eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Wykonanie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól w obrębie gruntów wsi Łopusze, Klepacze, Smarklice, Kamianki, Krakówki Dąbki, Krakówki Włodki i Krakówki Zdzichy o łącznej długości 21,611 km w ramach realizacji projektu Realizacja projektu scalenia gruntów obiektu OSTROŻANY I w zakresie zagospodarowania poscaleniowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Siemiatycze: Wykonanie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól w obrębie gruntów wsi Łopusze, Klepacze, Smarklice, Kamianki, Krakówki Dąbki, Krakówki Włodki i Krakówki Zdzichy o łącznej długości 21,611 km w ramach realizacji projektu Realizacja projektu scalenia gruntów obiektu OSTROŻANY I w zakresie zagospodarowania poscaleniowego
Numer ogłoszenia: 251428 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552525, 6560266, faks 085 6552525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól w obrębie gruntów wsi Łopusze, Klepacze, Smarklice, Kamianki, Krakówki Dąbki, Krakówki Włodki i Krakówki Zdzichy o łącznej długości 21,611 km w ramach realizacji projektu Realizacja projektu scalenia gruntów obiektu OSTROŻANY I w zakresie zagospodarowania poscaleniowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól w obrębie gruntów wsi Łopusze, Klepacze, Smarklice, Kamianki, Krakówki Dąbki, Krakówki Włodki i Krakówki Zdzichy o łącznej długości 21,611 km w ramach realizacji projektu Realizacja projektu scalenia gruntów obiektu OSTROŻANY w zakresie zagospodarowania poscaleniowego ZADANIE 1: Wykonanie przebudowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z odwodnieniem korpusu drogowego: a) na terenie gruntów Gminy Drohiczyn - 7,631 km, b) na terenie gruntów Gminy Grodzisk - 1,700 km. ZADANIE 2: Zakres A: Wykonanie przebudowy dróg gminnych o nawierzchni żwirowej wraz z odwodnieniem korpusu drogowego: a) na terenie gruntów Gminy Drohiczyn - 2,850 km, b) na terenie gruntów Gminy Grodzisk - 2,480 km, Zakres B: Wykonanie przebudowy dróg bezpośredniej obsługi pól: a) na terenie gruntów Gminy Drohiczyn - 4,770 km, b) na terenie gruntów Gminy Grodzisk - 2,180 km. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawierają specyfikacje techniczne i przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE 1: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem. Do zadań podobnych zaliczane będą roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 3 km. ZADANIE 2: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem. Do zadań podobnych zaliczane będą roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni żwirowej o długości co najmniej 3 km.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE 1: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 1 osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz należącej do OIIB, posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej jednego zadania, polegającego na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 3 km. ZADANIE 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 1 osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz należącej do OIIB, posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej jednego zadania, polegającego na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni żwirowej o długości co najmniej 3 km

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, udokumentowanych wpisami do dziennika budowy, potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru, 2) skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia przez wykonawcę robót budowlanych przed terminem określonym w umowie, 3) zmianę w trakcie realizacji robót osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w szczególnych przypadkach udokumentowanych przez wykonawcę, 4) zmiany kolejności robót określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, 5) możliwa zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego, możliwe powierzenie Podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana Podwykonawcy na etapie realizacji robót, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) możliwe są zmiany umowy polegające na zmianie materiałów lub technologii o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacjach technicznych, w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian może nastąpić na wniosek Wykonawcy i Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja umowy oraz zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, - zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie uzasadnionego, pisemnego wystąpienia wykonawcy, przedłożonego do akceptacji zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe ul. Legionów Piłsudskiego 3 17-300 Siemiatycze w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Siemiatyczach przy ulicy Legionów Piłsudskiego 3 w sekretariacie (pok. 205) w terminie do dnia 31.08.2010 r. do godz. 11:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.