eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Gdynia: Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania
Numer ogłoszenia: 251207 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej , ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6665318, faks 058 6665304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ctm.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni oraz dostawę oprogramowania bazodanowego, udzielenie licencji na korzystanie z Systemu oraz zapewnienie jego serwisowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert (05.01.2010 r.) w wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach wymienionych poniżej: a) pieniądz, płatne przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. V Oddział w Gdyni, nr konta: 74 1240 2933 1111 0000 2951 8306 z dopiskiem Wpłata wadium; b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancja bankowa; d) gwarancja ubezpieczeniowa; e) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) W przypadku wniesienia wadium przelewem, Wykonawca winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu, a nie polecenie dokonania przelewu (to ostatnie nie jest dowodem wniesienia wadium). W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione, jeżeli w dniu otwarcia ofert (tj. 05.01.2010 r.) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. Jeżeli wadium wnoszone będzie w innej formie niż pieniądzu, oryginał należy załączyć do oferty przetargowej. W treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku braku ww. zapisu wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. 15.6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) spełniają łącznie warunki szczegółowe, w tym: - udokumentują roczny przychód ze sprzedaży usług i produktów informatycznych netto z działalności operacyjnej w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000 zł; - wykażą się posiadaniem zdolności kredytowej lub posiadaniem środków finansowych w wysokości, co najmniej 100 000 zł; - wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł; - wykażą się posiadaniem certyfikatu ISO lub innego zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia; - wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 zakończonych sukcesem wdrożeń, systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem, przy czym: * przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością oraz; * wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła, co najmniej 100 000 zł netto nie wliczając w to kosztów sprzętu komputerowego oraz; * każde z powyższych wdrożeń dotyczyło, co najmniej 15 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych oraz; * w ramach każdego z tych projektów wdrożono, co najmniej 3 z następujących modułów: finansowo-księgowy, płace, kadry, środki trwałe, koszty i budżetowanie, gospodarka materiałowa; f) Wykonawca, który nie jest producentem oferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego winien posiadać (potwierdzone upoważnieniem bądź umową z producentem) prawo do dystrybucji oferowanego Systemu; g) Wykonawca, który nie jest producentem oferowanej bazy danych winien posiadać (potwierdzone upoważnieniem bądź umową z producentem) prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych. 8.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. Pełnomocnictwo to musi spełniać wymogi ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty (Dz. U. Nr 110 poz. 1176 ze zm.); c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Obowiązek przedłożenia sprawozdań finansowych dotyczy tych lat obrotowych, za które Wykonawca zgodnie z przepisami o rachunkowości na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest obowiązany posiadać sporządzone sprawozdanie; b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.3. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) certyfikat ISO lub inne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Oferent spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia; b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 zakończonych sukcesem wdrożeń systemów informatycznych w języku polskim do zarządzania przedsiębiorstwem, przy czym: - przez wdrożenie zakończone sukcesem rozumie się usługę wykonaną w terminie, zgodnie z zamówioną funkcjonalnością oraz; - wartość kontraktu jednostkowego każdego z tych wdrożeń wynosiła, co najmniej 100 000 zł netto nie wliczając w to kosztów sprzętu komputerowego oraz; - każde z powyższych wdrożeń dotyczyło, co najmniej 15 jednocześnie pracujących stanowisk komputerowych oraz; - w ramach każdego z tych projektów wdrożono, co najmniej 3 następujące moduły: finansowo- księgowy, płace, kadry, środki trwałe, koszty i budżetowanie, gospodarka materiałowa; Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi świadczone przez Wykonawcę, a umieszczone w wykazie zostały wykonane należycie i zakończyły się sukcesem (np: referencje). Wystawcą dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim powinien być Zleceniodawca wdrożenia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. c) upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do dystrybucji oferowanego Systemu, w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego Systemu; d) upoważnienie bądź umowa z producentem potwierdzająca prawo do dystrybucji oferowanej bazy danych , w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanej bazy danych. 9.4. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii notarialnej pełnomocnictwa. 9.5. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 9.6. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Funkcjonalność oferowanego systemu: - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A.,81-109 Gdynia, ul. A. Dickmana 62, tel. (058) 666 53 31; fax (058) 666 53 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A.,81-109 Gdynia, ul. A. Dickmana 62, tel. (058) 666 53 31; fax (058) 666 53 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.