To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-28
Otwock: Dostawa i montaż mebli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Otwocku
Numer ogłoszenia: 251352 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226410 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Bolesława Prusa 1/3, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794671, faks 022 7794671.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Otwocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż i ustawienie we wskazanym miejscu mebli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Otwocku. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być produktem oryginalnym, fabrycznie nowym (produkcja nie później niż 2014 r.), w oryginalnym opakowaniu, dostarczonym bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: część nr 1: meble różne (szafki ubraniowe, szafki przyłóżkowe, na leki, krzesła, biurko, blaty na kółkach (stoliki) część nr 2: łóżka z materacem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble różne (szafki ubraniowe, szafki przyłóżkowe, na leki, krzesła, biurko, blaty na kółkach (stoliki)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczak Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63899,73
Oferta z najniższą ceną: 63899,73 / Oferta z najwyższą ceną: 107183,43
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: łóżka z materacem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hever Barbara Gutkiewicz, ul. Graniczna 8, 84-207 Koleczkowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31549,50
Oferta z najniższą ceną: 31549,50 / Oferta z najwyższą ceną: 55161,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Albuminy
- Dostawa bramki dozymetrycznej
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
- Dostawa odczynników do identyfikacji drobnoustrojów i genów oporności na antybiotyki kompatybilnych z aparatem The BIOFIRE FILMARRAY TORCH
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- dostawa obrotowych krzeseł biurowych na potrzeby Wydziału Powiadamiania Ratunkowego
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.