eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › całodobowego, osobowego dozoru (ochrony fizycznej) budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Gdynia: całodobowego, osobowego dozoru (ochrony fizycznej) budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 251049 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214917 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy, ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6205138, faks 058 6617280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Samorządowa: zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowego, osobowego dozoru (ochrony fizycznej) budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowy, osobowy dozór budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni. Zakres zamówienia obejmuje: całodobowy dozór budynku i terenu. Wymagany jest co najmniej 1 pracownik w obiekcie. Wykonawca zapewnieni pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań (krótkofalówki, piloty antynapadowe, latarki). Bezwzględne zapewnienie we własnym zakresie i na swój koszt łączności telefonicznej z pracownikiem ochrony w obiekcie. Prowadzenie na bieżąco książki zdarzeń. Przeprowadzanie okresowych obchodów dozorowanego obiektu wszystkich kondygnacji i terenu. Bezwzględnie wymagane codzienne wejście do wszystkich pomieszczeń. Wietrzenie pomieszczeń. Sprawdzanie stanu obiektu pod względem prawidłowego zabezpieczenia oraz bezpieczeństwa ppoż, kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanego budynku i terenu. Sprawdzanie stanu sprawności urządzeń sanitarnych. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie budynku. Odnotowywanie w -Książce służby przebiegu służby obiektu i terenu. Niedopuszczanie do przebywania osób do tego nieuprawnionych w obiekcie i na dozorowanym terenie. Sprzątanie i odśnieżanie terenu przyległego do budynku. Ścisła współpraca z zamawiającym w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb - Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia. Wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zamawiającego. Pracownicy ochrony obiektów powinni być bezwzględnie przeszkoleni w zakresie umiejętności posługiwania się sprzętem ppoż.- gaśnice. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do pomieszczeń wspólnych ( w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu wywóz przedmiotów pokrywać będą pracownicy ochrony), oglądania telewizji, słuchania radia, spania, czytania: prasy, książek, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, korzystania z telefonów służbowych w celach prywatnych, parkowania pojazdów prywatnych na terenie objętym dozorem, przyjmowania i przechowywania przedmiotów lub rzeczy należących do osób trzecich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PORAJ Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o. , 80-745 Gdańsk ul. Sadowa 1, ul. Sadowa 1, 80-745 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91675,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82519,20

  • Oferta z najniższą ceną: 82519,20 / Oferta z najwyższą ceną: 127872,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.