eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › przebudowa drogi powiatowej 1716W Brzóza - Przejazd, odcinek Ursynów - Cecylówka Brzózka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25177

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kozienice: przebudowa drogi powiatowej 1716W Brzóza - Przejazd, odcinek Ursynów - Cecylówka Brzózka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach, do kontaktów: Sławomir Boryczka, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 614-27-30, 62-100-73, e-mail: tacon@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kozienicepowiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej 1716W Brzóza - Przejazd, odcinek Ursynów - Cecylówka Brzózka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga powiatowa 1716W Brzóza - Przejazd. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie M7/2007 Przebudowa drogi powiatowej 1716W Brzóza - Przejazd, odcinek Ursynów - Cecylówka Brzózka. Zamówienie obejmuje odcinek długości 2935mb, na terenie Gminy Głowaczów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy: - których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie / Dz. U. nr 19 poz. 177 z 2004 r./, - których oferta spełnia warunki zamieszczone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz którzy: 1. w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu co najmniej: - jednej przebudowy drogi polegającej na ułożeniu warstw bitumicznych(odnowy drogi) na zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy \o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów\, 3. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji niniejszego zadania, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 5. Udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa polegać będzie na wykonaniu poszerzenia drogi powiatowej do szer. 5,5mb wraz z wykonaniem warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 1.574,10 Mg, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr.4cm w ilości 16.473,00m2, renowacji rowów na długości 4.720,00mb, profilowaniu poboczy w ilości 8.805,00m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 15.000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177) z późniejszymi zmianami oraz którzy: 1.w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu co najmniej: - jednej odnowy drogi polegającej na ułożeniu warstw bitumicznych na zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 3.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji niniejszego zadania, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy . 5.Udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. XIII niniejszej siwz. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku nr 1). 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (na załączonych drukach nr 2) Wykonawca jest zobowiązany do: wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w przedmiarze robót. Pominięcie pozycji jak i brak wypełnienia pozycji oraz wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach jednostek przedmiarowych określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót spowoduje odrzucenie oferty. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty określone w pkt. V niniejszej siwz, regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie . 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy dróg- z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wg załączonego druku nr 3). 10.Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wg załączonego druku nr 4), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w obiektach kubaturowych , potwierdzonych jego uprawnieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy \o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów\. 11.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( na formularzu ofertowym). 12.Oświadczenie wykonawcy, o zatrudnieniu osób posiadających aktualne wymagane ustawami: Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi w przypadku wyboru oferty wykonawcy zadania / na formularzu ofertowym /. 13.Oświadczenie wykonawcy, że informacje zawarte na danych stronach oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane) / na formularzy ofertowym /. Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy. 14.Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom / na formularzu ofertowym/. 15.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających z niniejszej siwz. 16. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 12:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach, Aleksandrówka, ul. Serdeczna 3,26-900 Kozienice, w świetlicy Zarządu.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.