eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › WYKONANIE ROBOTY BUDOWLANEJ W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ POLEGAJĄCEJ NA PRZEBUDOWIE BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO nr 6 NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Gorzów Wielkopolski: WYKONANIE ROBOTY BUDOWLANEJ W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ POLEGAJĄCEJ NA PRZEBUDOWIE BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO nr 6 NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 251381 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221641 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7216012, faks 95 7216012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBOTY BUDOWLANEJ W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ POLEGAJĄCEJ NA PRZEBUDOWIE BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO nr 6 NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany jest w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pt. Laboratorium Środowiskowe polegającego na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy budynku dydaktycznego nr 6 na potrzeby Laboratorium Środowiskowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (z dnia 10.07.2013 roku) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz Program Funkcjonalno - Użytkowy - uszczegółowienie (z dnia 10.09.2014 roku) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres robót budowlanych obejmuje: -przebudowę kondygnacji parteru, I, II piętra oraz części piwnicy w zakresie wydzielenia pomieszczeń Laboratorium Środowiskowego wraz z wykończeniem wnętrz, -przebudowę wewnętrznych instalacji: wody zimnej, ciepłej, grzewczej, kanalizacji ściekowej, wentylacji, elektroenergetycznej i słaboprądowych, -zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym do całego budynku poprzez montaż dźwigu osobowego, przebudowę pochylni zewnętrznej, wydzielenie wc dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych wewnątrz i na zewnątrz budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy prac: Etap I - faza projektowa: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129): * projekt budowlany wszystkich branż z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art.20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) - 5 egz., * projekt wykonawczy wszystkich branż - 4 egz. wraz z opracowaniami, których konieczność sporządzenia może wyniknąć na etapie projektowania, * przedmiary robót wszystkich branż (szczegółowe)- 3 egz., * specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. * kosztorys inwestorski - 3 egz. * spis wszystkich opracowań na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD) - 1 egz. 2. Przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich branż, przedmiarów robót i opracowań towarzyszących Inspektorom Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego. 3. Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru: * projekt budowlany wszystkich branż z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, * projekt wykonawczy wszystkich branż, * przedmiary robót wszystkich branż (szczegółowe), * specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, * kosztorys inwestorski. 4. Opracowanie Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Inspektorów Nadzoru oraz Zamawiającego. 5. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 6. Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie obiektu. Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. 2. Opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót, wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń. 3. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4. Opracowanie programu zapewnienia jakości (PZJ). 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dostarczy i zainstaluje w miejscach i ilościach uzgodnionych z Inspektorem Nadzoru tablice informacyjne zgodnie z prawem budowlanym - 2 tablice żółte i 2 tablice związane z planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz tablicę promującą inwestycję w kolorze wielkości 3x4 m z informacją o inwestycji i inwestorze. Treść tablic informacyjnych będzie zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę przez cały okres realizacji robót w dobrym stanie. Koszt zainstalowania i utrzymania tablic informacyjnych należy uwzględnić w cenie wykonania przedsięwzięcia budowlanego. 6. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 7. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku(jeśli dotyczy) oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 8. Wykonanie przez Wykonawcę przeglądu i ewentualnej naprawy przewodów wentylacyjnych. 9. Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe wraz z utylizacją należy ująć w cenie, przy czym materiały zdatne do ponownego użycia należy przekazać Zamawiającemu. 10. Wykonawca opracuje w 2 egz. dokumentację powykonawczą, na którą będą składały się: * rysunki detali; * projekt organizacji i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy; * instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem oraz instrukcję postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia; * plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; * inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wszystkich robót, opracowana na aktualnym planie sytuacyjno - wysokościowym, pokolorowanym, z wyliczeniem ilości wszystkich robót wykonanych w ramach Kontraktu ( jeśli takowa będzie potrzebna ); * pozwolenia na budowę wraz z załączoną dokumentacją projektową (dotyczy wszystkich robót ); * warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, wszelkie inne pozwolenia urzędowe związane z realizacją robót; * dziennik budowy; * protokoły odbiorów częściowych i końcowych - protokoły z prób rozruchowych; * protokoły pomiarowe i świadectwa kontroli jakości; * receptury i ustalenia technologiczne; * rysunki i opisy uwiarygodnione przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru - operaty geodezyjne i książka obmiarów; * geodezyjne pomiary powykonawcze; * dziennik montażu; * aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) + certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla materiałów i urządzeń; * instrukcje obsługi urządzeń ( DTR ); * oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, WZZT, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami (na podstawie oświadczeń kierowników robót branżowych); * oświadczenie kierownika budowy o doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren - a także, w razie korzystania, ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu; * karty gwarancyjne urządzeń technicznych i elementów budowlanych (z warunkami gwarancji); * karty katalogowe urządzeń; * kontrakt zawarty z Wykonawcą oraz inne kontrakty wykonawcze zawierane przez Inwestora; * oferty na zawarcie umów na konserwację urządzeń; * ekspertyzy; * powiadomienia odpowiednich instytucji wynikające z Prawa Budowlanego; * pozwolenie na użytkowanie uzyskane w imieniu Zamawiającego. Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Przedłożenie Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte umową. Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1. Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania. 2. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. 3. Współpraca z Inspektorami Nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Koszty wynikające powyższego należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia. Do przedmiotu zamówienia zalicza się również: * opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej i uzyskanie pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez Urząd Dozoru Technicznego urządzenia do eksploatacji, * pokrycie wszystkich kosztów związanych z dopuszczeniu urządzenia (dźwigu) do eksploatacji, * uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji, * bezpłatne utrzymywanie sprawności technicznej dostarczonego dźwigu w okresie gwarancji i rękojmi, * przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji oraz konserwacji urządzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.21.44.20 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.31.00 - Instalowanie wind 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja prowadzona jest w ramach realizacji projektu pt. Laboratorium Środowiskowe, który współfinansowany jest z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013; Priorytetu IV: Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działania 4.2: Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałania 4.2.1: Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury edukacyjnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: DXP spółka cywila Dariusz Świątek, Piotr Wiśniowski, Zakład Instalacyjno-Budowlany KANBUD Wiesław Kaniewski, ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4454031,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5480511,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5480511,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11900000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.