eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Remont drogi dojazdowej do pól - Jurajska w Kluczach



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Klucze: Remont drogi dojazdowej do pól - Jurajska w Kluczach
Numer ogłoszenia: 251840 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do pól - Jurajska w Kluczach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi dojazdowej do pól - Jurajska w Kluczach polegające na: 1. mechanicznym wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym / droga + pobocza/ 2. wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych , standard I , o grubości po zagęszczeniu 4 cm - pow. 1310 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dostarczone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.6 SIWZ, metodą stwierdzenia spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania oferenta. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony z zestawieniem cen robocizny, sprzętu i materiałów. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej: dokumenty te wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 6. Wykaz osób i podmiotów proponowanych do realizacji zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg zał, nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w branży budowlanej drogowej niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem. Do uprawnień budowlanych należy dołączyć potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz robót rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż oferowana cena brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - wg. zał. nr 5 do SIWZ. 8. Referencje potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością, zawierające nazwę, termin realizacji i wartość wykonanych robót. 9. Polisę, a w przypadku jej barku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 50% wartości umowy brutto. 10. Udzielenie gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl - link BIP Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klucze 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1 - pok.306 - III piętro strona internetowa www.gmina-klucze.pl - link BIP Przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze 32-310 Klucze ul. Partyzantów 1 Sekretariat - pok. Nr 117 - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.