eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 251121 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. Remont i naprawa elementów dróg obejmuje: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltobetonową z otaczarki z obcinaniem krawędzi; - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z otaczarki bez obcinania krawędzi; - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z recyklera z docinaniem krawędzi; - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z recyklera, bez docinania krawędzi; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową wbudowaną mechanicznie; - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - warstwa ścieralna z mieszanek SMA, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów-wyboje głębokości 1,5cm; - remont cząstkowy nawierzchni utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje 2 cm; - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce piaskowej; - remont chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - uzupełnienie; - remont chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - płyty inwestora, odzysk z rozbiórki; - rozebranie nawierzchni ręcznie z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; - remont chodnika z kostki brukowej betonowej szarej, gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - remont chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej, gr. 8cm na podsypce cemontowo- piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - remont chodnika z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm na podsypce cemontowo-piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - kostka inwestora, odzysk z rozbiórki; - nawierzchnie z kostki granitowej - kostka łupana materiał wykonawcy; - nawierzchnie z kostki granitowej - kostka łupana materiał inwestora; - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12cm, wypełnienie spoin piaskiem (trylinka); - nawierzchnie z płyt ażurowych 40x40x6cm na podsypce cementowo-piaskowej; - rozebranie obrzeży o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej; - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - obrzeża betonowe kolorowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - obrzeża inwestora - uzupełnienie; - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - obrzeże inwestora; - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm, ława betonowa z oporem, podsypka cementowo - piaskowa; - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm, ława betonowa z oporem, podsypka cementowo - piaskowa - krawężnik inwestora - uzupełnienie; - naprawy dróg gruntowych szlakowych - profilowanie; - nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm; - nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 20cm; - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.1km koparki o poj. łyżki 0,60m3, grunt kat. III-IV; - nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1km odl. transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi przy przewozie po drogach nawierzchni utwardzonej, kat. gruntu I - IV; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I - III; - humusowanie z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5cm; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1km; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi każdy następny 1km; - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych; - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych; - warstwy podsypkowe piaskowe zagęszczone w sposób ręczny, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm; - warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe zagęszczane w sposób ręczny, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm; - rozebranie podbudowy z betonu gr.15 cm, mechaniczne; - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 4 cm mechaniczne; - podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm; - podbudowy betonowe pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - podbudowy betonowe pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego grubość po zagęszczaniu 10cm; - podbudowy z tłucznia betonowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego lub tłucznia betonowego, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm - materiał inwestora; - frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 2cm z wywozem kory asfaltowej na plac składowy; - frezowanie nawierzchni asfaltowej z wywozem kory asfaltowej na plac składowy - dodatek za każdy 1cm. W ramach ww. robót, Wykonawca zobowiązany jest do: - Usunięcia rumoszu poza pas drogowy. Rumosz stanowi własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. - Wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót, oznakowania tymczasowego robót. - Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości, ilości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. - Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy ww. znaki znajdują się na terenie realizowanych robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28. UWAGA ! Powyższe roboty będą realizowane sukcesywnie, na każdorazowe zlecenie częściowe Zamawiającego. Przewidywana maksymalna ilość poszczególnych robót wymieniona jest w załączonym kosztorysie oferty. Ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zamianie) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i wg cen określonych w kosztorysie, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 6 ust. 4 umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót, w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie oferty, którego kserokopia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy określającym zakres prac oraz ceny. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej specyfikacji. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): - przyspieszenie realizacji robót, - zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na: - zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: roboty nawierzchniowe - 12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu). Tam, gdzie jest to możliwe należy wykorzystać odbiory częściowe prowadzonych prac w celu oddania fragmentu drogi do ruchu przed upływem terminu zakończenia całości zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach : - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Piotrków Trybunalski Nr r-ku: 90203000451110000000584850 UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). Zwrot i zatrzymanie wadium dokonany zostanie zgodnie zapisami art. 46 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.) tj: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia wymaga się załączenia dokumentów potwierdzających, że ta robota została wykonana należycie); 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Przedłożony przez Wykonawcę wykaz ma potwierdzać, iż dysponuje lub dysponować będzie KIEROWNIKIEM PRAC posiadającym wykształcenie min. średnie techniczne w specjalności budowlanej lub drogowej (w celu potwierdzenia należy załączyć kopię świadectwa ukończenia szkoły średniej technicznej lub dyplom ukończenia studiów wyższych) Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - koparka - samochód samowyładowczy do 5 t - samochód skrzyniowy do 5 t - samochód dostawczy - ciągnik kołowy - wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej - frezarka - termos do masy - skrapiarka do bitumu - rozkładarka mas bitumicznych szer. 4,0 m - piła do cięcia nawierzchni z tarczą - recykler 2 szt - walec statyczny samojezdny ogumiony - walec statyczny samojezdny - walec wibracyjny samojezdny - walec wibracyjny 1-osiowy 0,6 t - równiarka samojezdna - wibrator płytowy lub ubijak mechaniczny - wibrator powierzchniowy - remonter ciśnieniowy 2 szt - szczotki mechaniczne lub zamiatarki samobieżne, - sprężarka powietrza - spycharka gąsiennicowa UWAGA ! Wykonawca wskaże lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze, tj. należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno - bitumicznej na miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin, zgodnie z nieobowiązującą Polską Normą PN-S-96025:2000 pkt. 3.4.2 Czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE WYKONAWCA POWINIEN POSIADAĆ LABORATORIUM LUB MIEĆ ZAWARTĄ UMOWĘ Z LABORATORIUM WYKONUJĄCYM BADANIA ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW Z SST. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczeniai dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Ocena zgodności ofert z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swojej ofercie z zastosowaniem treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków opisanych w pkt V - SIWZ nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI i zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VI, a które składają się na ofertę. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z jego dalszego udziału w nim zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu szczegółowo określonych w Dziale V.1. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 2 do SIWZ); 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3 do SIWZ); 3) Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej (wzór nr 4 do SIWZ); 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę); 6) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 5 do SIWZ); 7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór nr 6 do SIWZ); 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wzór nr 7 do SIWZ); 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych (wzór nr 8 do SIWZ); 10) Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1.1) spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.1.2),3),4) spełniają łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.