eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3 - 5 lat do przedszkoli miejskich w Gliwicach w ramach projektu Dłużej, więcej, lepiej - rozszerzona oferta edukacji przedszkolnej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IXRozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Gliwice: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3 - 5 lat do przedszkoli miejskich w Gliwicach w ramach projektu Dłużej, więcej, lepiej - rozszerzona oferta edukacji przedszkolnej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1: Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 251140 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 34 im. Kubusia Puchatka , ul. Chatka Puchatka 9, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 234 25 17, faks 32 234 2 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice-puchatka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie Nr 34 im. Kubusia Puchatka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3 - 5 lat do przedszkoli miejskich w Gliwicach w ramach projektu Dłużej, więcej, lepiej - rozszerzona oferta edukacji przedszkolnej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1: Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie podmiotu do przeprowadzenia cateringu gotowych potraw dla dzieci w wieku 3 - 5 lat do przedszkoli miejskich w Gliwicach w ramach projektu Dłużej, więcej, lepiej - rozszerzona oferta edukacji przedszkolnej , realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej tj.: 1) Przedszkole nr 16 - gorący posiłek x 53 sztuk. 2) Przedszkole nr 20 - gorący posiłek x 98 sztuk. 3) Przedszkole nr 34 - gorący posiłek x 86 sztuk. 4) Przedszkole nr 37 - gorący posiłek x 66 sztuk. 5) Przedszkole nr 23 - gorący posiłek x 66 sztuk. 6) Przedszkole nr 28 - gorący posiłek x 71 sztuk. 2. Z każdego przedszkola miejskiego, o których mowa powyżej będzie przekazywana informacja telefonicznie lub faksem, o liczbie dzieci w danym dniu, do godz. 9:30 tego samego dnia. Zgodnie z podaną informacją Wykonawca zobowiązany będzie przygotować określoną ilość posiłków. 3. W związku z powyższym ilość posiłków może ulegać zmniejszeniu w zależności od liczby nieobecnych w danym dniu dzieci. 4. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać faktury zgodnie z faktycznie wydawaną ilością posiłków. 5. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości posiłków, w sytuacjach których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania, w szczególności: 1) Rezygnacji dziecka lub dzieci z udziału w projekcie. 2) Przystąpienia dziecka lub dzieci do udziału w projekcie. 6. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych, jednorazowych pojemnikach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki w godzinach: 12:30 - 14:00. 8. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. 9. Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego. 12. Do obowiązków wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie porcjowanie i wydawanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku wraz z zabieraniem odpadów oraz dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki. 13. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 06.09.2010r. do 30.11.2011r. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia gorących posiłków do wskazanych powyżej przedszkoli, wyłącznie w dni, w które odbywają się zajęcia w przedszkolach miejskich tj. od poniedziałku do piątku (incydentalnie w soboty - za 5 - dniowym uprzedzeniem dokonanym przez Zamawiającego), z wyłączeniem dni świątecznych, ferii, wakacji oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci. 15. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 16. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć do oferty odpisy zaświadczenia o wpisie do ewidencji dla każdego wspólnika i umowy spółki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez oferenta, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferenci zobowiązani są do złożenia e szczególności: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- aktualna pozytywna opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice-puchatka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie nr 34 im. Kubusia Puchatka 44 -109 Gliwice, ul. Chatka Puchatka 9, kancelaria dyrektora, parter, w godzinach 7.00-15.00 od pon. do pt..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Miejskie nr 34 im. Kubusia Puchatka 44 -109 Gliwice, ul. Chatka Puchatka 9, kancelaria dyrektora, parter, w godzinach 7.00-15.00 od pon. do pt..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.