Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Prabuty: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Prabuty w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 251825 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty , ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Prabuty w sezonie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Prabuty obejmująca działania prewencyjne, likwidację śliskości i odśnieżanie przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, w szczególności: 1) Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg utwardzonych i gruntowych (wg wykazu) przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, równiarek, spycharek oraz innych maszyn i nośników przystosowanych do w/w prac na całej szerokości dróg, 2) Zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacja śliskości na całej szerokości dróg przy użyciu mieszanki kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą) o składzie wagowym 90% kruszywa + 10% soli w ilości 450kg/km przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych, 3) Przygotowanie mieszanki uszorstniającej z materiałów własnych, magazynowanie oraz jej załadunek na rozsypywarki, 4) Usuwanie zatorów śnieżnych na drogach przy użyciu sprzętu ciężkiego o wydajności nie mniejszej jak pług wirnikowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg publicznych w zakresie i wielkości jak przedmiot zamówienia; b) dysponują potencjałem technicznym, na każde zadanie objęte przedmiotem zamówienia w minimalnych ilościach jak niżej: sprzęt do odśnieżania: - nośniki pługów odśnieżnych i rozsypywarek materiałów do likwidowania śliskości lub inne maszyny drogowe lub budowlane, które mogą być uzupełniająco użyte do odśnieżania dróg (np. równiarki, spycharki itp.) - 2szt. - pług lemieszowy odśnieżny - 2szt. - odśnieżarka mechaniczna lub inny sprzęt umożliwiający usuwanie zatorów śnieżnych - 1szt. sprzęt do likwidacji śliskości na drogach, - rozsypywarki środków uszorstniających lub inny sprzęt alternatywny, np. rolnicze rozsiewacze wapna - 2szt. sprzęt do załadunku mieszanki na rozsypywarki - koparko - ładowarka - 1 szt. urządzenia łączności bezprzewodowej - telefony komórkowe - 2 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 50.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca musi złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie i wielkości jak przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane były z należyta starannością, zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V pkt. 1 ppkt. 2a - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz sprzętu przewidzianego do użycia w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V pkt. 1 ppkt. 2b - wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ; 5) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V pkt 1 ppkt. 3a. 6) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 7) Formularz/e cenowy/e - według wzoru stanowiącego załączniki 2A, 2B i 2C do SIWZ; 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty
ul. Kwidzyńska 2
82-550 Prabuty
pokój nr 13.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokój nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.