Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-12-17
Bia³ystok: Dostawa wraz z zamontowaniem mebli w budynku administracyjno - dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14 w Bia³ymstoku - Dzp-66/D/2007
Numer og³oszenia: 251631 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, fax 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z zamontowaniem mebli w budynku administracyjno - dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14 w Bia³ymstoku - Dzp-66/D/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli (sto³y, sekretarzyk, komoda, krzes³a) w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14 w Bia³ymstoku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rysunkami przedstawionymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poni¿ej 211 000 tys. euro.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne Oryginalny kod CPV: 36.13.31.22 - Komody Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.14.31.22 - Komody Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzes³a Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.11.20.00 - Krzes³a Oryginalny kod CPV: 36.12.12.00 - Drewniane meble biurowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególno¶ci: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, okre¶lonej jako mo¿liwo¶æ dysponowania lub dostêpu do ¶rodków finansowych wystarczaj±cych do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzglêdnieniem zobowi±zañ z tytu³u realizacji innych zamówieñ, 4)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spe³niania warunków: Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, do³±czonych do oferty wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia wymienione warunki. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów bêdzie mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¦WIADCZENIA: 1)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 4 do SIWZ), 2)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 5 do SIWZ), 3)zobowi±zanie do zawarcia pisemnej umowy o tre¶ci przedstawionej w za³±czonym do specyfikacji wzorze (za³±cznik nr 6), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego (na druku formularza oferty). DOKUMENTY: 1)W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia: a)aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b)dokumentu pe³nomocnictwa (orygina³ lub notarialnie po¶wiadczona kopia) - tylko w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik inny ni¿ prokurent; pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ zakres umocowania i wskazywaæ osobê pe³nomocnika; w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w dokumencie pe³nomocnictwa nale¿y wskazaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, a ka¿dy z nich powinien podpisaæ siê pod tym dokumentem. Je¿eli gdziekolwiek w ofercie lub sk³adanych ³±cznie z ni± dokumentach jest wymagany podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, podpis ten musi byæ tak z³o¿ony aby to¿samo¶æ osoby go sk³adaj±cej by³a identyfikowalna. 2)Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje siê do przepisów § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane. 3)Wykonawca sk³ada wszystkie dokumenty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 4)Wykonawca sk³ada wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, t³umaczenie musi byæ po¶wiadczone przez Wykonawcê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet w Bia³ymstoku, Dzia³ Zamówieñ Publicznych ul. M. Sk³odowskiej - Curie 14, 15-097 Bia³ystok, piêtro V, p. 503..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Bia³ymstoku, Kancelaria Ogólna ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, piêtro I, p. 105..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Naprawa chodników w ci±gu drogi wojewódzkiej 668 Pi±tnica Poduchowna - Przytu³y - Osowiec w miejscowo¶ci Radzi³ów.
- Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczu³ek wraz z robotami towarzysz±cymi na auli Wydzia³u Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Bia³ymstoku
- Dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla Wydzia³u Zarz±dzania Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej po³o¿onej w Bia³ymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Dostawa i monta¿ rega³ów przesuwnych w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej na potrzeby wy¿ywienia uczniów Szko³y Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Bia³ymstoku w okresie 1 wrze¶nia 2024r do 31 sierpnia 2025r.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Oddzia³u Celnego Osobowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice
- Remont czê¶ci pomieszczeñ wraz z zakupem niezbêdnego wyposa¿enia w budynku szko³y podstawowej w Jab³oni Ko¶cielnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzêdu Skarbowego w Koñskich.
- Zakup sprzêtu ICT oraz elementów wyposa¿enia dla 6 szkó³ podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddzia³ów Przedszkolnych w Stolnie
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.