Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-30
Zabrze: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie pn. Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 25109 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie pn. Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych z podziałem na części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi edukacyjnej, realizowanej w ramach projektu Sukces rośnie z nami, finansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny; projekt systemowy Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego. PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone zostało na 9 na części: CZĘŚĆ 1. zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zagrożonych ryzykiem dysleksji CZĘŚĆ 2 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych CZĘŚĆ 3 zajęcia logopedyczne i zaburzeń rozwoju mowy CZĘŚĆ 4 gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy CZĘŚĆ 5 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych CZĘŚĆ 6 zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie-teatr CZĘŚĆ 7 zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej CZĘŚĆ 8 muzykoterapia CZĘŚC 9 zajęcia specjalistyczne ruchowe metodą Integracji Sensorycznej Wykonawcy prowadzić będą zajęcia pozalekcyjne w 34 zabrzańskich szkołach podstawowych tj; Szkoła Podstawowa Nr 1, 5,6,7,8,14,15,16,17,18,19,21,22,23,24,25,26,28,30,31,36,42,43, Szkoła Podstawowa Nr 34 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6, Szkoła Podstawowa Nr 46 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 9, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 16, Szkoła Podstawowa Nr 35 w Zespole Szkół nr 18 Szkoła Podstawowa Nr 32 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 8, Szkoła Podstawowa Nr 11 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 7 Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 38, 39, 40, 41,47 (ZSS42) Szczegółowy wykaz rodzajów zajęć dla poszczególnych szkół z podziałem na ilość uczniów oraz godzin do zrealizowania zawarto w CZ.IV do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości dla poszczególnych części następująco: Część 1: zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zagrożonych ryzykiem dysleksji, kwota wadium: 2 000,00 słownie( dwa tysiące złotych) Część 2:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,kwota wadium: 1 900,00 słownie( tysiąc dziewięćset złotych) Część 3:Zajęcia logopedyczne i zaburzeń rozwoju mowy,kwota wadium: 2 000,00 słownie( dwa tysiące złotych) Część 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy,kwota wadium: 2 000,00 słownie( dwa tysiące złotych) Część 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych,kwota wadium: 1 700,00 słownie( tysiąc siedemset złotych) Część 6: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie-teatr,kwota wadium: 1 300,00 słownie( tysiąc trzysta złotych) Część 7: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej,kwota wadium: 1 200,00 słownie( tysiąc dwieście złotych) Część 8: Muzykoterapia,kwota wadium: 100,00 słownie( sto złotych) Część 9: Zajęcia specjalistyczno- terapeutyczne metodą Integracji Sensorycznej,kwota wadium: 300,00 słownie( trzysta złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedstawi zaświadczenie Wpis do ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych (załącznik 2d) zgodnie z art. 82 ust.1ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. z 2004 r., Dz. U. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.).Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie nie mniej niż 2 wykonanych usług edukacyjnych polegających na organizowaniu zajęć dydaktycznych dla podmiotów z branży edukacyjnej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dokumentujących doświadczenie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie o wartości łącznej co najmniej: CZĘŚĆ 1 - 68 292,68 ZŁ CZĘŚĆ 2 - 64 878,05 ZŁ CZEŚĆ 3 - 73 414,64 ZŁ CZEŚĆ 4 - 73 414,64 ZŁ CZĘŚC 5 - 58 048,78 ZŁ CZĘŚĆ 6 - 44 390,24 ZŁ CZĘSĆ 7 - 40 975,61 ZŁ CZĘSĆ 8 - 3 414,63 ZŁ CZEŚĆ 9 - 10 243,90 ZŁ Warunek dotyczący doświadczenia wykonawcy nie podlega sumowaniu dla części od numeru 1 do numeru 9 tzn. spełnienie warunku wyższego jest równoznaczne ze spełnieniem warunku niższego - wymagania ilościowe i jakościowe można traktować łącznie dla każdej Części. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych czynności dla poszczególnych części: CZĘŚĆ 1 zapewnienie nie mniej niż 25 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 2. zapewnienie nie mniej niż 22 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 3 zapewnienie nie mniej niż 20 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe z logopedii. CZĘŚĆ 4 zapewnienie nie mniej niż 25 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym, ukończony kurs lub studia podyplomowe , uprawniające do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej oraz posiada stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘSC 5 zapewnienie nie mniej niż 22 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 6 zapewnienie nie mniej niż 16 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra z przygotowaniem pedagogicznym , uprawniającym do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz posiadających stopień nauczyciela kontraktowego lub wyższy . CZĘŚĆ 7 zapewnienie nie mniej niż 15 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra pedagogiki opiekuńczej, ukończony kurs uprawniający do prowadzenia terapii pedagogicznej oraz stopień nauczyciela, kontraktowego lub wyższy. CZĘŚĆ 8 zapewnienie nie mniej niż 1 specjalisty posiadającego wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra pedagogiki oraz kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki oraz stopień nauczyciela, kontraktowego lub wyższy. CZĘŚC 9 zapewnienie nie mniej niż 2 specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z tytułem licencjata lub magistra pedagogiki oraz kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki, ukończony kurs do prowadzenia zajęć metodą integracji Sensorycznej oraz stopień nauczyciela, kontraktowego lub wyższy. Ilość specjalistów powinna być dostosowana do ilości godzin i uczestników zajęć tj dzieci zawartych w Cz. IV SIWZ- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z uwzględnieniem Rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 r. Nr 50 poz. 400) oraz Rozporządzenia MENiS z dnia 12 lutego 2002 r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: A) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa warunki zmian postanowień zawartej umowy na następujące: 1. zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego ; w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego w tym między innymi: - w przypadku wystąpienia opóźnień przekazywania środków finansowych z Instytucji Zarządzającej finansującej przedmiot zamówienia - w przypadku wystąpienia opóźnień rozpoczęcia i zakończenia zajęć pozalekcyjnych 3. zmiana podwykonawcy - w przypadkach uzasadnionych za pisemną zgodą Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Oświaty, 41-800 Zabrze, ul. Park Hutniczy 8, pok. 1. Osoba przekazująca: Ewa Wolnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok. 305, III piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne i zaburzeń rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie-teatr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Muzykoterapia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne ruchowe metodą Integracji Sensorycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.