eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu Szkoły Podstawowej w Coniewie



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25159

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Góra Kalwaria: przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu Szkoły Podstawowej w Coniewie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria, do kontaktów: Katarzyna Kochańska - sprawy techniczne Aneta Szeręga-Kochańska - sprawy proceduralne, ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 7273414, fax 7273414, e-mail: przetargi@gorakalwaria.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gorakalwaria.pl. Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu Szkoły Podstawowej w Coniewie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Coniew gm Góra Kalwaria. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu Szkoły Podstawowej w Coniewie Należy wykonać: remont pomieszczenia kotłowni i zaplecza kotłowni: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej i wykonanie nowej - wykonanie okablowania strukturalnego - wykonanie instalacji sygnalizacji włamania - demontaż istniejących instalacji wod - kan oraz c.o. i wyposażenia kotłowni, wykonanie nowych instalacji i montaż nowego wyposażenia wentylacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż istniejących podokienników i montaż nowych - skucie istniejących tynków i wykonanie nowych - malowanie - wyrównanie poziomu posadzki kotłowni do poziomu gruntu i zamurowanie przejścia - ułożenie płytek kamionkowych GRES remont pomieszczenia łącznika wraz z przylegającymi pomieszczeniami z wyłączeniem sali gimnastycznej, magazynu na sprzęt sportowy i pokoju trenera: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej i wykonanie nowej z wyłączeniem pracowni komputerowej - wykonanie okablowania strukturalnego - wykonanie instalacji sygnalizacji włamania - demontaż istniejących instalacji sanitarnych i wyposażenia łazienek, wykonanie nowych i montaż nowego wyposażenia - demontaż istniejącej instalacji c.o. i grzejników oraz wykonanie nowej instalacji wraz z osprzętem - rozbiórka ścian i postawienie nowych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - odbicie istniejących tynków wewnętrznych i wykonanie nowych malowanie - przygotowanie podłoży, wykonanie izolacji oraz ułożenie płytek na ścianach i podłogach - ułożenie wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych remont klatki schodowej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej i wykonanie nowej - wykucie przejścia - przemurowanie części schodów - odbicie istniejących tynków i wykonanie nowych - montaż drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCW - malowanie - ułożenie płytek remont dachu: - rozebranie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich i pokrycia dachu - demontaż ołacenia dachu - wymiana zniszczonych elementów konstrukcji - odgrzybienie elementów drewnianych, wykonanie impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej - montaż łat i kontrłat z tarcicy nasyconej - wykonanie izolacji z folii dachowej - wykonanie pokrycia dachu blachą dachówkową - montaż nowych rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich - przemurowanie przewodów kominowych - wykonanie ocieplenia kominów płytami styropianowymi w przestrzeni dachu i ponad dachem - wykonanie tynków na kominach i malowanie - wykonanie izolacji z wełny mineralnej na stropie nad ostatnią kondygnacją - wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB - osadzenie wyłazu w połaci dachowej - montaż barier śniegowych i ław kominiarskich poziomych i pochyłych oraz masztu antenowego wykonanie elewacji: - odbicie istniejących tynków zewnętrznych - rozebranie opaski betonowej i wykonanie nawierzchni żwirowej z obrzeżami betonowymi - rozebranie obróbek blacharskich i montaż nowych - odgrzybienie ścian fundamentowych i wykonanie wysokoelastycznej izolacji pionowej - docieplenie ścian fundamentowych płytami styroduru gr 5 cm - docieplenie ścian płytami styropianowymi gr 12 cm - wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z akrylowego tynku dekoracyjnego - ułożenie płytek antypoślizgowych mrozoodpornych na schodach zewnętrznych - demontaż istniejącego zadaszenia wejścia głównego i daszków nad wejściami bocznymi oraz wykonanie i montaż nowych - wykonanie oświetlenia zewnętrznego na budynku Roboty zewnętrzne należy rozpocząć w czasie trwania zajęć szkolnych. Roboty remontowe wewnętrzne mogą być realizowane jedynie w okresie przerwy wakacyjnej. Teren należy wygrodzić i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Termin wykonania całości zadania - do 15 listopada 2007 r. Termin wykonania remontu kotłowni i wyposażenia jej z uzyskaniem odbioru UDT oraz remontu pomieszczeń w budynku szkoły (pracownie, łazienki, korytarz, klatka schodowa) - do 30 sierpnia 2007 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 . kosztorys ofertowy szczegółowy. harmonogram realizacji inwestycji. - dowód wniesienia wadium - należy oryginał dołączyć do oferty, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik nr 3 - Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik numer 4 - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 6 - wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem m.in. 1 zadania inwestycyjnego polegającego na budowie sieci cieplnej wraz z odtworzeniem nawierzchni. