eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wólka Kosowska › Zakup i dostawa do zamawiającego aparatury laboratoryjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Wólka Kosowska: Zakup i dostawa do zamawiającego aparatury laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 251032 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu , ul. Postępu 1, 05-552 Wólka Kosowska, woj. mazowieckie, tel. 022 7561409, faks 022 7561417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do zamawiającego aparatury laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny system do mikromanipulacji, przystosowany do pracy z mikroskopem odwróconym Eclipse Mikroskop odwrócony, badawczy z kamerą kolorową z oprogramowaniem do analizy obrazu mikroskopowego Komora laminarna do pracy sterylnej w pracowni hodowli komórek; 2 sztuki Mikroskop stereoskopowy Wytrząsarka do pracowni hodowli komórek, z wyposażeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 37.91.40.00 - 37.91.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24, ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.) 6.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 6.2 Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 6.3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6.4 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 6.5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.6 Zrealizowali w ostatnich trzech latach, tj. w okresie od 01.01.2006 r. do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 ukończone dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż składana oferta w zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego. 6.7 Do oferty należy złożyć 3 pisemne referencje oraz foldery do oferowanej dostawy (w języku polskim) z których wynikać będzie, że Wykonawca należycie zrealizował dostawę oraz, że oferowana dostawa spełnia wymagania zamawiającego określone w zał. nr 1 do SIWZ. 6.8 Ocena spełnienia opisanych w SIWZ warunków będzie w oparciu o dokumenty określone w SIWZ metoda warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia. 6.9 Z postępowania wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6.10 Zamawiający odrzuci ofertę jeśli spełnia ona przesłanki określone przepisami art. 89 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 9.1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 9.1.2 Wypełnione i podpisane, oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 9.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4 Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). 9.1.5 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 9.1.6 Informacja, iż zadania wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.5 zostały wykonane z należytą starannością . 9.1.7 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. 9.1.8 Kosztorys ofertowy- załącznik nr 6 do SIWZ. 9.2 Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.3, 9.1.5 , 9.1.6 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). 9.3 W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 9.1.3, 9.1.5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 9.4 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 9.4.1 Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane, wymagań określonych przez zamawiającego jeśli zostaną spełnione warunki art. 26, ust.3 Prawa zamówień publicznych. 9.5 Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego omyłka w ofercie została poprawiona. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione wg zasad określonych w art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie takiej omyłki, podlega odrzuceniu. 9.6 Zamawiający dopuszcza potwierdzone za zgodność dokumenty równoważne dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, bud. D, pok. 110 Jastrzębiec, ul. Postępu 1, 05-552 Wólka Kosowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, bud. D, pok. 103 Jastrzębiec, ul. Postępu 1, 05-552 Wólka Kosowska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompletny system do mikromanipulacji, przystosowany do pracy z mikroskopem odwróconym Eclipse.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny system do mikromanipulacji, przystosowany do pracy z mikroskopem odwróconym Eclipse.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikroskop odwrócony, badawczy z kamerą kolorową z oprogramowaniem do analizy obrazu mikroskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop odwrócony, badawczy z kamerą kolorową z oprogramowaniem do analizy obrazu mikroskopowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komora laminarna do pracy sterylnej w pracowni hodowli komórek; 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora laminarna do pracy sterylnej w pracowni hodowli komórek; 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.91.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mikroskop stereoskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop stereoskopowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wytrząsarka do pracowni hodowli komórek, z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka do pracowni hodowli komórek, z wyposażeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.