eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług utrzymania czystości i wykonywania prac porządkowych



Ogłoszenie z dnia 2006-05-15

POZYCJA 25109

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług utrzymania czystości i wykonywania prac porządkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0048 22 6944761, fax 0048 22 8277696, e-mail: Andrzej.Osowiecki@mofnet.gov.pl, www.mf.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług utrzymania czystości i wykonywania prac porządkowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. Usługa utrzymania czystości obejmuje czynności wykonywane codziennie, okresowo oraz prace porządkowe wykonywane w miarę potrzeb. Łączna powierzchnia przewidziana do sprzątania wynosi 44 026 m kw., w tym: - 1157 pokoi biurowych o powierzchni 21 711,12 m kw., - ciągów komunikacyjnych o powierzchni 12 711,56 m kw., - 80 łazienek o powierzchni 713,90 m kw., wyposażonych w 186 kabin - 23 pomieszczeń socjalnych (kuchenek), o powierzchni 227,18 m kw., usługa obejmuje także: - mycie okien (2 604 szt. o powierzchni około 7 000 m kw.) - pranie wykladzin, dywanów i tapicerki meblowej (średnio 400 m kw. miesięcznie) - wykonywanie powłok ochronnych na posadzkach kamiennych i PCV (około 5 500 m kw.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12. Kod NUTS: PL126. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Łączna powierzchnia przewidziana do sprzątania wynosi 44 026 m kw., w tym: - 1157 pokoi biurowych o powierzchni 21 711,12 m kw., - ciągów komunikacyjnych o powierzchni 12 711,56 m kw., - 80 łazienek o powierzchni 713,90 m kw., wyposażonych w 186 kabin - 23 pomieszczeń socjalnych (kuchenek), o powierzchni 227,18 m kw., usługa obejmuje także: - mycie okien (2 604 szt. o powierzchni około 7 000 m kw.) - pranie wykladzin, dywanów i tapicerki meblowej (średnio 400 m kw. miesięcznie) - wykonywanie powłok ochronnych na posadzkach kamiennych i PCV (około 5 500 m kw.). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100 000 PLN (sto tysięcy złotych) w formie : pieniądzu, poręczeniach oraz gwarncjach bankowych, gwarnacjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z poźn.zm.). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki budżetowe. wynagrodzenie płatne miesięcznie na podstawie cen wybranej oferty. rozliczenie i zapłata na podstawie faktury wraz z protokołem potwierdzającym faktyczne wykonanie usług bez zastrzeżeń. zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem z rachunku zamawiającego na rachunek wykonawcy w terminie płatności 21 dni od daty złożenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymagane jest udokumentowanie, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie utrzymania czystości z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Dla potwierdzenia spełniania w/w warunku należy przedłożyć odpowiednie dokumenty wskazujące, że wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia, świadczone na minimum 10.000 m kw. powierzchni biurowej (bez powierzchni towarzyszących ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń technicznych, socjalnych itp,) potwierdzone referencjami lub innymi dokumentami, że przedmiot umowy został wykonany z należytą starannością. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Pełnomocnictwo do reperzentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego. 4 Aktualne informacje z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy dla podmiotów zbiorowych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowym rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 200 000 PLN). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz stosownych środków czystości wraz z atestami, 2. Wykaz sprzętu mechanicznego przewidzianego do utrzymania czystości na terenie gmachu Ministerstwa Finansów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena utrzymania czystości 1 m kw. powierzchni - 90% Cena prania 1 m kw. wykładziny dywanowych - 2% Cena 1 m kw. mycia okna - 3% Cena 1 m kw. wykonania powierzchni ochronnej - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: C/225/06/AF/B. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.06.2006, godzina 12:30, Sala 1072, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.