eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ulicy Partyzantów w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25165

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaworzno: wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ulicy Partyzantów w Jaworznie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jaworznickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o., do kontaktów: mgr inż. Janusz Łach, Zofia Kubicz-Cybulska, ul. Mickiewicza 1, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6162045, fax 032 6162045, e-mail: jtbs@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jtbs.iap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100 % udziałem Gminy; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ulicy Partyzantów w Jaworznie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jaworzno, ul. Partyzantów, działka nr 156/46 w obrębie 122. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o pow. użytkowej mieszkań 1417,00 m kw. i kubaturze 6923,69 m sześc. wraz z instalacjami wodno-kan., centralnego ogrzewania, elektryczną, teletechniczną, instalacją odgromową, przyłączami wody i kanalizacji sanitarnej do budynków oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną (chodniki, miejsca postojowe, murki oporowe, zieleń, elementy małej architektury). Budynek nie podpiwniczony. Posiadają 3 kondygnacje mieszkalne i strych nieużytkowy. W budynku znajduje się 30 mieszkań, w tym jedno dostosowane dla potrzeb osoby niepełnosprawnej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia ZUS lub KRUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia i podatkiem, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4. Sprawozdanie finansowe z opinią o badanym sprawozdaniu, jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 31.08.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000,00 złotych Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami). Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto zamawiającego: PKO BP S.A. O/Jaworzno numer 08 1020 2528 0000 0902 0014 4295. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wymaga się wskazania kierownika budowy posiadającego dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik budowy musi posiadać minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy; - kierowników robót w specjalności: elektrycznej oraz instalacyjnej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny, 4. posiadają doświadczenie zawodowe z realizacji zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na obiekty kubaturowe (budownictwo mieszkaniowe i obiekty użyteczności publicznej) o podobnym standardzie wykonawstwa i wielkości oraz wartości robót min. 3,0 mln zł, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat obrotowych posiadają obroty w zakresie robót budowlanych w wysokości min. 4,0 mln złotych rocznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie dokumentów oraz oświadczeń składanych przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu pod kątem spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu i SIWZ z zastosowaniem zasady spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - złożone na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia ZUS lub KRUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia i podatkiem, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 1-9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeśli podlega ono badaniu. W przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. 7. Informację z banku/Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym/-ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Oświadczenie, w którym wykonawca skaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożnością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy, czy ustalenie powierzonych mu czynności. 9. Kopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, której suma gwarancyjna w odniesieniu do jednego zdarzenia wynosi 0,5 mln złotych. 10. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 11. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jtbs.iap.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew bankowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:00, 43-600 Jaworzno, ul. Mickiewicza 1- siedziba spółki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.