eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Obsługa bankowa budżetu Gminy Mogilany w tym rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Mogilany: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mogilany w tym rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 251424 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mogilany w tym rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mogilany w tym rachunków jednostek organizacyjnych, przez okres trzech lat, obejmującej: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego i rachunków pomocniczych - 32 2. Realizację poleceń przelewu - około 7 000 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych - około 3 000 4. Dokonywanie wypłat gotówkowych - około 2 256 5. Potwierdzanie stanu salda na dzień operacji bankowych - około 7 232 6. Przyjmowanie wpłat za podatek i opłaty lokalne (np. za wodę) wraz z naliczaniem ustawowych odsetek - około 14 000 7. Dokonywanie przelewów elektronicznych (eliksir) - około 30 000 8. Czeki gotówkowe - około 400 9. Przyjmować środki od Zamawiającego na lokaty krótkoterminowe i długoterminowe. 10. Przyjmować środki na lokaty weekendowe i tygodniowe; 11. Dokonać oprocentowania lokaty overnight wszystkich zgromadzonych środków na rachunku podstawowym Gminy Mogilany, od wysokości 50 000,00 zł. Powyższe ilości operacji bankowych przyjęto szacunkowo w oparciu o ubiegły rok. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości podanych powyżej w trakcie realizacji umowy. Przy lokatach krótkoterminowych należy przyjąć WIBID TN z dnia 05.12.2008 roku minus stała marża banku. 12. Uruchomić kredyt w rachunku bieżącym (debet) i prowizji z tytułu uruchomienia tego rachunku. Należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 05.12.2008 roku minus stała marża banku. Formą zabezpieczenia danego kredytu będzie weksel własny. 13. Udostępnić usługę typu home - banking na jednym stanowisku komputerowym w Urzędzie Gminy Mogilany, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku, obejmującą: - udostępnienie Zamawiającemu pełnego oprogramowania - zainstalowanie systemu home-banking, - przeszkolenie pracowników Instalacja, szkolenie - na pisemne zlecenie Zamawiającego - bezpłatne serwisowanie w trakcie realizacji umowy 14. Udostępnić usługę teleserwisową - informacje drogą telefoniczną - około 150 15. Dokonać oprocentowania środków na rachunku bankowym, przy założeniu, że średnioroczny stan środków na rachunku wynosi około 800 000,00 zł Należy przyjąć WIBID 1M z dnia 05.12.2008 roku minus stała marża banku. Kapitalizacja odsetek na rachunku bankowym i rachunkach pomocniczych będzie następować w okresach kwartalnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymogów udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium : spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek oświadczenia, dokumentu, lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - Oprocentowanie środków na rachunku bankowym - 0.10
  • 3 - Oprocentowanie lokat weekendowych - 0.05
  • 4 - Oprocentowanie lokat tygodniowych - 0.05
  • 5 - Oprocentowanie lokat overnight (nocne) - 0.10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany pok.27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany pok.27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.