eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie pn. Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych z podziałem na części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Zabrze: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie pn. Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 25109 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie pn. Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych z podziałem na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi edukacyjnej, realizowanej w ramach projektu Sukces rośnie z nami, finansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny; projekt systemowy Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego. PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone zostało na 9 na części: CZĘŚĆ 1. zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zagrożonych ryzykiem dysleksji CZĘŚĆ 2 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych CZĘŚĆ 3 zajęcia logopedyczne i zaburzeń rozwoju mowy CZĘŚĆ 4 gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy CZĘŚĆ 5 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych CZĘŚĆ 6 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie-teatr CZĘŚĆ 7 zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej CZĘŚĆ 8 muzykoterapia CZĘŚC 9 zajęcia specjalistyczne ruchowe metodą Integracji Sensorycznej Wykonawcy prowadzić będą zajęcia pozalekcyjne w 34 zabrzańskich szkołach podstawowych tj; Szkoła Podstawowa Nr 1, 5,6,7,8,14,15,16,17,18,19,21,22,23,24,25,26,28,30,31,36,42,43, Szkoła Podstawowa Nr 34 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6, Szkoła Podstawowa Nr 46 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 9, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 16, Szkoła Podstawowa Nr 35 w Zespole Szkół nr 18 Szkoła Podstawowa Nr 32 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 8, Szkoła Podstawowa Nr 11 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 38, 39, 40, 41,47 (ZSS42) Szczegółowy wykaz rodzajów zajęć dla poszczególnych szkół z podziałem na ilość uczniów oraz godzin do zrealizowania zawarto w CZ.IV do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości dla poszczególnych części następująco: Część 1: zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zagrożonych ryzykiem dysleksji, kwota wadium: 2 000,00 słownie( dwa tysiące złotych) Część 2:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,kwota wadium: 1 900,00 słownie( tysiąc dziewięćset złotych) Część 3:Zajęcia logopedyczne i zaburzeń rozwoju mowy,kwota wadium: 2 000,00 słownie( dwa tysiące złotych) Część 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy,kwota wadium: 2 000,00 słownie( dwa tysiące złotych) Część 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych,kwota wadium: 1 700,00 słownie( tysiąc siedemset złotych) Część 6: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie-teatr,kwota wadium: 1 300,00 słownie( tysiąc trzysta złotych) Część 7: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej,kwota wadium: 1 200,00 słownie( tysiąc dwieście złotych) Część 8: Muzykoterapia,kwota wadium: 100,00 słownie( sto złotych) Część 9: Zajęcia specjalistyczno- terapeutyczne metodą Integracji Sensorycznej,kwota wadium: 300,00 słownie( trzysta złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedstawi zaświadczenie Wpis do ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych (załącznik 2d) zgodnie z art. 82 ust.1ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. z 2004 r., Dz. U. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.).Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie nie mniej niż 2 wykonanych usług edukacyjnych polegających na organizowaniu zajęć dydaktycznych dla podmiotów z branży edukacyjnej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dokumentujących doświadczenie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie o wartości łącznej co najmniej: CZĘŚĆ 1 - 68 292,68 ZŁ CZĘŚĆ 2 - 64 878,05 ZŁ CZEŚĆ 3 - 73 414,64 ZŁ CZEŚĆ 4 - 73 414,64 ZŁ CZĘŚC 5 - 58 048,78 ZŁ CZĘŚĆ 6 - 44 390,24 ZŁ CZĘSĆ 7 - 40 975,61 ZŁ CZĘSĆ 8 - 3 414,63 ZŁ CZEŚĆ 9 - 10 243,90 ZŁ Warunek dotyczący doświadczenia wykonawcy nie podlega sumowaniu dla części od numeru 1 do numeru 9 tzn. spełnienie warunku wyższego jest równoznaczne ze spełnieniem warunku niższego - wymagania ilościowe i jakościowe można traktować łącznie dla każdej Części. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych czynności dla poszczególnych części: CZĘŚĆ 1 zapewnienie nie mniej niż 25 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 2. zapewnienie nie mniej niż 22 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 3 zapewnienie nie mniej niż 20 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe z logopedii. CZĘŚĆ 4 zapewnienie nie mniej niż 25 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym, ukończony kurs lub studia podyplomowe , uprawniające do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej oraz posiada stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘSC 5 zapewnienie nie mniej niż 22 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 6 zapewnienie nie mniej niż 16 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 7 zapewnienie nie mniej niż 15 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra pedagogiki opiekuńczej, ukończony kurs uprawniający do prowadzenia terapii pedagogicznej oraz stopień nauczyciela, kontraktowego lub wyższy. CZĘŚĆ 8 zapewnienie nie mniej niż 1 specjalisty posiadającego wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra pedagogiki oraz kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki oraz stopień nauczyciela, kontraktowego lub wyższy. CZĘŚC 9 zapewnienie nie mniej niż 2 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra pedagogiki oraz kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki, ukończony kurs do prowadzenia zajęć metodą integracji Sensorycznej oraz stopień nauczyciela, kontraktowego lub wyższy. Ilość specjalistów powinna być dostosowana do ilości godzin i uczestników zajęć tj dzieci zawartych w Cz. IV SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z uwzględnieniem Rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz Rozporządzenia MENiS z dnia 12 lutego 2002 r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: A) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa warunki zmian postanowień zawartej umowy na następujące: 1. zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego ; w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego w tym między innymi: - w przypadku wystąpienia opóźnień przekazywania środków finansowych z Instytucji Zarządzającej finansującej przedmiot zamówienia - w przypadku wystąpienia opóźnień rozpoczęcia i zakończenia zajęć pozalekcyjnych 3. zmiana podwykonawcy - w przypadkach uzasadnionych za pisemną zgodą Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Oświaty, 41-800 Zabrze, ul. Park Hutniczy 8, pok. 1. Osoba przekazująca: Ewa Wolnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok. 305, III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne i zaburzeń rozwoju mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie-teatr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Muzykoterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne ruchowe metodą Integracji Sensorycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.