. - Szpital..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie całodobowego dozoru i ochrony obiektów Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. - Szpital wraz z terenem oraz personelu, pacjentów i interesantów przy ul. Władysława Jagiełły w Ostródzie. 2. Zakres usług obejmuje w szczególności: a)Otwieranie i zamykanie zewnętrznych wejść Szpitala, b)Legitymowanie osób wchodzących na zaplecze gospodarcze szpitala (nie dotyczy oddziałów szpitalnych), c)Dokonywanie obchodów chronionych obiektów i posesji sprawdzanie czy jest zgaszone światło, zakręcone krany, zamknięte okna, czy nie są dewastowane tereny zieleni i ich wyposażenie), eliminowanie nieprawidłowości w przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji poprzez własne działanie lub gdy zakres prac wymaga czynności fachowych eliminujących zagrożenia życia czy zdrowia, niezwłoczne powiadomienie Prezesa , Dyrektora (lekarza dyżurnego) Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa wielkość - ok. 137 491,20 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a)Wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 2), b)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), (na załączonym druku -zał. nr.4), c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej tj. w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zm.), g)Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wyboru oferty, w realizacji przedmiotu zamówienia będą uczestniczyć pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, h) Opis organizacji pracy. W dokumencie oferent ma szczegółowo przedstawić sposób w jaki zamierza wyko nać zamówienie. W szczególności opis powinien zawierać takie informacje jak: -Ilość zatrudnionych pracowników, ilość pełnych etatów, opis ubioru, wyposażenia itp.; -Kompetencje i uprawnienia pracowników, -Sposób organizacji dnia pracy, -Narzędzia pracy jakich zamierza użyć (monitoring, ewentualne instalacje alarmowe). Zamawiający określa potrzeby monitoringu na 3 - kamery wewnętrzne, plus 1- kamera zewnętrzna we wskazanych lokalizacjach przy podjęciu usługi. Uzupełnienie w dwie kolejne kamery zewnętrzne w uzgodnionym terminie do 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Wyposażenie instalacji, monitoringu w rejestrator z opcją archiwizowania przez okres nie krótszy niż 14 dni. -Inne ważne informacje, świadczące o jakości usług i decydujące o atrakcyjności oferty. i) Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy) 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a)Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, licencji, stażu pracy w wykonywaniu zawodu pracownika ochrony w obiektach, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, b)Dokumenty stwierdzając, że pracownicy, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane przepisami uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie(wymagane jest wskazanie minimum 4 zrealizowanych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz). 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie (1c, 1e) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (1d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej, lub w PZOZ w Ostródzie S.A. ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda, pok. 223 lub pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda, pok. 227 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: PZOZ S.A. /DTE/P-7/2008r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.