To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Witaszyce: Fizyczne zabezpieczenie mienia i zapewnienie bezpieczeństwa DPS w Zakrzewie przez firmę ochroniarską
Numer ogłoszenia: 25185 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353389 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzew 52, Witaszyce, woj. wielkopolskie, tel. 062 7401434, 7401461, faks 062 7401301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczne zabezpieczenie mienia i zapewnienie bezpieczeństwa DPS w Zakrzewie przez firmę ochroniarską.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest fizyczne zabezpieczenie mienia i zapewnienie bezpieczeństwa Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie przez firmę ochroniarską, według poniżej przedstawionych założeń: W okresie letnim i wiosennym 22.00-6.00, w okresie zimowym 16.00-6.00, w soboty i niedzielę - całą dobę. W razie potrzeb możliwość zmiany godzin i dni pracy, na życzenie Zamawiającego, przyjazd na wezwanie w celu zabezpieczenia porządku wśród odwiedzających. W razie potrzeb pomoc dyżurującym, wykonywanie innych czynności. Dodatkowo ochrona imprez organizowanych przez Dom. W ofercie należy uwzględnić cenę 1 roboczogodziny brutto oraz szacunkowy ryczałt miesięczny przy uwzględnieniu 8 i 12 godzinnego zabezpieczenia na dobę. Oferta winna zawierać propozycję sposobu zabezpieczenia ochrony fizycznej mienia i osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32786.89 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WOLF SECURITY TOMASZ ZEGAN, UL.WAPIENNA, PIŁA, kraj/woj. Austria.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7,76 ZA GODZINĘ PRACY
- Oferta z najniższą ceną: 7,76 ZA GODZINĘ PRACY oferta z najwyższą ceną: 12,78 ZA GODZINĘ PRACY
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.