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatni rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Należy wykonać: remont pomieszczenia kotłowni i zaplecza kotłowni: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej i wykonanie nowej - wykonanie okablowania strukturalnego - wykonanie instalacji sygnalizacji włamania - demontaż istniejących instalacji wod - kan oraz c.o. i wyposażenia kotłowni, wykonanie nowych instalacji i montaż nowego wyposażenia wentylacja - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż istniejących podokienników i montaż nowych - skucie istniejących tynków i wykonanie nowych - malowanie - wyrównanie poziomu posadzki kotłowni do poziomu gruntu i zamurowanie przejścia - ułożenie płytek kamionkowych GRES remont pomieszczenia łącznika wraz z przylegającymi pomieszczeniami z wyłączeniem sali gimnastycznej, magazynu na sprzęt sportowy i pokoju trenera: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej i wykonanie nowej z wyłączeniem pracowni komputerowej - wykonanie okablowania strukturalnego - wykonanie instalacji sygnalizacji włamania - demontaż istniejących instalacji sanitarnych i wyposażenia łazienek, wykonanie nowych i montaż nowego wyposażenia - demontaż istniejącej instalacji c.o. i grzejników oraz wykonanie nowej instalacji wraz z osprzętem - rozbiórka ścian i postawienie nowych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - odbicie istniejących tynków wewnętrznych i wykonanie nowych malowanie - przygotowanie podłoży, wykonanie izolacji oraz ułożenie płytek na ścianach i podłogach - ułożenie wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych remont klatki schodowej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej i wykonanie nowej - wykucie przejścia - przemurowanie części schodów - odbicie istniejących tynków i wykonanie nowych - montaż drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCW - malowanie - ułożenie płytek remont dachu: - rozebranie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich i pokrycia dachu - demontaż ołacenia dachu - wymiana zniszczonych elementów konstrukcji - odgrzybienie elementów drewnianych, wykonanie impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej - montaż łat i kontrłat z tarcicy nasyconej - wykonanie izolacji z folii dachowej - wykonanie pokrycia dachu blachą dachówkową - montaż nowych rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich - przemurowanie przewodów kominowych - wykonanie ocieplenia kominów płytami styropianowymi w przestrzeni dachu i ponad dachem - wykonanie tynków na kominach i malowanie - wykonanie izolacji z wełny mineralnej na stropie nad ostatnią kondygnacją - wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB - osadzenie wyłazu w połaci dachowej - montaż barier śniegowych i ław kominiarskich poziomych i pochyłych oraz masztu antenowego wykonanie elewacji: - odbicie istniejących tynków zewnętrznych - rozebranie opaski betonowej i wykonanie nawierzchni żwirowej z obrzeżami betonowymi - rozebranie obróbek blacharskich i montaż nowych - odgrzybienie ścian fundamentowych i wykonanie wysokoelastycznej izolacji pionowej - docieplenie ścian fundamentowych płytami styroduru gr 5 cm - docieplenie ścian płytami styropianowymi gr 12 cm - wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z akrylowego tynku dekoracyjnego - ułożenie płytek antypoślizgowych mrozoodpornych na schodach zewnętrznych - demontaż istniejącego zadaszenia wejścia głównego i daszków nad wejściami bocznymi oraz wykonanie i montaż nowych - wykonanie oświetlenia zewnętrznego na budynku Roboty zewnętrzne należy rozpocząć w czasie trwania zajęć szkolnych. Roboty remontowe wewnętrzne mogą być realizowane jedynie w okresie przerwy wakacyjnej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000 zł /piętnaście tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat m.in. 1 zadania inwestycyjnego polegającego na budowie, modernizacji lub przebudowie placówki oświatowej /referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie/. - wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: weryfikacja dokumentów składających się na ofertę zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 . kosztorys ofertowy szczegółowy. harmonogram realizacji inwestycji. - dowód wniesienia wadium - należy oryginał dołączyć do oferty, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik nr 3 - Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik numer 4 - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 6 - wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem m.in. 1 zadania inwestycyjnego polegającego na budowie sieci cieplnej wraz z odtworzeniem nawierzchni. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatni rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 14 dni od daty wystawienia faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 11:30, siedziba Zamawiającego II piętro sala nr 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.