eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Modernizacja kotłowni olejowej w budynku Zespołu Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Czarna Białostocka: Modernizacja kotłowni olejowej w budynku Zespołu Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej.
Numer ogłoszenia: 251793 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196313 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej, ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 85 7131340, faks 85 7131349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni olejowej w budynku Zespołu Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kotłowni olejowej w budynku Zespołu Szkół w Czarnej Wsi Kościelnej, obejmujące w szczególności: 1) demontaż części urządzeń istniejącej kotłowi, 2) demontaż instalacji elektrycznej zasilania, sterownia i oświetlenia, 3) wykonanie nowych instalacji elektrycznych zasilania, sterowania i oświetlenia, 4) wykonanie prac budowlanych, 5) dostawię, montaż i uruchomienie kotłowni olejowej, 6) w terminie do dnia 28 lutego 2015 roku przeniesienie gniazda znajdującego się na kominie w nowe miejsce stworzone przez Wykonawcę na bazie konstrukcji stalowej oraz żerdzi energetycznej, która zostanie przekazana Wykonawcy. 2. Zamawiający określa etapy realizacji inwestycji: 1) I etap - demontaż głównego kotła wraz z palnikiem, automatyką sterowniczą, armaturą przykotłową i elementami czopucha, dostawa, montaż i uruchomienie nowej jednostki kotłowej wraz z automatyką sterowniczą, palnikiem olejowym, armaturą przy kotłową, czopuchem - wykonanie do 15 listopada 2014 roku, 2) II etap - demontaż pozostałych elementów kotłowni (drugi kocioł z palnikiem, automatyką sterowniczą, armaturą przy kotłową) dostawa, montaż i uruchomienie nowej jednostki kotłowej wraz z wymianą niezbędnej technologii kotłowni, sprzęgłem hydraulicznym, izolacją termiczną, 3) III etap - roboty budowlane i elektryczne oraz pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość rozliczenia końcowego realizacji umowy w terminie wcześniejszym niż określony w SIWZ po realizacji przez Wykonawcę umowy i bezusterkowym jej odbiorze końcowym 4. Zdemontowane urządzenia (kotły, pompy, palniki, zawory, elementy rur i rozdzielaczy, elementy czopucha i komina) po uzgodnieniu z gestorem obiektu należy zezłomować a uzyskane z tego środki przekazać zarządcy obiektu. 5. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), 3) przedmiar robót (który należy traktować jako materiał pomocniczy), w przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 6. Projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego. 7. W niniejszym postępowaniu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) 9. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów/braków w dokumentacji projektowej, napotkania znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności, które zostały przywołane we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.12.20 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych WIST Halina Wysocka, ul. Handlowa 7, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171290,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161754,00

  • Oferta z najniższą ceną: 161754,00 / Oferta z najwyższą ceną: 278964,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.