eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › modernizacja stacji transformatorowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25170

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: modernizacja stacji transformatorowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SP Zakład Opieki Długoterminowej, do kontaktów: Witold Gałązka, ul. Szopienicka 10, 40-432 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3534103, 2557017, fax 032 2557081, e-mail: ulablachut@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzod.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja stacji transformatorowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nieruchomość przy ul. Szopienickiej 10 w Katowicach po zlikwidowanym Szpitalu im. J. Śniadeckiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy wewnętrznych linii zasilających Śn-20kV przyłącza nr 1, nr 2 oraz dostosowania istniejącej stacji transformatorowej do zmiany napięcia SN z 6kV na 20kV zamówienie obejmuje także budowę układu posredniego pomiaru energii elektrycznej oraz rozdzielni nN 230/400V stacji transformatorowej 20kV. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Użyte materiały powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i być zgodne z Polskimi Normami. 2) Osoby wykonujące roboty powinny posiadać określone prawem uprawnienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.21.31.00 - Rozdzielnie Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.31.00 - Rozdzielnie Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja stacji transformatorowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 18.000 zł w formie określonej w art.45 ust.6 ustawy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) W postepowaniu moga brać udział Wykonawcy którzy: 1.1) Wykażą, że spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, a) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ustawy e) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty i nie podlegający wykluczeniu zastaną uznani za Wykonawców spełniajacych warunki udziału w postepowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzajace uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 (dla podmiotów zbiorowych także pkt 9) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 5-9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w człości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Informacja z banku potwierdzajaca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy- wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie)-licząc od daty składania ofert-tożsamych robót. Do przedmiotowego wykazu załączyć należy referencje potwierdzające należyte wykonanie robót, od co najmniej dwóch Zamawiających.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzod.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za specyfikacje istotnych warunków zamówienia - gotówką przy odbiorze specyfikacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 11:15, SP Zakład Opieki Dłudoterminowej ul. Szopienicka 10 40-432 Katowice ( sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.