Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-11-27
Pi³a: Ca³odobowa ochrona fizyczna budynku administracyjnego przy Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 w Pile
Numer og³oszenia: 250955 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w Pile , al. Niepodleg³o¶ci 33/35, 64-920 Pi³a, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona fizyczna budynku administracyjnego przy Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona fizyczna budynku administracyjnego przy Al. Niepodleg³o¶ci 33/35 w Pile. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) ochrona fizyczna osób i mienia Starostwa Powiatowego w Pile; 2) zapewnienie porz±dku i bezpieczeñstwa pracownikom oraz interesantom przebywaj±cym na terenie budynku; 3) kontrola ruchu osobowego na chronionym obiekcie (otwieranie i zamykanie drzwi wej¶ciowych do budynku, otwieranie i zamykanie bram parkingowych, w³±czanie i wy³±czanie systemu alarmowego) zgodnie z regulacjami wewnêtrznymi obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego; 4) pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: po¿ary, zagro¿enie zdrowia i ¿ycia ludzi oraz inne zdarzenia losowe; 5) w przypadku awarii, po¿aru, w³amania i innych zdarzeñ - natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej s³u¿by (stra¿y po¿arnej, policji, pogotowia i innych w³a¶ciwych) oraz upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego; w ka¿dym przypadku nale¿y dokonaæ stosownego zapisu w ksi±¿ce raportów; 6) obserwacja w trakcie dy¿uru obrazu z kamer zainstalowanych na chronionym obiekcie, zapisywanie obrazu; 7) godzinê po zakoñczeniu pracy Starostwa dokonywanie obchodu budynku, sprawdzenie jego zabezpieczeñ; 8) dokonywanie obchodu budynku po zakoñczeniu pracy przez pracowników firmy sprz±taj±cej, sprawdzanie odcisków referentek na pomieszczeniach plombowanych, wygaszanie ¶wiate³ w razie stwierdzenia, ¿e w pomieszczeniach biurowych pali siê ¶wiat³o, a pomieszczenia te zosta³y opuszczone przez pracowników (w przypadku zaistnienia tego faktu w pomieszczeniu plombowanym, natychmiastowe powiadomienie upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego); 9) podczas obchodu obiektu zwracanie uwagi na awarie wszelkich instalacji zamontowanych w budynku, sprawdzanie jego zabezpieczeñ oraz pomieszczeñ przed wszelkimi zagro¿eniami, w razie stwierdzenia awarii podjêcie niezbêdnych czynno¶ci w celu ich usuniêcia oraz powiadomienie Zamawiaj±cego o zaistnia³ej sytuacji, spisanie protoko³u i przekazanie 1 egzemplarza Zamawiaj±cemu; 10) ustalanie uprawnieñ pracowników Starostwa do przebywania na terenie chronionym godzinê po zakoñczeniu pracy Starostwa; 11) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeñ biurowych, zgodnie z regulacjami wewnêtrznymi Zamawiaj±cego. Wydawanie kluczy do pomieszczeñ Starostwa pracownikom po godzinach urzêdowania lub w dniach wolnych od pracy mo¿e nast±piæ tylko po przedstawieniu pisemnej zgody jego bezpo¶redniego prze³o¿onego lub dyrektora Wydzia³u Administracyjno - Inwestycyjnego i odnotowaniu tego faktu w ksi±¿ce raportów (z podaniem nazwiska pracownika, numeru pokoju oraz godziny pobrania i zwrotu klucza); 12) w³±czanie i wy³±czanie o¶wietlenia sterowanego z portierni; 13) odpowiednia reakcja pracownika ochrony na sygna³y alarmowe instalacji wykrywaj±cej po¿ar i w³amanie, podjêcie niezbêdnych czynno¶ci w celu ochrony mienia, powiadomienie upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, spisanie protoko³u z zaistnia³ej sytuacji i przekazanie 1 egzemplarza Zamawiaj±cemu; 14) Wykonawca zobowi±zuje siê do strze¿enia przekazanych kompletów kluczy do budynku oraz pomieszczenia portierni tak, aby nie znalaz³y siê one w rêkach osób trzecich i ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za ich przechowywanie i u¿ycie; 15) wykonywanie innych czynno¶ci zleconych przez Zamawiaj±cego a mieszcz±cych siê w szeroko rozumianym zakresie us³ugi ochrony, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz uregulowaniami wewnêtrznymi obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego. 3. Warunki zap³aty: - Termin zap³aty faktury - do 14 dni od dnia od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiaj±cego, przy czym faktura nie mo¿e byæ wystawiona przed koñcem okresu miesiêcznego; - P³atnikiem faktur jest Powiat Pilski. 4. W przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi posiadaæ koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca winien posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie. Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ¶wiadczy³ us³ugi ochrony w co najmniej dwóch obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, na kwotê co najmniej 50 000 z³ ka¿da.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca winien znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantuj±cej wykonanie zamówienia i w tym wzglêdzie udokumentuje, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 80 000 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. O¶wiadczenie o zaopatrzeniu pracowników na czas pe³nienia s³u¿by w umundurowanie oraz bezprzewodowe ¶rodki ³±czno¶ci. 2. O¶wiadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej. 3. O¶wiadczenie o skierowaniu do realizacji zamówienia pracowników posiadaj±cych licencjê pracowników ochrony.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty je¿eli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±. 3. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców - na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zmiana postanowieñ umowy nastêpuje w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmian do umowy mo¿na dokonaæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia. Zmian± nie ulegn± ceny netto podane w ofercie Wykonawcy. Zmiana dotyczy jedynie zastosowania nowej stawki podatku VAT. Ewentualna zmiana mo¿e nast±piæ ze skutkiem od dnia wej¶cia w ¿ycie ustawy zmieniaj±cej wysoko¶æ podatku do dnia zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia, po z³o¿eniu stosownego wniosku przez stronê umowy o dokonanie takiej zmiany; 2) Cena brutto za jedn± godzinê pracy pracownika okre¶lona w §10 ust. 1 mo¿e ulec zmianie. Podstaw± do zmiany jest zmiana wska¼nika wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszanego przez G³ówny Urz±d Statystyczny. Pisemne zawiadomienie strony umowy o zaistnieniu powy¿szego faktu przez stronê ¿±daj±c± zmiany zostanie potwierdzone poprzez za³±czenie Komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego okre¶laj±cego wysoko¶æ wska¼nika. Zmiana ceny mo¿e nast±piæ najwcze¶niej po up³ywie 12 miesiêcy od dnia 01 stycznia 2013 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodleg³o¶ci 33/35
64-920 Pi³a
pokój 320.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodleg³o¶ci 33/35 64-920 Pi³a pokój 111.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PI£Y
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bia³o¶liwie
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacj± - remont lokali mieszkalnych w Pile przy: ul. M³odych 45/2 i ul. M³odych 45/3
- Dostosowanie dla osób niepe³nosprawnych toalety damskiej i mêskiej na parterze szko³y
- Koszenie terenów zieleni ¶cis³ego centrum w 2024 r.
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BÊBNY DO DRUKAREK II
- SIATKI DO LECZENIA ZABURZEÑ STATYKI I NIETRZYMANIA MOCZU
wiêcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga w zakresie pe³nienia ca³odobowej ochrony na terenie Szpitala
- Ochrona mienia wraz z obs³ug± portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana D³ugosza w Czêstochowie
- Us³ugi ochrony mienia 2024-2025 z podzia³em na Zadania
- ¦wiadczenie us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej mienia na terenie sk³adowiska odpadów zlokalizowanego na pó³noc od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia w 2 obiektach O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.