eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana 19 okien w budynkach położonych na terenie obiektu Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Poznań: Wymiana 19 okien w budynkach położonych na terenie obiektu Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 250957 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389738 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana 19 okien w budynkach położonych na terenie obiektu Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana 19 okien w 3 budynkach położonych na terenie obiektu Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana IZO-BUD Piotr Kwiatkowski, ul. Ogrodowa 45, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21266,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24538,50

  • Oferta z najniższą ceną: 24538,50 / Oferta z najwyższą ceną: 24538,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniające w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku: 1) udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2) gdy wykonawcą zamówień uzupełniających jest wykonawca który wykonał zamówienia podstawowe; 3) ich wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego; 4) muszą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, 6) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 7) jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ad. 1) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 28.05.2013 r., natomiast zamówienie uzupełniające ma zostało udzielone w 02.12.2014 r., a więc w okresie nie dłuższym niż 3 lata od dnia zawarcia umowy o zamówienie podstawowe. Ad. 2) Zamówienie uzupełniające zostanło udzielone temu samemu wykonawcy który wykonywał zamówienie podstawowe tj. Firmie Budowlanej IZO-BUD Piotr Kwiatkowski, 62-070 Dopiewo, ul. Ogrodowa 45. Ad. 3) Wartość zamówienia podstawowego 1755660,90 zł bez VAT w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających 585220,30 zł bez VAT. Dotychczas nie udzielono innych zamówień uzupełniających. Wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego została ustalona na kwotę 21266,49 zł bez VAT. Ad. 4) Zamówienie podstawowe polegało na wykonaniu robót budowlanych związanych z termomodernizacją 3 budynków: administracyjno-szkoleniowego, magazynu uzbrojenia i rusznikarni (obejmowało ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymiana stolarki okiennej) położonych na terenie Oddziału Prewencji Policji (OPP) w Poznaniu. Udzielenia zamówień uzupełniających zostało przewidziane w zakresie wykonania robót budowlanych na terenie obiektu OPP w Poznaniu o charakterze tożsamym z robotami w zamówieniu podstawowym. Przedmiotowe zamówienia uzupełniające polega na wymianie 19 szt. okien w 3 budynkach na położonych na terenie obiektu OPP Taborowa. Ad. 5) Zamówienie podstawowe zostało udzielne w trybie przetargu nieograniczonego. Ad. 6) Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu Nr 169250-2013 z dnia 26.04.2013 r. dla zamówienia podstawowego. Ad. 7) Roboty są tożsame z robotami wykonanymi w zamówieniu podstawowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.