Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-14
Kłodzko: Usługi w zakresie wyjazdu integracyjnego oraz usługi warsztatowe
Numer ogłoszenia: 251061 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8658179, faks 0-74 8658179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wyjazdu integracyjnego oraz usługi warsztatowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie usługi dla 94 osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz 29 osób w wieku aktywności zawodowej, przebywających w rodzinach zastępczych, opuszczających rodziny zastępcze lub inne formy opieki zastępczej, zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystających z pomocy społecznej, uczestników Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I: 3 - dniowy wyjazd turystyczno-integracyjno-kulturalny do Krakowa i okolic; Zadanie II: warsztaty poradnictwa grupowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7, 80.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca, który złoży ofertę do: - Zadania I: wykaże, iż posiada wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; - Zadania II: wykaże, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: - Zadanie I: - 3 zorganizowane autokarowe wyjazdy grupowe (więcej niż 1-dniowe) na terenie kraju, w tym co najmniej jeden wyjazd, w którym uczestniczyły osoby niepełnosprawne; - Zadanie II: - 3 zajęcia warsztatowe grupowe dla osób dorosłych, zgodne z zakresem tematycznym przedmiotu niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej; - 2 zamówienia w ramach projektów PO KL odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - w zadaniu I co najmniej 1 autokarem z klimatyzacją i toaletą oraz bazą noclegową bez barier architektonicznych (dla grupy, w której będą uczestniczyć osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich); - w zadaniu II odpowiednią bazą (pomieszczeniami) do przeprowadzenia usług warsztatowych dla grup oraz będzie dysponował odpowiednim i w odpowiedniej ilości sprzętem i materiałami dydaktycznymi do przeprowadzenia zajęć;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: w zadaniu I: - uprawnienia kierowcy do przewozu osób i minimum 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie; - uprawnienia pilota wycieczek i minimum 1 rok doświadczenia w pilotowaniu wycieczek krajowych; - uprawnienia ratownika medycznego i minimum 2 - letnie doświadczenie w ratownictwie medycznym; w zadaniu II: co najmniej 2 osobami do wykonania zadania, w tym 1 osobą z uprawnieniami doradcy zawodowego: - wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu - kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, m.in. uprawnienia doradcy zawodowego, pośrednik pracy, uprawnienia edukatorskie, psycholog, resocjalizacja i pokrewne; - doświadczenie: wszystkie osoby do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: - 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym; - 2-letnie doświadczenie w edukacji dorosłych; - doświadczenie w realizacji minimum 2 projektów w ramach PO KL;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - w przypadku jeżeli wykonawca jest osobą fizyczną - oświadczenie, że wobec tego wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku wykonawców występujących wspólnie; w Zadaniu I: zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; w Zadaniu II: złożyć oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia; b) dokonania zmiany osób wskazanych do wykonania usługi; c) zmiany harmonogramu usługi; d) zmiany części programu; e) zmiany liczby uczestników.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57 - 300 Kłodzko..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Bądź aktywny, uwierz w siebie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3 - dniowy wyjazd turystyczno-integracyjno-kulturalny do Krakowa i okolic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd dla 132 osób z terenu powiatu kłodzkiego: 94 osoby niepełnosprawne pełnoletnie, w tym 3 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich + 9 opiekunów; 29 osób pełnoletnich, zagrożonych wykluczeniem społecznym. Wyjazdy w trzech grupach po 42 - 46 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty poradnictwa grupowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty dla 29 osób pełnoletnich, zagrożonych wykluczeniem społecznym. Warszty w dwóch grupach: 14 osób i 15 osób. Miejsce: Kłodzko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. doświadczenie wykonawcy - 40
- 3. program i kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. warunki lokalowe i techniczno-dydaktyczne - 10
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3319D i 3323D na terenie gminy Nowa Ruda
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia i odwodnienie budynku Sądu Rejonowego w Kłodzku, utwardzenie terenu wokół budynku i wykonanie ciągów pieszych
- Część 1. Remont murowanej skarpy prawego czoła bastionu Wacław na Twierdzy Kłodzko. Część 2. Remont części murowanej skarpy Kurtyny Ludmiła - Wacław oraz prawego barku Bastionu Wacław.
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3301D Dolina - Duszniki-Zdrój na długości 1 km
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa zamawiającego w zakresie rezerwacji i zakupu usług noclegowych w kraju i za granicą oraz rezerwacji i zakupu biletów lotniczych, kolejowych oraz autokarowych"
- AD/ZP/36/24 Świadczenie usług w zakresie fachowego doradztwa, wyszukiwania połączeń, rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy zagranicznych biletów lotniczych w ruchu międzynarodowym dla PP.
- Edu - czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice
- Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2024-2025
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.