eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczutowo › Wsparcie środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Aktywność w gminie Szczutowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Szczutowo: Wsparcie środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Aktywność w gminie Szczutowo
Numer ogłoszenia: 251592 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lipowa 9, 09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie, tel. 24 276 71 90, faks 24 276 71 90 wew. 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Aktywność w gminie Szczutowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest Wsparcie środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Aktywność w gminie Szczutowo. Zamówienie obejmuje usługi szkoleniowe i rozwoju osobistego w zakresie: 1.Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami kompetencji życiowych i rodzicielskich w roku 2012 2.Kursy zawodowe kucharza, sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej i operatora wózka widłowego w roku 2012 3.Trening pracy w roku 2012 4.Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami kompetencji życiowych i rodzicielskich w roku 2013 5.Trening pracy w roku 2013 6.Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami kompetencji życiowych i rodzicielskich w roku 2014 7.Trening pracy w roku 2014 8.Zajęcia dla dzieci i młodzieży w roku 2012 9.Zajęcia dla dzieci i młodzieży w roku 2013 10.Zajęcia dla dzieci i młodzieży w roku 2014 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z zasadami określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Wykonawca wykaże, że został wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy dla siedziby Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy oraz, że posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie na zlecenie zewnętrznych w stosunku do siebie podmiotów 7 różnych usług szkoleniowych po 1 w każdym wymienionych niżej zakresów tematycznych, tożsamych z tematyką szkoleń objętych przedmiotem niniejszego zamówienia opisanym w załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia tj szkoleń w zakresie: rozwoju kompetencji i umiejętności społecznych, rozwoju kompetencji życiowych, rozwoju kompetencji rodzicielskich i/lub pracy z rodziną kursu zawodowego kucharza lub sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej lub wózka widłowego zajęć z trenerem pracy lub treningu pracy, realizacji zajęć dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem metod terapii taktylnej neurokinezjologicznej i integracji sensorycznej, opracowania Planu Pomocy Rodzinie lub innego dokumentu związanego z pracą z rodziną wieloproblemową lub zagrożoną wykluczeniem społecznym; (łącznie co najmniej 7 (siedem) usług ). Ponadto, każda z ww. usług była zrealizowana w wymiarze co najmniej 1 dnia szkoleniowego (dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 5 godzin dydaktycznych po 45 minut każda) i każda była zrealizowana dla co najmniej 2 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: (5 osob) Trenerzy, którzy będą prowadzić szkolenia. Każdy trener musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (co najmniej 10 dni szkoleniowych w wymiarze co najmniej 5 godzin dydaktycznych każdy), warsztatów itp. z zakresu tożsamego z tematyką szkoleń objętych przedmiotem niniejszego zamówienia opisanym w załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia tj szkoleń w zakresie: rozwoju kompetencji i umiejętności społecznych lub rozwoju kompetencji życiowych lub rozwoju kompetencji rodzicielskich i/lub pracy z rodziną lub kursu zawodowego kucharza, lub sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej lub operatoa wózka widłowego lub zajęć z trenerem pracy lub treningu pracy lub realizacji zajęć dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem metod terapii taktylnej neurokinezjologicznej i integracji sensorycznej lub opracowania Planu Pomocy Rodzinie lub innego dokumentu związanego z pracą z rodziną wieloproblemową lub zagrożoną wykluczeniem społecznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: (5 osob) Trenerzy, którzy będą prowadzić szkolenia. Każdy trener musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (co najmniej 10 dni szkoleniowych w wymiarze co najmniej 5 godzin dydaktycznych każdy), warsztatów itp. z zakresu tożsamego z tematyką szkoleń objętych przedmiotem niniejszego zamówienia opisanym w załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia tj szkoleń w zakresie: rozwoju kompetencji i umiejętności społecznych lub rozwoju kompetencji życiowych lub rozwoju kompetencji rodzicielskich i/lub pracy z rodziną lub kursu zawodowego kucharza, lub sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej lub operatoa wózka widłowego lub zajęć z trenerem pracy lub treningu pracy lub realizacji zajęć dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem metod terapii taktylnej neurokinezjologicznej i integracji sensorycznej lub opracowania Planu Pomocy Rodzinie lub innego dokumentu związanego z pracą z rodziną wieloproblemową lub zagrożoną wykluczeniem społecznym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.; posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 100 000 złotych. W przypadku, gdy środki finansowe/zdolność kredytowa została wyrażona w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia kwoty w innej walucie na PLN wg średniego kursu danej waluty, opublikowanego przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2)oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy dla siedziby instytucji szkoleniowej Wojewódzki Urząd Pracy oraz o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia; Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) 1)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie; 4) 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.W zakresie terminu, w którym powinny być wystawione dokumenty o których mowa w ust. 6 stosuje się odpowiednio postanowienia ust. 5. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione od reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 pkt 3, które powinno być przedstawione w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 70
  • 3 - Doświadczenie Trenerów - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczutowo.nowybip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczutowie ul. Lipowa 9, 09-227 Szczutowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczutowie ul. Lipowa 9, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.