eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia im. prof. Jerzego Żurawlewa w Bochni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Bochnia: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia im. prof. Jerzego Żurawlewa w Bochni
Numer ogłoszenia: 251766 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. prof. Jerzego Żurawlewa , Plac Generała Leopolda Okulickiego 1, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 61 232 70, faks 014 61 186 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna.bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia im. prof. Jerzego Żurawlewa w Bochni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Bochni. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 4,5 i 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ b) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o tożsamej lub wyższej wartości i charakterze, c) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót związanych z powyższym zamówieniem, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 2.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę #spełnia - nie spełnia#. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 5) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie projektu wykonawczego, inwestorskich przedmiarów robót i kalkulacji własnych kosztów jednostkowych uwzględniających wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Kosztorysy należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej (nie szczegółowej) 6) Uprawnienia budowlane w branży instalacje sanitarne oraz aktualne stosowne dokumenty przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej kierownika robót 7) Oświadczenie o podjęciu się obowiązków kierownika robót 8) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień o tożsamej lub wyższej wartości i charakterze jak przedmiotowe zamówienie wraz z referencjami, że zamówienia te zostały wykonane poprawnie 9) Polisa ubezpieczeniowa 10) W przypadku oferowania innych urządzeń niż określone w specyfikacji jako wzorcowe Wykonawca wskaże producenta i typ oferowanych urządzeń oraz załączy katalogi z parametrami techniczno - użytkowymi proponowanych urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamuzyczna.bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia w Bochni pl. gen. Leopolda Okulickiego 1 32-700 Bochnia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia w Bochni pl. gen. Leopolda Okulickiego 1 32-700 Bochnia Sekretariat Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.