eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w Tuchowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-06

Tuchów: Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w Tuchowie.
Numer ogłoszenia: 251051 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w Tuchowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej w Tuchowie - ulica Tarnowska oraz ulica Mickiewicza na długości ok. 600 mb . ULICA TARNOWSKA: I. Roboty przygotowawcze : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 0,5 km II. Roboty ziemne : - wykonanie koryta koparkami w ilości 69,615 m3 - ręczne wykonanie koryta w ilości 29,835 m3 - wywóz urobku w ilości 99,45 m3 - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami w ilości 113,10 m3 - formowanie i zagęszczanie nasypów w ilości 106,7 m3 - plantowanie powierzchni wykopów wykonywanych mechanicznie w ilości 1.013,4 m2 - plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów w ilości 1.004,8 m2 III. Roboty rozbiórkowe : - mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. nawierzchni 30 cm (zjazdy) w ilości 25 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. nawierzchni 10 cm (pobocze) w ilości 507 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z kruszywa o gr. 5 cm w ilości 502,5 m2 - wywiezienie gruzu samochodami w ilości 56,95 m3 IV. Poszerzenie pod ściek przy krawężniku : - warstwa odsączająca na poszerzeniach , gr. w-wy po zagęszczeniu 7 cm w ilości 22,5 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego ,warstwa dolna z domieszką cementu , gr. w-wy po zagęszczeniu 30 cm w ilości 22,5 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego , warstwa górna z domieszką cementu , gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 22,5 m2 V. Krawężniki przy jezdni - ławy pod krawężniki z betonu B 15 w ilości 8,25 m3 - krawężniki betonowe o wymiarach 20x30 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej w ilości 100 mb VI. Chodnik : - warstwa odsączająca na poszerzeniach , gr. w-wy po zagęszczeniu 7 cm w ilości 831 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego , warstwa dolna , gr.w-wy po zagęszczaniu 15 cm w ilości 831 m2 -ławy pod obrzeża z betonu B 15 w ilości 7,49 m3 - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w ilości 535 mb - chodniki z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm, kolor szary , układane na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 831 m2 VII. Zjazdy : - ławy pod krawężniki z betonu B 15 w ilości 2,4750 m3 - krawężniki betonowe bez ław o wymiarach 20x30 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej w ilości 30 mb - warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie , gr.w-wy po zagęszczeniu 30 cm w ilości 60 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego , warstwa górna, grubośc w-wy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 80 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podypce cementowo- piaskowej w ilości 60 m2 VIII. Nawierzchnia : - nawierzchnia ścieku z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm , szarej, układanej na podsypce piaskowej ,spoiny wypełniane piaskiem w ilości 46,25 m2 IX. Przepusty i kratka: - odmulenie istniejących przepustów w ilości 7 szt w ilości 100 mb - odczyszczenie istniejącego ścieku na długości 60 mb - odczyszczenie istniejących kratek ściekowych w ilości 7 szt - wykonanie wpustu ściekowego w ilości 1 szt - wykonanie kanału z rur PCV o śr. 160 mm łączonych na wcisk w ilości 3 mb - umocnienie wylotów ściekowych z płyt betonowych o wym. 50X50x7 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w ilości 14 m2 - montaż bariery ochronnej stalowej na dł. 100 mb X. Tereny zielone : -wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem w ilości 500 m2 - wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach w ilości 750 m2 - koszenie chwastów i jednorocznych samosiewów w ilości 5 m2 - umocnienie rowu przydrożnego płytami prefabrykowanymi ażurowymi w ilości 200 m2. X. Inwentaryzja : - wykonanie mapy geodezyjnej . ULICA MICKIEWICZA I. Rezebranie nawierzchni : - ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 10 cm w ilości 90 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 5 cm w ilości 10 m2 - wywiezienie rozebranej nawierzchni samochodowej samowyładowczymi na odl. do 1 km w ilości 9,5 m3 II. Remont chodnika: - mechaniczne wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników , głębokość 15 cm w ilości 90 m2 - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km w ilości 13,5 m3 podbudowa z kruszywa łamanego , grubość w-wy po zagęszczeniu 15 cm , w ilości 90 m2 - kostka brukowa betonowa szara gr. 6 cm, , układana na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 105 m2 - kostka brukowa betonowa kolorowa gr. 8 cm , układana na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem ( zjazdy) w ilości 24 m2 - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z kątowników 45x30x4 mm w ilości 28 mb - wykonanie rowków pod obrzeża i ławy o wym. 20X20 cm w ilości 32 mb - ławy betonowe zwykłe pod obrzeża w ilości 1,8 m3 - obrzeża o wymiarach 30x8 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w ilości 32 mb - ławy betonowe zwykłe pod palisadę betonową w ilości 3,0 m3 - wbudowanie palisady betonowej na długości 28 mb - uzupełnienie pobocza skarpy kruszywem w ilości 42 m3 III. Remont kanalizacji deszczowej : - wykopy mechaniczne pod rurę w ilości 8 m3 - rozebranie przepustów rurowych o śr. 50 cm w ilości 20 mb - transport rur betonowych na odl. do 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem w ilości 5 t - wbudowanie kanału z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy 50 cm na dł. 20 mb - zasypanie wykopów ziemią w ilości 8 m3 - odczyszczenie studzienki wodościekowej .z PCV. w ilości 1 szt - oczyszczenie przepustów z namułu , średnice przepustów 0,5 m na dł. 20 mb - oczyszczenie krytego rowu z namułu na dł. 20 mb - oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu, grubość namułu 20 cm na dł. 40 mb IV. Inwentaryzja : - wykonanie mapy geodezyjnej ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/ w zakresie wymaganego doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej 1 robotą budowlaną podobną z rodzaju i zakresu co przedmiot zamówienia., a za taką robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowi i zakresowi co przedmiot zamówienia uznaje się wykonaną robotę na długości co najmniej 600 mb chodnika. