eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolków › Rewitalizacja parku miejskiego w Bolkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Bolków: Rewitalizacja parku miejskiego w Bolkowie
Numer ogłoszenia: 251892 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178332 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, faks 0-75 7413394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja parku miejskiego w Bolkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewitalizacja parku miejskiego położonego w Bolkowie pomiędzy ul. Jagiellońską, a ul. Piastowską na dz. nr ewid. 595/5, obręb Bolków-2. Zadanie obejmuje cztery działy: 1. Gospodarkę drzewostanem, wykonaną zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją wykonania i odbioru robót, tj.: prowadzenie wycinki i pielęgnacji istniejącego drzewostanu oraz krzewów. Szczegóły dotyczące wycinki oraz wywozu gałęzi i odpadów zielonych winny być uzgodnione z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykonawcy szczegółową inwentaryzację dendrologiczną parku. Prace na zabytkowym drzewostanie mogą być wykonywane tylko przez uprawnionych do konserwacji specjalistów oraz pod nadzorem osób uprawnionych, co regulują zapisy Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r nr 165, poz. 987). Uwaga! Ścięte i złożone wg. asortymentów drewno pozostaje własnością Gminy Bolków, która zorganizuje na własny koszt jego odbiór ze wskazanych miejsc składowania. 2. Zagospodarowanie terenu i małą architekturę, wykonane zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją wykonania i odbioru robót. W ramach istniejącego układu komunikacyjnego wykonanie nowych nawierzchni alejek w technologii żwirowej stabilizowanej na podbudowie z odwodnieniem powierzchniowym, kierującym wody opadowe na powierzchnię trawników. Nawierzchnie placów oraz ścieki podłużne wykonane będą z kostki granitowej. Miejscowo na placach wykorzystane będą również płyty kamienne. Schody wykonane będą z bloków granitowych, przy schodach zostaną zamontowane stalowe poręcze. Zadanie obejmuje również naprawę muru oporowego - platformy od strony ul. Jagiellońskiej oraz montaż barierek ochronnych. W ramach tzw. małej architektury projekt przewiduje: - montaż nowych ławek o konstrukcji metalowej i siedziskach oraz oparciach drewnianych - przykładowy wzór ławki zawiera dokumentacja wykonawcza (20 szt. z oparciem i 25 szt. bez oparcia), - montaż nowych, metalowych koszy na odpady - przykładowy wzór zawiera dokumentacja wykonawcza (34 szt.), - montaż nowych metalowych stojaków na rowery - przykładowy wzór zawiera dokumentacja wykonawcza ( 3 szt.), - montaż nowych metalowych tablic informacyjnych - przykładowy wzór zawiera dokumentacja wykonawcza ( 3 szt.), - montaż metalowej kraty na drzewo - przykładowy wzór zawiera dokumentacja wykonawcza ( 1 szt.), - montaż nowych, betonowych stołów do gry w szachy - przykładowy wzór zawiera dokumentacja wykonawcza ( 2 szt.), - montaż nowej sześciokątnej ławki z oparciem wokół drzewa - przykładowy wzór zawiera dokumentacja wykonawcza ( 6 elementów - 1 kpl.), ławka winna być w tym samym stylu, co pozostałe ławki, - renowacja istniejących ławek wykonanie nowych drewnianych siedzisk ( 3 szt.). 3. Oświetlenie alejek, wykonane zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją wykonania i odbioru robót, tj.: wykonanie oświetlenia zewnętrznych ciągów pieszych wokół parku - 27 szt. ozdobnych latarni. Łącznie z uruchomieniem obwodu oświetleniowego najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru zadania. 4. Nową szatę roślinną, wykonaną zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją wykonania i odbioru robót, tj.: uzupełnienie i rekonstrukcja istniejących form kompozycyjnych alei, szpalerów oraz szczególnie eksponowanych grup drzew i krzewów. Sadzenie roślin o odpowiednich rozmiarach minimalnych: drzewa o wysokości 3-4 m i obwodzie pni 15-20 cm, krzewy o wysokości od 40 cm do 1 m, w zależności od gatunku. Zakładanie trawników typu dywanowego oraz nasadzenia paproci, traw, kwiatów cebulowych i bylin skalnych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach niniejszego zadania w okresie 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego przeprowadził cztery okresowe kontrole stanu nasadzeń (w październiku 2014 r., w kwietniu 2015 roku, w październiku 2015 r. i w kwietniu 2016 r.). Z czynności tych każdorazowo należy sporządzić protokół, który wraz z zaleceniami otrzyma Zamawiający. Zamówienie obejmuje również pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia w trakcie budowy, szczegółowych pomiarów, szkiców i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej potwierdzonej wpisami do dziennika budowy przez uprawnionego geodetę. W związku z koniecznością rozliczenia uzyskanego dofinansowania zadania ze środków Unii Europejskiej, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru kosztorys powykonawczy. Zadanie należy zrealizować zgodnie z projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Legnicy oraz decyzją Starosty Jaworskiego o pozwoleniu na budowę nr 77/09 z dnia 17 marca 2009 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiary robót. Wykonawca jest zobowiązany: 1. Wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa. 2. Wykonać przedmiot umowy zgodnie z treścią złożonej oferty, stosując własne produkty i urządzenia. 3. Zapoznać się z treścią wytycznych, decyzji i bezwzględnie stosować się do ich zapisów. 4. Powierzyć nadzór nad robotami osobom wskazanym w ofercie, uprawnionym do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych i elektrycznych. 5. Przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz kierownika robót elektrycznych wraz z kserokopiami uprawnień i wpisów do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Powierzyć nadzór nad wycinką drzew oraz nad nasadzeniami osobom wskazanym w ofercie, tj. uprawnionej osobie z wykształceniem leśnym, która winna sporządzić protokół dla każdego drzewa przed jego ścięciem i podpisać się pod nim. Protokoły te należy na bieżąco przekazać Zamawiającemu. 7. Przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika robót leśnych wraz z kserokopiami uprawnień, 8. Uzgodnić z Zamawiającym harmonogram wykonywania robót, który należy dostosować do terminów wynikających z projektu, decyzji oraz przepisów prawa. 9. Sporządzić plan BiOZ, którego jeden egzemplarz należy przedłożyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót, 10. Odebrać plac budowy w terminie - Zamawiający przekaże plac budowy do 10 dni od dnia podpisania umowy. 11. Rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy. 12. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Konserwatora Zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzonych prac przy zabytku, które mogą mieć wpływ na stan zachowania zabytku. 13. Prowadzić roboty pomiarowe geodezyjne (wytyczenie zgodnie z dokumentacją oraz wykonać kompletną dokumentacją geodezyjną powykonawczą). 14. Zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót. 15. Umieścić na terenie budowy budowlaną tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 16. Prowadzić dziennik budowy. 17. Wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej. 18. Na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat ze znakiem bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 19. Uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacją umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania. 20. Utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały i odpady - na własny koszt. 21. Skutecznie, na własny koszt zabezpieczyć istniejące drzewa przed uszkodzeniami podczas prowadzonych robót. 22. Zorganizować, zagospodarować oraz zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. 23. Informować Inspektora Nadzoru o terminie wycięcia każdego drzewa lub krzewu, w przypadku wycięcia niewłaściwego drzewa lub krzewu wykonawca będzie pociągnięty do odpowiedzialności, tj. będzie podlegał karze finansowej za wycięcie drzewa lub krzewu bez zezwolenia. 24. Dokonywać ścinki i transportować ścięte drewno w sposób niepowodujący uszkodzeń drzew i ścieżek. 25. Składować ścięte drewno według asortymentu w dwóch wskazanych przez Zamawiającego miejscach na obrzeżach parku. 26. Informować Inspektora Nadzoru o terminie prowadzenia nasadzeń, każda roślina lub drzewo przed nasadzeniem winny być sprawdzone przez Inspektora Nadzoru, który potwierdzi jej zgodność z projektem. W przypadku wykonania nasadzeń niezgodnie z projektem wykonawca będzie zobowiązany dokonać poprawek na własny koszt licząc się z utratą danej rośliny lub drzewa. 27. Ubezpieczyć na własny koszt budowę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. 28. Oczyszczenia skał należy dokonać przy użyciu preparatów bezpiecznych dla środowiska, w taki sposób by nie spowodować zniszczenia szaty roślinnej. 29. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót sieci, urządzeń, ogrodzeń, nawierzchni dróg, lub ich części należy doprowadzić do ich naprawienia i przywrócić do stanu poprzedniego - na własny koszt. 30. Po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz doprowadzić go do stanu właściwego, w szczególności place i pasy drogowe. 31. Sporządzić i przekazać Zamawiającemu (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, kompleksową geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji. 32. Przygotować i złożyć Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót, w trzech egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentację powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, atesty, certyfikaty i protokoły odbiorów dokonanych przez instytucje zewnętrzne, w tym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 33. Najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu, zapisaną na płycie CD lub DVD, powykonawczą dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych prac. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w dokumentacji, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w projekcie. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. W cenie oferty należy uwzględnić wartość wszystkich robót wraz z robotami przygotowawczymi, porządkowymi, kosztami zagospodarowania placu budowy, zorganizowania zaplecza budowy, dozorowania budowy, wywozu nadmiaru gruntu, utylizacji odpadów, sporządzenia planu BiOZ, uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, sporządzenia niezbędnych dokumentacji i instrukcji, ewentualnymi kosztami nadzoru i badań archeologicznych, nadzoru geodezyjnego, odbiorów, kosztami dokumentacji powykonawczych oraz dokumentacji dopuszczających obiekt do użytkowania. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, Priorytet 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (turystyka kulturowa), Działanie 6.4 Turystyka kulturowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE ROBERT CHWALANA, ul. Wiśniowa 10, 59-420 BOLKÓW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1734224,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1201445,34

  • Oferta z najniższą ceną: 1515884,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1904821,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.