eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przebudowa dachu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Stare Babice: Przebudowa dachu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Numer ogłoszenia: 251251 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227207 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest przebudowa części dachu wraz z wymianą jego pokrycia na budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym w gminie Stare Babice (działki 398 i 399). 1) Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania w części B budynku, zgodnie z projektem, w tym: a) przebudowę konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą deskowania oraz zmianą pokrycia dachowego z gontu bitumicznego na pokrycie ze stalowej, ocynkowanej blachy powlekanej, łączonej na stojący rąbek , b) wymianę rynien, pasów podrynnowych, rur spustowych i obróbek blacharskich, c) wymianę izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej dachu, d) wymianę instalacji odgromowej, e) przemurowanie kominów 2) Wykonanie przedmiotu umowy obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania w części C budynku zgodnie z projektem, w tym: a) wymianę zniszczonego deskowania oraz wymianę pokrycia dachowego z gontu bitumicznego na pokrycie ze stalowej, ocynkowanej blachy powlekanej, łączonej na stojący rąbek, b) wymianę rynien, pasów podrynnowych, rur spustowych i obróbek blacharskich, c) wymianę izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej dachu, d) wymiana instalacji odgromowej, 3) Elementy pokrycia dachowego, rynien, pasów podrynnowych oraz rur spustowych muszą być wykonane w kolorze brązowym 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 5) Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacji projektowej. 2. Inne warunki wykonania zamówienia 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 2) Wykonawca we własnym zakresie ustali z Użytkownikiem (Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego) lokalizację zaplecza budowy. 3) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych może być pobierana z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu z Użytkownikiem. 4) Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowo - budowlanych i zagospodarowania placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia pomieszczeń szkolnych w trakcie robót rozbiórkowych. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników budynku, Zamawiający wymaga w zależności od potrzeb wyznaczenia dróg tymczasowych. 5) W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób aby nie kolidowały one z normalna pracą budynku szkoły. 6) Zieleń znajdującą się na terenie budowy zabezpieczyć należy przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 7) Wykonawca systematycznie (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku (papę należy przekazać do utylizacji). W szczególności Wykonawca będzie dbał o porządek w rejonie wejść do budynku i w tym rejonie wszelkie odpady i zanieczyszczenia będzie usuwał na bieżąco, nie później niż w ciągu 12 godzin. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 8) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu zabaw aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 9) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego wraz z dokumentami i oświadczeniami niezbędnymi do zgłoszenia do użytkowania. 10) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEKAR Zakład Remontowo Budowlany Produkcyjno Handlowy Andrzej Zimowski, ul. Zuzanny Morawskiej 4, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311090,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196773,05

  • Oferta z najniższą ceną: 196773,05 / Oferta z najwyższą ceną: 279484,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.