eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Budowa obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 od km 0+000 do km 4+166

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Mrocza: Budowa obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 od km 0+000 do km 4+166
Numer ogłoszenia: 25114 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445438 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, faks 052 3856241.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 od km 0+000 do km 4+166.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa obwodnicy Miasta Mrocza w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 od km 0+000 do km 4+166. Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z: - wycinka drzew i krzewów kolidujących z budową; - zdjęcie humusu; - roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowych; - wykonanie robót ziemnych; - sfrezowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego do średniej głębokości 4 cm (do dna kolein) w miejscach włączeń do istniejącego układu drogowego; - ustawienie krawężników, obrzeży na ławie betonowej z oporem; - budowa skrzyżowań typu małe rondo; - wykonanie chodników na skrzyżowaniach; - budowa ścieżki rowerowej; - wykonanie rowów przydrożnych; - wykonanie przepustów pod zjazdami; - wymiana przepustu pod drogą; - wykonanie elementów odwodnienia nawierzchni, - ułożenie warstwy profilowej; - ułożenie warstw wiążącej z betonu asfaltowego i ścieralnej z mieszanki SMA; - budowa miejsca ważenie pojazdów; - budowę zjazdów na drogi boczne gminne i zjazdy na pola; - montaż barier ochronnych SP-09; - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; - zagospodarowanie terenów skrzyżowań poprzez wykonanie zieleni; - roboty wykończeniowe. Budowa obwodnicy m. Mrocza odbywać się będzie poprzez wyznaczenie nowego pasa drogowego na działkach: Wykaz działek: obręb Wiele: 74/1, 520/1, 520/2, 520/3, 520/4, 520/5, 521, 525/1, 526, 527/4, 3232/3, 527/5, 529/2, 512/4, 512/5; obręb Mrocza: 342/6, 342/7, 342/11, 342/10, 343; obręb miasto Mrocza: 381/1, 381/2, 381/3, 385, 798/3, 945/2, 937, 964/1, 954, 955, 953, 367, 360/2, 370/21, 188/2, 783/3; obręb Ostrowo: 215/1, 215/2, 216/1, 217/4, 218, 219, 209/5, 209/2, 209/4, 220/3, 217/3, 209/3, 209/1, 207, 208, 206/2, 206/4, 205, 215/3, 216/2, 217/1, 210/1; obręb Krukówko: 105, 187, 186. Projektowana obwodnica przebiegać będzie po wschodnich obrzeżach Mroczy. Przejmie ona ruch pojazdów z drogi wojewódzkiej nr 241. Początek na drodze wojewódzkiej nr 241 od strony Więcborka. Następnie krzyżować się będzie z drogą wojewódzką nr 243 z Bydgoszczy. Koniec na drodze wojewódzkiej nr 241 w kierunku Nakla n/Not. W rejonie lokalizacji dominują użytki rolne - obecnie jest to teren użytkowany wyłącznie rolniczo o kategoriach od III - V, lokalnie występują nieużytki. Na niewielkim odcinku trasy w km 1+250 - 1+370 występuje zwarty teren leśny (sosnowy), natomiast na przecięciu trasy z ciągami komunikacyjnymi i ciekami wodnymi - pojedyncze drzewa. W km 1+213 i 3+654 trasa przecinać będzie rowy melioracyjne, natomiast w km 3+018 rzekę Rokitkę. Po przekroczeniu rz. Rokitki trasa projektowanej drogi przebiega w bliskim sąsiedztwie oczyszczalni ścieków i w rejonie składowiska odpadów komunalnych. W bezpośrednim sąsiedztwie trasy nie występują budynki mieszkalne. Jedynie w rejonie skrzyżowania z drogą 241 zbliża się do istniejącej zabudowy siedliskowej. Do drogi do Nakła włącza się poza obszarem zabudowanym. Teren pod planowaną obwodnicę jest pofalowany. Deniwelacje dochodzą do kilkunastu metrów. Głównie są to tereny rolnicze. W kilku miejscach przebiegać będzie przez grunty słabonośne. Występują one w rejonie rz. Rokitka oraz strugi, które przecinać będzie projektowana droga. Na rzece Rokitka wykonany jest most. Oprócz dróg wojewódzkich obwodnica krzyżować się będzie z drogami gminnymi utwardzonymi i nieutwardzonymi. Przyjęta trasa omija tereny zabudowane. W części środkowej obwodnica sąsiadować będzie z jeziorem Mroteckim. Na podstawie uzyskanych naniesień gestorów poszczególnych sieci uzbrojenia terenu stwierdzono, że najwięcej sieci występuje wzdłuż obecnej drogi wojewódzkiej nr 241 w rejonie włączenia i wyłączenia projektowanej obwodnicy do obecnego układu komunikacyjnego głównego. Są to głównie: kable teletechniczne, wodociąg, rurociąg tłoczny kanalizacji sanitarnej z kablem sterującym oraz napowietrzne linie teletechniczne i energetyczne. Jeśli chodzi o uzbrojenie podziemne to na etapie projektu budowlanego należy je dokładnie usytuować oraz pomierzyć ich głębokość ułożenia. Dopiero wtedy należy podjąć decyzję o ich zabezpieczeniu na czas robót oraz docelowo. Szczególną uwagę należy zwrócić na odpowiednie zabezpieczenie w gruntach słabonośnych. Osiadanie nasypu korpusu drogi może być znaczne i mieć wpływ na przemieszczanie się rurociągów. Natomiast linie napowietrzne będą wymagały przebudowy (skablowania) przy przekraczaniu poprzecznym pasa drogowego. Projektowana droga napotka w trzech miejscach przeszkody hydrograficzne w postaci dwóch rowów melioracyjnych i koryta rzeki Rokitki. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym, z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 - 06.00 Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.22 - Roboty budowlane w zakresie obwodnic 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: środki UE.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa obwodnicy Miasta Mrocza od km 1+470 do km 4+166

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10491803,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7932287,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7932287,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12278850,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa obwodnicy Miasta Mrocza od km 0+000 do km 1+470.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 08-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4426229,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3520193,48

  • Oferta z najniższą ceną: 3520193,48 / Oferta z najwyższą ceną: 5594869,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Budowa obwodnicy Miasta Mrocza od km 1+470 do km 4+166 - ścieżka rowerowa, zieleń.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A, ul. gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1475409,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1396411,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1396411,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2423335,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.