eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Dozór, ochrona fizyczna bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Sochaczew: Dozór, ochrona fizyczna bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10.
Numer ogłoszenia: 251146 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, faks 046 8622146.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór, ochrona fizyczna bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dozorze mienia Zamawiającego tj: bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10 celem zabezpieczenia go przed kradzieżą z włamaniem. 2.Wykonawca zobowiązany jest do strzeżenia mienia Zamawiającego w zakresie określonym umową oraz regulaminem służby wartowniczej. 3.Ustala się czas pracy strażników w dni robocze w godz. od 15.00 do 7.00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 i spełnianie warunków zawartych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 2.posiadanie uprawnień do wykonywania czynności objętych zamówieniem; 3.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -Oferent winien dysponować osobami odpowiednio wykwalifikowanymi, posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania danych prac. -Wykonawca winien zapewnić sprzęt niezbędny do transportu gotówki z banku i ewentualnego monitoringu. -Ponadto wymaga się, aby Oferent zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz złożył dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców, którzy: a)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a)jest niezgodna z ustawą; b)jej treść nie odpowiada treści SIWZ; c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; f)zawiera błędy w obliczeniu ceny; g)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 - Prawo zamówień publicznych; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do specyfikacji). 2.Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4.Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na załączniku nr 4 do SIWZ, z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych. 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na załączniku nr 5 do specyfikacji, z udokumentowaniem własności np.: umowa kupna sprzedaży, ubezpieczenie itp. 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 10.Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 11.Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy. 12.Potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 13.Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: ­-w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; ­-potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki; ­-w przypadku warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki; ­-oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie; ­-podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć lidera), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. nr 10. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 5.12.2008 r. godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.