eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszów › Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu oraz wyposażenie izby pamięci w ramach zadania - Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka. Zakres prac jest podzielony na 2 zadania..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Krzeszów: Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu oraz wyposażenie izby pamięci w ramach zadania - Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka. Zakres prac jest podzielony na 2 zadania..
Numer ogłoszenia: 251640 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229016 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzeszów, Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 8798351, faks 015 8798254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu oraz wyposażenie izby pamięci w ramach zadania - Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka. Zakres prac jest podzielony na 2 zadania...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu oraz wyposażenie izby pamięci w ramach zadania - Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka. Zakres prac jest podzielony na 2 zadania. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zadanie 1. Imprezy promujące szlak turystyczny Termin: - w dniu 11 - 12 września 2011 r. od godz. 14.00 do godz. 24.00 - w dniu 2 październik 2011 r. od godz. 14.00 do godz. 18.00 Miejsce: - na terenie miejscowości Krzeszów przy stadionie KS ROTUNDA - placu OSP i obiektów rekreacyjno - sportowo - turystycznych - planowana liczba uczestników: 11 września około 3000 osób i 2 października 500 osób W ramach działania wymagane jest między innymi: w dniu 11- 12 września 2011 r. od godz. 14.00 do godz. 24.00 1. Przygotowanie oferty artystycznyczno - kulturalnej, rekreacyjnej obejmującej propozycje dla różnych grup wiekowych odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest ująć w programie imprezy: a) co najmniej jeden występ gwiazdy polskiej sceny muzycznej - rockowej (np. DŻEM, De Mono, Andrzej -Piasek- Piaseczny lub inne równoważne - akceptowalne przez zamawiającego), którego występ trwać będzie min. 1 godz. b) Zapewnienie osób prowadzących imprezę - konferansjera, rozpoznawalnego na scenie regionalnej, posiadającego odpowiednie doświadczenie, a także kadry obsługującej wydarzenia odbywające się poza sceną główną, w ramach imprezy. c) Organizacja punktu przeglądu rowerów, wykonawca zapewnić powinien namiot/stoisko i osoby kompetentne do jego prowadzenia, d) Współpraca w zorganizowaniu wystawy prac malarskich z Pleneru Malarskiego Krzeszów 2011, o tematyce promującej turystykę. e) Zorganizowanie i przeprowadzenie przed 11 września 2011 r. konkurencji z nagrodami, między innymi: - przegląd piosenki szantowej i turystycznej (nagrody dla laureatów o wartości min. 500 zł łącznie) nagroda główna dla zwycięzców ujęcie w programie imprezy występ na scenie głównej - plener fotograficzny o tematyce promującej szlak turystyczny (nagrody dla zwycięzców o wartości min. 500 zł łącznie) - pokaz prac i wręczenie nagród 11 września 2011 r. Promocja imprezy odpowiednia , ażeby zapewnić uczestnictwo min. 3000 osób - ogłoszenia w prasie lokalnej lub radiu w okresie 7 dni poprzedzających imprezę (zapowiedź imprezy 2.10.2011 r.) - projekt, wydruk, rozmieszczenie na terenie województwa nie później niż 10 dni przed imprezą , minimum 200 plakatów o formacie B1 (100 cm x 70 cm) - w dniu 2 październik 2011 r. od godz. 14.00 do godz. 18.00 2. Przygotowanie oferty artystycznyczno - kulturalnej, rekreacyjnej obejmującej propozycje dla różnych grup wiekowych odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest ująć w programie imprezy: a) co najmniej jeden występ gwiazdy - akceptowalne przez zamawiającego, którego występ trwać będzie min. 1 godz. b) Zapewnienie osób prowadzących imprezę - konferansjera, a także kadry obsługującej wydarzenia odbywające się poza sceną główną, w ramach imprezy. c) Zorganizowanie promocji - obiektów rekreacyjno - sportowych, wybudowanych w ramach projektu pn. Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka, w tym między innymi turniej tenisa ziemnego w różnych kategoriach wiekowych (nagrody dla zwycięzców o wartości min. 300 zł łącznie), prezentacja tras o zróżnicowanym stopniu trudności (3 trasy) w parku linowym d) Zorganizowanie spływu galarami na trasie Kulno - Krzeszów (uzależniony od warunków atmosferycznych) - przygotować wariant alternatywny. Zamawiający zastrzega sobie, iż każdy element programu imprez, musi być konsultowany z Zamawiającymi uprzednio zaakceptowany, zanim znajdzie się w programie. Ponadto: 1. Promocja projektu - materiały informacyjno - promocyjne dotyczące projektu realizowanego przez Gminę Krzeszów nr RPPK.06.00.00-18-026/09 pn. Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka - tablica pamiątkowa 1 szuka dane techniczne: wymiary: 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość) powierzchnia informacyjna: wykonana z materiałów trwałych, tj. odpornych na warunki atmosferyczne Tablica winna zawierać treści zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji (www.rpo.podkarpackie.pl ) Zamówienie obejmuje: e) opracowanie projektu graficznego tablicy na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, f) montaż tablicy we wskazanym miejscu g) korekta treści tablic informacyjnych (3 szt.) w zakresie zmian wartości projektu i wartości dofinansowania ze środków Unii Europejskiej - broszury informacyjne dane techniczne (minimalne wymagania): Format: A5 (16 stron) Papier: kreda błysk 170g/m2, lakier dyspresyjny Zadruk: dwustronny, full color (4+4) Nakład ogółem: 500 szt. Zamówienie obejmuje: a) opracowanie projektu graficznego oraz treści broszury na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego b) wydruk po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektu graficznego i treści broszury 3. Kompleksowe przygotowanie techniki estradowej: - obsługa sceny głównej + nagłośnienie, oświetlenie, zespołem obsługującym urządzenia , zapleczem technicznym, garderobami, wyposażonymi w wodę mineralną, napoje i zimne przekąski itp. - parametry techniczne muszą być zgodne z wymogami (riderami) wszystkich artystów 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia działań zgodnie z obowiązującymi wymogami zawartymi w Ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych, na cały czas trwania imprez, na terenach objętych jej realizacją, w szczególności w zakresie: a) zabezpieczenia imprezy oraz ochrony ludzi i sprzętu przez licencjonowaną Agencję Ochrony b) odpowiedniego przygotowania terenu gdzie odbywać się będzie impreza, c) dostawy energii elektrycznej (wraz z dodatkowym oświetleniem terenu), d) sprzątania i wywozu nieczystości, e) stałego utrzymania porządku i higieny, f) ubezpieczenia imprezy, g) zapewnienie dostępu do bieżącej wody, h) koszty tantiem i opłat dla ZAIKS. 5. Wszelkie kwestie, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a są niezbędne lub regulowane w ustawie z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 62, poz.504), pozostają w gestii Wykonawcy i muszą być wliczone do ogólnego budżetu planowanej imprezy, bez możliwości zwiększenia kwoty świadczonej usługi po zawarciu umowy. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zadanie 2 - Wyposażenie Izby Pamięci W ramach działania wymagane jest między innymi: 1. Dostawa gabloty z szybą bezpieczną zamykaną na klucz z dębu o wymiarach 1,5m x 0,9m x1,0m. Należy postarzyć przy użyciu szczotki i patyny, lub równoważne do zachowania odpowiedniego efektu - 3 sztuki 2. Dostawa gablot szafowych z dębu z drzwiami przeszkolnymi, szyba bezpieczna z zamkiem na klucz, cztery półki o wym. 1,5m x 0,45m x 2,0m. Należy postarzyć przy użyciu szczotki i patyny, lub równoważne do zachowania odpowiedniego efektu - 2 sztuki 3. Dostawa słupków zabezpieczających z dębu wraz z liną wys. 0,9m. Należy postarzyć przy użyciu szczotki i patyny, lub równoważne do zachowania odpowiedniego efektu - 3 sztuki 4. Dostawa systemu do podwieszeń obrazów z dębu o dł. 4 mb i 2 mb - 2 sztuki 5. Dostawa systemu tabliczek informacyjnych o wym. 10 cm x 5 cm - 40 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych 39.00.29.41 - 39.00.29.41 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013. Priorytet VI Turystyka i Kultura.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Imprezy promujące szlak turystyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKETOUR Grzegorz Zamorski, ul 3 Maja 28, 35-030 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49510,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie Izby Pamięci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PDEM Sp. z o.o., Niebylec 192, 38-114 Niebylec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19266,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19266,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19266,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.