eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Administrowanie i zarządzanie zasobami komunalnymi będącymi własnością Gminy Miasto Wąbrzeźno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Wąbrzeźno: Administrowanie i zarządzanie zasobami komunalnymi będącymi własnością Gminy Miasto Wąbrzeźno
Numer ogłoszenia: 251659 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i zarządzanie zasobami komunalnymi będącymi własnością Gminy Miasto Wąbrzeźno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie zasobami komunalnymi będącymi własnością Gminy Miasto Wąbrzeźno, których szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca w ramach świadczenia usług zarządzania i administrowania zobowiązany będzie między innymi do: 1)bieżącej obsługi najemców, 2)prowadzenia rejestru wydanych umów w zakresie lokali wymienionych w załączniku NR 1,2, do SIWZ 3)przygotowywania dokumentów dotyczących wymiaru czynszu, 4)przygotowywania dokumentów związanych z pomiarem powierzchni lokali, podnajmem lokali, 5)prowadzenia spraw związanych z wystawianiem faktur i rachunków, windykacją czynszu, 6)gospodarkę lokalami mieszkalnymi, 7)dokonywania przeglądów technicznych, 8)utrzymania odpowiedniego stanu technicznego nieruchomości, 9)utrzymania czystości na nieruchomości i terenach przyległych, 10)przekazywania organom gminy danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych, w powiązaniu z lokalizacją, wiekiem budynku i jego stanem technicznym oraz powierzchnią użytkową lokalu i jego standardem, wynikające z umów najmu, położonych w zarządzanych budynkach, 11)zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu przepisów Prawa energetycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ. W ramach świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie współpracować z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej oraz Wydziałem Ekonomiczno - Finansowym Urzędu Miejskiego w Wąbrzeźnie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł Słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 usługi polegającej na zarządzaniu i administrowaniu lokalami mieszkalnymi o łącznej powierzchni tych lokali nie mniejszej niż 5.000 m2 o wartości usługi nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli: a)Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia: Biurem Obsługi Klienta zlokalizowanym na terenie miasta Wąbrzeźno. Biuro czynne będzie we wszystkie dni powszednie tygodnia, nie krócej niż przez 8 godzin dziennie. b)Wykonawca wykaże, że będzie posiadał podczas realizacji zamówienia zintegrowany system informatyczny, który będzie się składać z następujących modułów programowych: -Czynsze-możliwość rozliczenia najemców różnych form własności lokalu (zasoby własne, wspólnoty mieszkaniowe, zasoby komunalne), naliczanie odsetek, ewidencja i analityka dodatków mieszkaniowych, system windykacji, ewidencja spraw sądowych, system wystawiania faktur VAT, automatyczny podział dokonanych wpłat na czynsz i media, rozliczanie opłat za CW, ZW i inne media, automatyczne przesłanie danych do pozostałych systemów, -Finansowo-księgowy, -Elektroniczny obrót - umożliwiający automatyczny obrót elektronicznej wersji wyciągów bankowych do systemu księgowego FK, -Zgłoszenia i administracja, -Faktury, -Wspólnoty mieszkaniowe, -Portal internetowy (aplikacja internetowa dla lokatorów) umożliwiająca Najemcom dostęp do kartoteki finansowej swojego lokalu mieszkalnego bądź też garażu, -Strona internetowa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapewnią przy wykonywaniu zamówienia uczestnictwo osób lub osoby posiadających wymagane uprawnienia, o których mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami - ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.) - art. 184 ust. 2 - licencja zarządcy nieruchomości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Przewiduje się możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy na skutek przedłużenia się postępowania w sprawie udzielenia zamówienia podpisanie umowy nastąpi po 1 stycznia 2013 r. W takiej sytuacji termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia rozpocznie się w dniu podpisania umowy, a wynagrodzenie za dany miesiąc będzie proporcjonalne w stosunku do świadczenia usług zarządzania i administrowania w tym okresie. 2.W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy ulegnie zmianie ilość administrowanych i zarządzanych, a także administrowanych powierzchni, np. na skutek ich sprzedaży, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu lub zwiększeniu. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w takim przypadku. 3.Przewiduje się w okresie obowiązywania umowy zmianę wynagrodzenia za realizację zamówienia, jeśli w tym okresie dojdzie do zmiany stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=12959920544d3f44f6a8f5e
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w godzinach urzędowania Zamawiającego lub otrzymać drogą elektroniczną:umwabrzezno@torun.home.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, pok. nr 20 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.