eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W GOCZAŁKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Strzegom: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W GOCZAŁKOWIE
Numer ogłoszenia: 251396 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124310 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W GOCZAŁKOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z przyłączem wody, energii elektrycznej, przyłączem kanalizacji sanitarnej, przyłączem kanalizacji deszczowej oraz rozbiórka ruin budynków gospodarczych w miejscowości Goczałków w gminie Strzegom. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi : -rozbiórka ruin dwóch budynków gospodarczych i drogi tymczasowej betonowej, -zasypanie i zagęszczenie rowu odwadniającego, -budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalno-sanitarnym wraz z wykończeniem, -budowa przyłącza wody, -budowa przyłącza energii elektrycznej, -budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, -budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, -budowa parkingu, drogi pożarowej wzdłuż budynku oraz wjazdu na działkę z drogi powiatowej, -wykonanie ogrodzenia. 2.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 3.Rozbiórka ruin podlega odrębnej decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę. Ze względu na postępującą dewastację od czasu wykonania projektu rozbiórki, zakres rozbiórki uległ zmianie. W chwili obecnej pozostało do rozebrania: -fragmenty murów o łącznej długości ok. 80 m, średniej wysokości do ok. 1,8 m i średniej grubości 11/2 cegły, -droga wewnętrzna budynku nr 2 wykonana z płyt betonowych o dł. ok. 75 m i szer. ok. 2,2 m. 4.Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić dodatkowo: a)koszt wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej bezpośrednio po zakończeniu rozbiórki, ze względu na fakt, iż rozbiórka ruin objęta jest odrębnym pozwoleniem na budowę/rozbiórkę, b)koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Miejsca wpięcia znajdują się w pobliżu działki, na której budowana będzie sala, c)koszty zasypania istniejącego rowu odwadniającego z zagęszczeniem zgodnie z załącznikiem Nr 1 do projektu wykonawczego. Długość rowu ok. 115,0 m. Należy również przewidzieć wykonanie pomiaru i w cenie oferty ująć koszty pomiaru stopnia zagęszczenia gruntu w zasypanych wykopach. 5.Obecnie na terenie przewidzianym pod budowę sali gimnastycznej składowane są materiały, odpady i odkłady gruntu z remontu dróg, które zostaną usunięte do czasu przekazania placu budowy . Przy wycenie przedmiotu zamówienia nie należy uwzględniać wykonania robót związanych z usunięciem w/w materiałów z terenu objętego zakresem robót. 6.Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 7.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a)organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c)doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, d)obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (niezależnie od wykonanej wcześniej inwentaryzacji geodezyjnej po wykonaniu rozbiórki ruin objętej odrębną decyzją), e)opłatę za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania wjazdu z drogi powiatowej, f)wykonanie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 8.Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne i czy nie zawierają wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi i sztuką budowlaną. 9.Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 10.Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 11.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 12.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 13.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 14.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRE-Fabrykat Sp. z o.o., ul.Brzezie Karkonoskie 2 Miłków, 58-540 Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3459912,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3193000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3193000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4198983,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.