eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Rozbudowa systemu monitoringu Sądu Rejonowego w Chorzowie OG 35-69/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Chorzów: Rozbudowa systemu monitoringu Sądu Rejonowego w Chorzowie OG 35-69/2013
Numer ogłoszenia: 251197 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443328 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu Sądu Rejonowego w Chorzowie OG 35-69/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy istniejącego systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul. Rostka 2 a także w budynku Sądu w Świętochłowicach, przy ul. Pocztowej 20, który obejmuje: - dostawę urządzeń i podzespołów niezbędnych do instalacji zgodnych z zatwierdzoną przez Zamawiającego specyfikacją sprzętową; - budowę infrastruktury teletechnicznej na terenie budynków Sądu; - montaż elementów systemu monitoringu zgodnie z dokumentacją projektową; - uruchomienie stanowiska oglądowego; - przeprowadzenie testów sprawdzających działanie całego systemu (wraz z konfiguracją obszarów podglądu rejestracji zdarzeń wykonana na stanowisku oglądowym systemu i archiwizacji danych w cyfrowych rejestratorach sygnałów; - przeszkolenie użytkowników oraz administratora systemu wizyjnego wg programu zaakceptowanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi konserwacji i eksploatacji dostarczonych urządzeń oraz konfiguracji i zarządzania systemem; - przekazanie systemów do eksploatacji; - wykonanie dokumentacji powykonawczej (wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami) systemu monitoringu wizyjnego w budynkach Sądu, w zakresie objętym zamówieniem i zaakceptowanej przez Zamawiającego. 2. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać dokumentację projektową uzupełnioną o zmiany wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz o ewentualne dodatkowe uzgodnienia w zakresie wymagań funkcjonalnych i technicznych dokonane z Zamawiającym a także pozostałe dokumenty niezbędne do stwierdzenia poprawności wykonania instalacji systemu oraz dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów. Dokumentacja powykonawcza zawiera: a) Stronę tytułową; b) Wykaz urządzeń: ilość, dokładną nazwę wraz z pełnym oznaczeniem typu oraz numery fabryczne poszczególnych urządzeń. c) Karty gwarancyjne producenta urządzeń lub ich kserokopie, w tym dla oferowanych rejestratorów cyfrowych, po wykonaniu ich rozbudowy o kolejne elementy wykazane w dokumentacji projektowej- oświadczenie autoryzowanego serwisu producenta urządzeń o nadal ważnej gwarancji. d) Oryginał licencji producenta oprogramowania. e) Opis działania systemu. f) Wykaz linii kamer TV. g) Kartę haseł dostępu. h) Karty katalogowe w języku polskim (lub ich tłumaczenia). i) Inwentaryzację - rysunek lub rysunki przedstawiające plan rozmieszczenia i połączeń urządzeń CCTV. j) Instrukcję obsługi i eksploatacji systemu - wymagania Wykonawcy. k) Instrukcje producenta urządzeń. l) Kserokopie (lub dane dotyczące) Certyfikatów, Atestów, homologacji (jeżeli jest wymagana) urządzeń, materiałów. m) Wymagania Wykonawcy w zakresie konserwacji urządzeń i systemu. n) Protokół potwierdzający wykonanie zaprogramowania systemu monitorowania CCTV. o) Protokoły z badań i pomiarów sprawdzających instalację elektrycznej linii zasilającej oraz urządzeń podlegających ochronie (sprawdzenie stanu izolacji przewodów, sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej). p) Protokół z badań/testów sprawdzających sprawność działania funkcjonalnego wszystkich urządzeń instalacji CCTV. q) Protokół przeszkolenia personelu w zakresie obsługi CCTV. r) Datę, nr zaświadczeń kwalifikacyjnych oraz nazwisko/a i podpis/y osób/y, które opracowywały poszczególne punkty dokumentacji lub wykonywały prace, pomiary i badania, przeprowadzały szkolenie. 3. Dokumentacja winna być sporządzona w języku polskim w 1 egz. wydrukowanym oraz 1 egz. w postaci elektronicznej na nośniku trwałym i dostarczona Zamawiającemu przed terminem odbioru końcowego prac. 4. Stanowisko oglądowe znajdować się będzie w portierni głównej obiektu, do którego doprowadzono sieć wewnętrzną komputerową. Pomieszczenie to pod względem środowiskowym przygotowane zostało przez Zamawiającego do pracy urządzeń elektronicznych. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć je zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Dokładne miejsca montażu punktów kamerowych (przy zachowaniu ilości i wskazanych lokalizacji) zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na etapie realizacji projektu. 6. Urządzenia wchodzące w skład systemu rejestracji obrazu winny spełniać wymogi określone Polską Normą PN-EN 50132-7 dla systemów dozorowanych CCTV. Zamawiający może wystosować po dostawie sprzętu zapytanie do producenta z prośbą o weryfikacje numerów seryjnych w celu weryfikacji zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i podpisania odbioru sprzętu- w przypadku nie spełnienia powyższych zapisów. 