eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Racławicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Jerzmanowice-Przeginia: Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Racławicach
Numer ogłoszenia: 251264 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Racławicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: prace budowlane, docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, elewacja wykonana w bezspoinowym systemie ocieplania ścian budynków: a) ściana zewnętrzna: docieplenie styropianem metoda lekka mokra - 13 cm. b) ściana zewnętrzna piwnic: docieplenie styropianem metoda lekka mokra - 13 cm. c) strop pod dachem: docieplenie matami z wełny mineralnej - 15 cm. d) parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie e) rynny i rury spustowe, f) elewacja - cokół g) ośnieża okienne h) rusztowania i) malowanie elementów stalowych j) wywóz śmieci i gruzu, k) roboty malarskie i tynkarskie, l) instalacja oświetleniowa, m) instalacja odgromowa, Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą: przedmiary robót, specyfikacja techniczna, projekt - rysunki techniczne budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 31.21.61.00 - Piorunochrony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 72.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 250000 zł słownie: (dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia złożone na druku OFERTA (zał. nr 1). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenia uzna się za aktualne, jeśli będą wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na załączniku nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (staż pracy, dyplomy, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane minimum potencjału kadrowego: jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Kopie uprawnień, zaświadczeń dyplomów mogą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Wykaz, co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto - załączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - na załączniku nr 4. Wykaz musi zawierać (dla każdego wymienionego zadania) następujące dane: rodzaj, lokalizację, adres inwestora (telefon), wartość, termin wykonania. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w punkcie 2, 3, 4, musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy mogą składać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. składa, odpowiedni dokument lub dokumenty potwierdzające że: wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument wymieniony w pkt 1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w ppkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Zamawiający prosi, aby wszystkie stronice oferty zawierające informacje zostały ponumerowane, a dokumenty tworzące ofertę spięte/zszyte w sposób zapewni jacy jej nienaruszalność. - Załączniki będące kopiami dokumentów muszą posiadać adnotację: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i własnoręczny podpis Wykonawcy lub jego upoważnionego pracownika - w przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających własną numerację stron ww. adnotacja uzupełniona informacją strona od 1 do ... może być umieszczona na ostatniej ponumerowanej stronie. Na kopiach innych dokumentów adnotacje muszą być umieszczone na każdej stronie zawierającej informacje. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. 7. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej opiewająca na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych w zakresie rzeczywiście wykonywanej działalności. 8. Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny oraz zamieszczony Przedmiar robót traktowany będzie jako materiał informacyjno-pomocniczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B, Pokój 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy -Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.