eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej nr 110940L Zubowice - Sosnowa - Dębowa od km 0+430,00 do km 1+025,00 i od km 2+080,00 do km 2+330,00 polegający na utwardzeniu dna wąwozu lessowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25175

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Komarów-Osada: remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej nr 110940L Zubowice - Sosnowa - Dębowa od km 0+430,00 do km 1+025,00 i od km 2+080,00 do km 2+330,00 polegający na utwardzeniu dna wąwozu lessowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Komarów Osada, do kontaktów: Alicja Wysłocka, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 615-31-02 w. 36, fax 084 6153185, e-mail: komarow@uw.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.komarow.bit.mbnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej nr 110940L Zubowice - Sosnowa - Dębowa od km 0+430,00 do km 1+025,00 i od km 2+080,00 do km 2+330,00 polegający na utwardzeniu dna wąwozu lessowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga gminna wewnętrzna Zubowice-Sosnowa-Dębowa, gm. Komarów-Osada. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty drogowe 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Przepusty pod zjazdami 4. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 5. Nawierzchnia 6. Plantowanie skarp 7. Umocnienie skarp i dna rowu 8. Urzadzenia drogowe 9. Obsługa geodezyjna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: VI. Warunki udziału, które muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o zamówienie O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę obowiązek doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej uzupełniającej wykonanie zamówienia , - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, - spełnią wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy ( zał. Nr 1), b) Kosztorys ofertowy ( zał. Nr 2), c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3), d) Dowód wniesienia, e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do eidencji działalnosci gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonana w terminie jw. f) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, g) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartośc zamówienia oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zał nr 5 b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Zał nr 6 c) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zał nr 7 d) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 900.000,00 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 5 c) jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt. 5 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) warunki określone w ust. VII punkt 1 lit. c i e musi spełniać każdy z wykonawców, pozostałe warunki mogą spełniać łącznie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze -słownik uzupełniający CPV 45112000-5, 45233000-9 - mechaniczne ścinanie drzew o średnicy fi 16-25 cm szt 4 - roboty pomiarowe - usuniecie warstwy urodzajnej ziemi głębokości 15 cm poza granicę robót m2 2395 Roboty ziemne - słownik uzupełniający CPV 45111000-8, - wykopy wykonane koparkami o pojemności naczynia roboczego 0,6 m3 z transportem urobku na od. 1,0 km grunt kat. III-IV - m3 420,4 - jw. lecz grunt wykonawcy - m3 539,9 - roboty ziemne poprzeczne z przerzutem przy głębokości wykopu do 3,0 m grunt kat III-IV - m3 1477,8 - formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami - m3 2438,1 - wykonanie wykopów pod przepusty grunt kat IV- m3 6,14 - zasypanie wnęk wraz z zagęszczeniem ziemi ubijakami mechanicznymi m3 - 6,0 Przepusty pod zjazdami- słownik uzupełniający CPV 45233000-9, - wykonanie ław fundamentowych żwirowych pod przepusty m3 - 4,1 - wykonanie przepustów z rur betonowych o średnicy fi 60 cm z zakończeniem kołnierzowym mb- 25,64 Roboty nawierzchniowe słownik uzupełniający CPV 45233000-9 Podbudowa - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - m2 4677,3 - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grubość po zagęszczeniu 15 cm - m2 4677,3 - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr po zagęszczeniu 16 cm- m2 3302 - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowych - m2 3302 Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1 grubość 5 cm - warstwa ścieralna - 3048,5 m2 Plantowanie skarp słownik uzupełniający CPV 45111000-8, - plantowanie mechaniczne skarp o szerokości do 5,0 m - m2 2642,3 - plantowanie mechaniczne skarp i korony nasypów wykonanych ręcznie - m2 2102 Umocnienie skarp i dna rowu słownik uzupełniający CPV 45111000-8, - obsianie skarp i dna rowu trawą - m2 4744,3 - ławy fundamentowe z betonu B-15 pod korytka żelbetowe - m3 56,1 - umocnienie dna rowu prefabrykatami żelbetowymi - m 850 Urządzenie drogowe słownik uzupełniający CPV 45233000-9 - ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 70 szt. 8 - przymocowanie tablic znaków do słupków szt. 16 Obsługa geodezyjna CPV 45233000-9 - 1 kpl 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wpłacenia wadium w kwocie 7.300,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1 Znaczenie warunku spełnia/ nie spełnia 1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy,wzór stanowi załacznik nr 1 b) Kosztorys ofertowy wg zał. Nr 2, c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3), d) Dowód wpłaty wadium, e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego oraganu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonana w terminie jw. f) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, g) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. ocena warunku spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 2 Znaczenie - spełnia/ nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponuja pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzetem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Dokument Wykaz sprzetu niezbędnego do wykonania zamówienia b) pracownicy zdolni do wykonania zamówienia Dokument Wykaz pracowników wg specjalnosci gwarantujących wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunku /nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 3 Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, robót budowlanych odpowiadającycych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niz wartość zamówienia każda. Wykaz robót wraz z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością Referencje powinny być ułożone w kolejnosci zgodnej z wykazem wykonanych robót. Ocena spełnienia warunku spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek 4 Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniajacej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży: - polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 900.000,00 złotych wystawionej nie wczesniej 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert Ocena spełnienia warunku spełnia/ nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek 5 Ocenie podlegać bedzie oferowana cena Ocena warunku dokonywana będzie następujaco Wykonawca, który przedłoży nakorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert Wartość badanej oferty brutto x 100 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków odbywa się na zasadzie spełnia/nie spełnia Warunek 1 spełnia/nie spełnia Warunek 2 spełnia/ nie spełnia warunek 3 spełnia/ nie spełnia Warunek 4 spełnia/nie spełnia Warunek 5 Warunek bedzie oceniany na podstawie wzoru podanego w ust. XI siwz znaczenie warunku - 100 % Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania o zamówienie publiczne Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymienionych warunków zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokument a) Kosztorys ofertowy, b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych c) Dowód wpłaty wadium, d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zaświadczenie o wpisie dom ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydajżcego to zaświadczenie o naktualności zapisów - dokonaną jw. e) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, f) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. i) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie j) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. j) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie k) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej k) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 900.000,00 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodnośc z oryginałem przez wykonawcę lub osobe upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarow.bip.mbnet.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże specyfikację nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 09:10, Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15, I pietro pokój nr 13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.