eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Elbląg: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 251867 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Elblągu, ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 6112230, 6112806, fax 0-55 6424591.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach sądowych , będących we właściwości Sądu Rejonowego w Elblagu, obejmujących budynki: - budynek główny sądu, usytuowany przy ul. Płk.Dąbka 8-12, - budynek Sądu Grodzkiego, usytuowany przy ul.1-go Maja 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 3. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 5. Dysponują co najmniej 20 pracownikami, posiadającymi licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia każdy; 6. Dysponują grupą interwencyjną; 7. Dysponują osobami wyznaczonymi do: - kierowania ochroną obiektów, - dowódcą zmiany, posiadającymi licencję pracownika ochrony II stopnia. 8. Przygotują ofertę z zgodnie z wytycznymi: a Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą techniką zgodnie z drukiem oferty wraz z kalkulacją cenową stanowiącymi Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b Formularz ofertowy dołączony do oferty musi być przedstawiony w formie pisemnej. c Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. d Każda zapisana strona oferty musi być podpisana podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis przez Wykonawcę. Również wszystkie załączniki do oferty każda zapisana strona stanowiące oświadczenia wykonawcy, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być pod rygorem nieważności podpisane przez Wykonawcę i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki. e Wszystkie strony oferty winny być złączone w sposób trwały uniemożliwiający ich rozłączenie bez naruszenia integralności oferty. f Oferta winna zawierać spis treści. g Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane niniejszą SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez wprowadzania do ich treści zmian czy dodawania jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony Wykonawcy. h) Ceny oferty muszą być podane w PLN brutto i netto oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. i Wykonawca ponosi koszty związane z udziałem w postępowaniu. Brak spełnienia któregokolwiek z powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 1 i art. 24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk oferty zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dołączone do niej załącznik nr 2- opis przedmiotu zamówienia, a także projekt umowy -załącznik nr 4. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. - załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 , ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Aktualną i ważną kopię koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia t.j. Dz.U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z późn. Zm.; 3.6. Wykaz co najmniej dwóch usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat tj. styczeń 2005r. - styczeń 2008r. przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem charakteru obiektu, wartości usługi, przedmiotu, daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane, bądź są wykonywane należycie w okresie co najmniej 12 miesięcy każda - Załącznik nr 5 do SIWZ; 3.7. Wykaz osób, które Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia Załącznik nr 6; 3.8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. 01 luty 2008r - 01 luty 2010r., a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia; 3.9 Zamawiający wymaga aby Wykonawca - firma posiadała certyfikat bezpieczeństwa, a osoby, które będą kierować ochroną obiektów podczas realizacji przedmiotu zamówienia posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, a pozostali pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji przedmiotu zamówienia posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone. Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa Dz. U. Nr 171, poz. 1431 przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Natomiast osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa przed terminem wejścia w życie ww rozporządzenia przedstawiają poświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa Dz. U. Nr 18, poz. 165 oraz z 2001r. Nr 80, poz.869 poprzedzającym ww rozporządzenie. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy. Zamawiający wymaga aby certyfikat oraz poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne osób wyznaczonych do kierowania-nadzorowania prac zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, natomiast poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli zastrzeżone pozostałych pracowników wykazanych w wykazie sporządzonym zgodnie z zapisem Części VII pkt 3.7 SIWZ zostały przez Wykonawcę dostarczone Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z zapisem § 10 pkt.1 wzoru umowy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, 3.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3, 3.4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elblag.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Elblągu ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg pokój 225.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Oddział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Elblągu ul. Płk. Dąbka 8-12, 82-300 Elbląg, pokój 225.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.