eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Przetarg nieograniczony na adaptację pomieszczeń przy ul. Sobieskiego 2 w Nowym Targu dla projektu parasolowego pt. Realizacja mikroprojektów na pograniczu polsko-słowackim w latach 2007-2010 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Fundus

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Nowy Targ: Przetarg nieograniczony na adaptację pomieszczeń przy ul. Sobieskiego 2 w Nowym Targu dla projektu parasolowego pt. Realizacja mikroprojektów na pograniczu polsko-słowackim w latach 2007-2010 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 251656 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Euroregion "Tatry" , ul. Sobieskiego 2, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2669981, 2666953, faks 018 2669981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.euroregion-tatry.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na adaptację pomieszczeń przy ul. Sobieskiego 2 w Nowym Targu dla projektu parasolowego pt. Realizacja mikroprojektów na pograniczu polsko-słowackim w latach 2007-2010 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z remontem kompleksowym dwóch pomieszczeń znajdujących się w obrębie siedziby Związku Euroregionu Tatry w Nowym Targu przy ul. Sobieskiego 2. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do remontu: 50,73m3. Ogólny opis prac objętych zamówieniem: Prace przewidywane do wykonanie obejmują roboty remontowo-budowlane w zakresie: - separacja funkcjonującej części siedziby Związku Euroregion Tatry od strefy remontu, - prace rozbiórkowe i demontażowe, - przemurowanie części ścian, - przemurowanie komina wentylacyjnego, - wykonanie płyty żelbetowej na sklepieniu, po wykonaniu koniecznych warstw izolacyjnych i zabezpieczających, - konieczne naprawy dachu w strefie nad remontowanymi pomieszczeniami, - wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo kartonowych, - naprawa lub wykonanie tynków wewnętrznych, - wykonanie podłogi z paneli drewnianych, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na aluminiową, - wymiana i montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie instalacji c.o. i podłączenie do istniejącego układu c.o, - wykonanie instalacji elektrycznej i alarmowej i podłączenie do istniejącego układu, - ostateczne prace budowlano-wykończeniowe w remontowanych pomieszczeń, - prace wykończeniowe części elewacji w strefie remontowanych pomieszczeń, - ostateczne prace budowlano-wykończeniowe w obrębie Związku Euroregion Tatry wynikające z przeprowadzonego remontu, oraz wszystkie prace pomocnicze i towarzyszące konieczne dla prawidłowego przeprowadzenia remontu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów wyszczególnionych w pkt. 17 SIWZ oraz odpowiednio pkt. 18 i pkt. 19 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. II.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w przedmiocie zamówienia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie Wykonawcy i Kierownika Budowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ wraz z koniecznymi załącznikami tj.: - kopią uprawnień, - kopią zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego . III. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, płatności, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. IV.W przypadku, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonywanie części zamówienia, musi wykazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia według wzoru stanowiącym Załącznik nr 7do SIWZ oraz załączyć do oferty: 1.Zobowiązanie Podwykonawcy o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Komplet dokumentów: - potwierdzających, że Podwykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie z pkt. 17.1 oraz pkt. 17.2 SIWZ, - potwierdzających znajdowania się przez Podwykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z pkt. 17.4 oraz pkt. 17.5 SIWZ. V.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie do oferty należy dołączyć: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. dokumenty wymienione w pkt. 17 SIWZ od każdego z Wykonawców tworzących podmiot wspólny, 3. umowę regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę, która powinna zawierać min.: - określenie celu gospodarczego, - oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, - wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw reprezentację na zewnątrz - oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z Wykonawców bądź przez ustanowionego pełnomocnika. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euroregion-tatry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Euroregion Tatry, ul. Sobieskiego 2, 34-400 Nowy Targ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Związek Euroregion Tatry, ul. Sobieskiego 2, 34-400 Nowy Targ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Realizacja mikroprojektów na pograniczu polsko-słowackim w latach 2007-2010, w ramach którego realizowane jest zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.