Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Świebodzin: Dostawa urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania i wyposażenia serwerowni dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie.
Numer ogłoszenia: 251467 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Studencka 8, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3821066, faks 068 3821067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.swiebodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania i wyposażenia serwerowni dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania i wyposażenia serwerowni dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć części i tym samym Wykonawcy mogą składać swoje oferty na jedną lub więcej części. CZĘŚĆ I: Wyposażenie serwerowni: 1. Przełącznik sieci LAN- 1 szt. 2. Urządzenie firewall/VPN/UTM- 1 szt. 3. Listwa dystrybucji zasilania- 2 szt. 4. System zasilania rezerwowego UPS-1 szt. 5. Szafa do zastosowań serwerowych i sieciowych wysokość 42U- 1 szt. CZĘŚĆ II: Serwer z macierzą dyskową: 1. Serwer- 1 szt. 2. Macierz dyskowa - 1 szt. wraz z dyskami- 6 szt. i kontrolerem- 1 szt. CZĘŚĆ III: Oprogramowanie: 1. Oprogramowanie do wirtualizacji środowisk- 1 szt. 2. Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną- 1 szt. 3. System kopii zapasowych- 1 szt. CZĘŚĆ IV: Materiały eksploatacyjne do drukarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ V: Urządzenia drukujące i urządzenia wielofunkcyjne: 1. Kolorowe drukarki laserowe- 3 szt. 2. Drukarki monochromatyczne laserowe- 3 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe- 2 szt. 2. Sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie przedmiotu zamówienia transportem własnym i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.72.80-5, 48.82.10.00-9, 30.23.31.90-9, 32.42.00.00-3, 48.71.00.00-8, 48.00.00.00-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pupswiebodzin/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie ul. Studencka 8, Sekretariat - pok. nr 12 ( I Piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie ul. Studencka 8, Sekretariat - pok. nr 12 (I Piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Wyposażenie serwerowni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przełącznik sieci LAN- 1 szt. 2. Urządzenie firewall/VPN/UTM- 1 szt. 3. Listwa dystrybucji zasilania- 2 szt. 4. System zasilania rezerwowego UPS-1 szt. 5. Szafa do zastosowań serwerowych i sieciowych wysokość 42U- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.72.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Serwer z macierzą dyskową..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer- 1 szt. 2. Macierz dyskowa - 1 szt. wraz z dyskami- 6 szt. i kontrolerem 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 30.23.31.90-9, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Oprogramowanie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie do wirtualizacji środowisk- 1 szt. 2. Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną- 1 szt. 3. System kopii zapasowych- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.71.00.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Materiały eksploatacyjne do drukarek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Urządzenia drukujące i urządzenia wielofunkcyjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kolorowe drukarki laserowe- 3 szt. 2. Drukarki monochromatyczne laserowe- 3 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe- 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2024 i 2025 z podziałem na Zadania
- "Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni" oraz "Remonty dróg wewnętrznych" w ramach zadania pn. "Remonty cząstkowe dróg i ulic"
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe oraz Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.