7. Urządzenia muszą bezproblemowo współpracować z systemem posiadanym przez Zamawiającego. Rozbudowa systemu monitoringu musi być wykonana i uruchomiona -pod klucz- (tzn. bez konieczności instalowania jakichkolwiek dodatkowych urządzeń bądź wykonywania dodatkowych prac w celu jego uruchomienia i eksploatacji) i dopasowana do istniejącej infrastruktury i oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego. Rozbudowa musi uwzględniać wyświetlanie bieżące, rejestrację i archiwizację zapisów dla wszystkich kamer przez okres co najmniej 30 dni bez pogorszenia pracy istniejących systemów. Wymaganą powierzchnię dyskową, wydajności sprzętu oraz przepustowość mediów transmisyjnych należy określić nie gorszą niż dla parametrów określonych w załączniku nr 2. 8. Jeżeli do prawidłowej pracy systemu wymagane będą dodatkowe czynności, aktualizacji oprogramowania czy też dostarczenie dodatkowych elementów, Wykonawca musi to przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie. 9. Wykonanie instalacji winno nastąpić zgodnie ze sztuka budowlaną w sposób umożliwiający właściwe funkcjonowanie systemu. Naprawę zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót Wykonawca zrealizuje na swój koszt i swoim staraniem; koszty robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia- zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, prace uciążliwe i hałaśliwe w budynku mogą być wykonywane po godzinach pracy Sądu.. 10. Trasy prowadzenia przewodów należy skoordynować z istniejącymi i wykonanymi instalacjami w budynku m.in. dedykowaną instalacją elektryczną, instalacją elektryczną ogólną, instalacją centralnego ogrzewania, wody, gazu itp. Wykonawca prac ma obowiązek pozostawienia pomieszczeń (korytarzy itp.)w których prowadzone będą instalacje w stanie nie gorszym, niż je zastał przed przystąpieniem do prac. 11. Przed przystąpieniem do złożenia oferty, wskazane jest aby Wykonawca obejrzał obiekt i zapoznał się z zakresem niezbędnych prac jakie należy wykonać oraz oszacował we własnym zakresie ilość niezbędnych materiałów montażowych, które będą mu potrzebne do realizacji zamówienia. Wykonawca w tym celu składa w ofercie oświadczenie o zapoznaniu się z istniejącym systemem (potwierdzone przez Zamawiającego). 12. Odpowiedzialność za działanie zainstalowanego sprzętu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe zaoferowanego sprzętu w języku polskim (jeśli w języku obcym to dodatkowo ich tłumaczenia). 13. Gwarancja: do czasu dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody powstałe na skutek działania lub zaniechania niezgodnego z zasadami sztuki budowlanej przepisami bhp, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia narzędzi i materiałów. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli nie mniejszej niż 36 miesięcznej pisemnej gwarancji licząc od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Obowiązki Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji obejmują: - usuniecie wad uniemożliwiających działanie systemu monitoringu wizyjnego, będącego przedmiotem zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia; - usunięcie pozostałych wad w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia; - czas na usunięcie wady przedmiotu zamówienia jest liczony od momentu zgłoszenia wady za pośrednictwem faksu, e-maila lub w formie pisemnej, do momentu skutecznego usunięcia wady przedmiotu zamówienia z pisemnym potwierdzeniem tego faktu przez Zamawiającego; - jeżeli Wykonawca nie usunie wad w powyższych terminach Zamawiający może zlecić ich usunięcie innej osobie (podmiotowi) na koszt Wykonawcy, bez utraty uprawnień z tytułu gwarancji; - Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w okresie gwarancji do okresowego, tj. dwa razy w roku w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, przeglądu wykonanego systemu monitoringu wizyjnego; - Wykonawca zapewnia bezpłatną aktualizację oprogramowania usprawniającą pracę systemu monitoringu wizyjnego do końca okresu gwarancji; - wykonanie usunięcia wady w okresie gwarancji przedmiotu zamówienia wymaga potwierdzenia przez Zamawiającego. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej- załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 15. Zamawiający przedstawił w załączniku nr 2 minimalne parametry przedmiotu zamówienia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie fabrycznie nowych produktów stanowiących przedmiot zamówienia, co najmniej -równoważnych jakościowo-do przedstawionych w zestawieniu parametrów technicznych jako wzorcowych. Przez równoważność rozumie się to, że zaoferowany produkt musi posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe parametry techniczne, konfiguracje i normy na poziomie co najmniej takim jak wzorcowa z zachowaniem pełnej zgodności systemowej. Przy zaoferowaniu innych modeli niż wzorcowe musi być zachowana pełna funkcjonalność urządzeń zgodna z wzorcowymi. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. 16. Załącznik nr 2 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp 18. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. 19. Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom według wyboru Wykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, w przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania żadnej części zamówienia. 20. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER-MS Górny Śląsk Sp. z o.o., ul. Warszawska 63a/1, 40-001 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97529,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60371,18

  • Oferta z najniższą ceną: 60371,18 / Oferta z najwyższą ceną: 91000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.