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - wykaz zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat /liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy/ przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /ogłoszenie w BZP/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych odpowiednimi dokumentami, /referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na których zamówienia zostały zrealizowane/ iż przedstawione roboty budowlane zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 5 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. b/ w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował : - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej posiadaniem lub dysponowaniem odpowiednią ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia - w ilości nie mniejszej niż 5 osób. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej , wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa/ . - sporządzenie wykazu osób - podanie personelu technicznego , stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - załącznik nr 7 SIWZ. c/ w zakresie dysponowania potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował n/w sprzętem: a/ płytą wibracyjną b/ koparko - ładowarką c/ samochodem samowyładowczym Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: wykaz narzędzi, urządzeń i sprzętu. Wymaga się aby wykonawca przedstawił wg załączniku nr 4 SIWZ wymagany rodzaj sprzętu, potrzebny do wykonania zamówienia . 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży w swojej ofercie oświadczenie iż nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Potwierdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane w oparciu o dokument o nazwie Oświadczenie załącznik nr 3 będący załącznikiem do SIWZ. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. UPzp Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - oświadczeń zawartych w dokumencie o nazwie Oświadczenie /załącznik nr 3 SIWZ/ złożonych w trybie art. 22 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu powinien złożyć oświadczenie, że: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, Ponadto Zamawiający żąda oświadczenia, że wykonawca : 5/ w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której wzór załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6/ zapoznał się z terenem budowy i nie wnosił żadnych uwag 7/ udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane prace 8/ pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni 9/ wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne i aktualne badania lekarskie 10/ realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością 11/ oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia , projektem umowy i wszystkimi załącznikami akceptuje je bez zastrzeżeń. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /Dz. U. Nr 87 , poz. 605 z 2006 r./, winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych kopii Za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : I.wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią załącznika nr 3 . II.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne a także: oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w pkt. 19 i 20 SIWZ Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty tak jakby sam ubiegał się o udzielenie zamówienia publicznego. W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę /y/ niewymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału. Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa , jak i jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej podlegają opłacie skarbowej. Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r.w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty . Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp zostanie wybrana, zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. III.dokumentów stwierdzających, że osoby które wykonywać będą zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy podać wykaz pracowników , zawierający potwierdzenie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu /załączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa/ IV.wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / wzór w załączeniu / V. wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, /liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy / przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /ogłoszenie w BZP/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, VI. dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane, przedstawione w powyższym w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością, VII. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi posiada Wykonawca, rodzaj narzędzi urządzeń i sprzętu. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane bądź przez ww. osoby, bądź przez upoważnionego Wykonawcę /w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty/. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie którejkolwiek strony dokumentu przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, odpisy lub kopie, stwierdzenia braku podpisów bądź upoważnienia do podpisywania dokumentów, Wykonawca zostanie wykluczony i spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.- dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone powyżej należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. Formuły : spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku w pkt. 18 i 19 będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.pl/przetargi/BIP GMINY TUCHÓW/ zamówienia publiczne i ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie ul. RYnek 1 , 33-170 Tuchów .Wersja papierowa SIWZ do pobrania u Zamawiającego kosztuje 30 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie 33-170 Tuchów ul. Rynek 1 , pok. nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.