Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Jaworzno: Dostawa mebli dla Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże
Numer ogłoszenia: 251060 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o. , ul. Grunwaldzka 235, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 616-57-51, faks 0-32 616-57-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlo.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część I - wykonanie zabudowy meblowej: Zabudowa meblowa 50,94mb; Kontenerki - 29szt; Biurko - 22szt; Biurko-blat - 12,3mb; Ławki 5 siedzisk - 7 szt; Ławki 4 siedziska - 7szt; Ławki 3 siedziska - 3 szt; Ławki 2 siedziska - 5 szt; Krzesło typ ISO - 48 szt; Krzesła - 19 szt; Krzesła obrotowe - 31szt; Stolik okolicznościowy - 3 szt; Stół kuchenny - 2 szt. Część II - dostawa szaf kartotekowych i szaf ubraniowych - 65szt. Szafy ubraniowe metalowe - 37 szt; Szafy kartotekowe - 28szt. Część III - dostawa mebli medycznych Asystor - 5 szt; Kozetka lekarska - 14 szt; Kozetka do EKG - 2 szt; Lampa bezcieniowa - 8szt; Parawan - 13 szt; Stanowisko do pobierania krwi - 2 szt; Stolik zabiegowy z szybą - 12 szt; Stół do badań dzieci - 2 szt; Stół do przewijania niemowląt - 6 szt; Taboret na śrubie - 3 szt Szczegółową specyfikację zamawianych mebli zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Miejsce dostawy i montażu : Miejskie Centrum Medyczne Podłęże, AL. Piłsudskiego 80, 43 - 609 Jaworzno. Przez dostawę i montaż mebli rozumie się wykonanie, przywóz oraz wniesienie mebli, a także montaż i ustawienie mebli przez Wykonawcę w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego i zgodnie z jego wytycznymi. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1)zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyty, 2)dokona szczegółowych pomiarów miejsc montażu mebli w poszczególnych pomieszczeniach 3)przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt umeblowania poszczególnych pomieszczeń (dotyczy wykonywanych mebli na wymiar). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.11.00.00-6, 39.14.13.00-5, 33.19.00.00-8, 33.19.23.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : 1) Część I - zabudowa meblowa w gabinetach lekarskich i pomieszczeniach socjalnych - 2000,00 zł 2) Część II - szafy kartotekowe i ubraniowe - 1000,00 zł 3). Część III - meble medyczne - 500,00 2. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących form: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmiot, o których mowa w art. 6b ust.5pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 25.08.2010r. o godz. 1200 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta : ING Bank Śląski o/ Jaworzno 75 1050 1302 1000 0022 7664 4800 Uwaga! Wadium wniesione w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiajacego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Sposób dokonania oceny spełniania warunku: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze do przedmiotu (części) zamówienia, np. dostawa szaf kartotekowych, wykonanie i montaż mebli;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlo.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o.
43-600 Jaworzno ul.Grunwaldzka 235.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : 43-600 Jaworzno ul. Grunwaldzka 235 pok. 203 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zabudowy meblowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wykonanie zabudowy meblowej: Zabudowa meblowa - 50,94 mb; Kontenerki - 29 szt; Biurko - 22 szt; Blat biurka - 12,30 mb; Ławki 5 siedzisk - 7 szt; Ławki 4 siedziska - 7 szt; Ławki 3 siedziska - 3 szt; Ławki 2 siedziska - 5 szt; Krzesło typ ISO - 48 szt; Krzesło - 19 szt; Krzesło obrotowe - 31 szt; Stolik okolicznościowy - 3 szt; Stół kuchenny - 2 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szaf kartotekowych i szaf ubraniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy unraniowe metalowe - 37 szt; Szafy kartotekowe - 28szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli medycznych: Asystor - 3 szt; Kozetka lekarska - 14 szt; Kozetka do EKG - 2 szt; Lampa bezcieniowa - 8 szt Parawan - 13 szt Stanowisko do pobierania krwi - 2 szt; Stolik zabiegowy z szybą - 12 szt; Stół do badań dzieci - 2 szt; Stół do przewijania niemowląt - 6 szt; Taboret na śrubie - 3szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.23.00-5, 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 71 dzieci w wieku od 20 tygodni do 3 lat uczęszczających do Filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie na okres 6 miesięcy
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.