eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Wyposażenie świetlic w ramach zadania Budowa i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Krzywołęcz i Wólka Żabna, przebudowa świetlicy w Woli Osowej, remont i wyposażenie świetlicy w Oględowie oraz wyposażenie świetlic w Smerdynie, Jasieniu i Wiązownicy Kolonii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Staszów: Wyposażenie świetlic w ramach zadania Budowa i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Krzywołęcz i Wólka Żabna, przebudowa świetlicy w Woli Osowej, remont i wyposażenie świetlicy w Oględowie oraz wyposażenie świetlic w Smerdynie, Jasieniu i Wiązownicy Kolonii
Numer ogłoszenia: 250941 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów , ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlic w ramach zadania Budowa i wyposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Krzywołęcz i Wólka Żabna, przebudowa świetlicy w Woli Osowej, remont i wyposażenie świetlicy w Oględowie oraz wyposażenie świetlic w Smerdynie, Jasieniu i Wiązownicy Kolonii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia świetlic w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w sześciu częściach, obejmujących: Część I - SPRZĘT RTV I AGD Część II - GRY EDUKACYJNE I POMOCE DYDAKTYCZNE Część III - ROLETY Część IV - MEBLE Część V- SPRZĘT SPORTOWY I REKREACYJNY Część VI - SPRZĘT TURYSTYCZNY I INNY zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy poprzez wyspecyfikowanie rodzaju i ilości asortymentów, zawarto w formularzach cenowych, odrębnie dla poszczególnych części, stanowiących odpowiednio załączniki do formularzy oferty, właściwych dla danej części. Uwaga: Dla części VI - SPRZĘT TURYSTYCZNY I INNY, w załączeniu do SIWZ rys. Nr 1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie nazwy, modele (itd.) przedmiotu dostawy, służą wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ. Miejscem dostawy są świetlice w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wskazane odpowiednio w formularzach cenowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi. Dostawy, objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 35.12.17.00-5, 30.21.30.00-5, 37.52.41.00-8, 37.41.50.00-0, 39.10.00.00-3, 37.46.12.20-5, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 39.52.25.30-1, 39.51.54.10-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony formularz oferty, odrębny dla każdej części wraz z wypełnionym formularzem cenowym właściwym dla danej części - Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności składając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokumenty wskazane w pkt III.4, pkt III.5 oraz pkt.III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie, b) dokumenty wskazane w pkt III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy składają łącznie. Dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis dot. wystawienia dokumentu o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej i dopuszczalne są w następujących okolicznościach: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) przyczyn organizacyjnych, gdy konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, 3) zmiany numeru konta Wykonawcy, 4) w sytuacji wyrażenia przez strony zgody na przedłużenie terminu wykonania zamówienia na skutek zaistnienia doniosłych okoliczności niezawinionych przez strony, 5) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT RTV I AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia świetlic w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w sześciu częściach, obejmujących część I - SPRZĘT RTV I AGD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy poprzez wyspecyfikowanie rodzaju i ilości asortymentów, zawarto w formularzach cenowych, odrębnie dla poszczególnych części, stanowiących odpowiednio załączniki do formularzy oferty, właściwych dla danej części. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie nazwy, modele (itd.) przedmiotu dostawy, służą wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ. Miejscem dostawy są świetlice w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wskazane odpowiednio w formularzach cenowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi. Dostawy, objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 35.12.17.00-5, 30.21.30.00-5, 37.52.41.00-8, 37.41.50.00-0, 39.10.00.00-3, 37.46.12.20-5, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 39.52.25.30-1, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRY EDUKACYJNE I POMOCE DYDAKTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia świetlic w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w sześciu częściach, obejmujących część II - GRY EDUKACYJNE I POMOCE DYDAKTYCZNE, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy poprzez wyspecyfikowanie rodzaju i ilości asortymentów, zawarto w formularzach cenowych, odrębnie dla poszczególnych części, stanowiących odpowiednio załączniki do formularzy oferty, właściwych dla danej części. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie nazwy, modele (itd.) przedmiotu dostawy, służą wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ. Miejscem dostawy są świetlice w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wskazane odpowiednio w formularzach cenowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi. Dostawy, objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 35.12.17.00-5, 30.21.30.00-5, 37.52.41.00-8, 37.41.50.00-0, 39.10.00.00-3, 37.46.12.20-5, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 39.52.25.30-1, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROLETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia świetlic w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w sześciu częściach, obejmujących część III - ROLETY, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy poprzez wyspecyfikowanie rodzaju i ilości asortymentów, zawarto w formularzach cenowych, odrębnie dla poszczególnych części, stanowiących odpowiednio załączniki do formularzy oferty, właściwych dla danej części. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie nazwy, modele (itd.) przedmiotu dostawy, służą wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ. Miejscem dostawy są świetlice w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wskazane odpowiednio w formularzach cenowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi. Dostawy, objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 35.12.17.00-5, 30.21.30.00-5, 37.52.41.00-8, 37.41.50.00-0, 39.10.00.00-3, 37.46.12.20-5, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 39.52.25.30-1, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MEBLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia świetlic w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w sześciu częściach, obejmujących część IV - MEBLE, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy poprzez wyspecyfikowanie rodzaju i ilości asortymentów, zawarto w formularzach cenowych, odrębnie dla poszczególnych części, stanowiących odpowiednio załączniki do formularzy oferty, właściwych dla danej części. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie nazwy, modele (itd.) przedmiotu dostawy, służą wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ. Miejscem dostawy są świetlice w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wskazane odpowiednio w formularzach cenowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi. Dostawy, objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 35.12.17.00-5, 30.21.30.00-5, 37.52.41.00-8, 37.41.50.00-0, 39.10.00.00-3, 37.46.12.20-5, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 39.52.25.30-1, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT SPORTOWY I REKREACYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia świetlic w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w sześciu częściach, obejmujących część V - SPRZĘT SPORTOWY I REKREACYJNY, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy poprzez wyspecyfikowanie rodzaju i ilości asortymentów, zawarto w formularzach cenowych, odrębnie dla poszczególnych części, stanowiących odpowiednio załączniki do formularzy oferty, właściwych dla danej części. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie nazwy, modele (itd.) przedmiotu dostawy, służą wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ. Miejscem dostawy są świetlice w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wskazane odpowiednio w formularzach cenowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi. Dostawy, objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 35.12.17.00-5, 30.21.30.00-5, 37.52.41.00-8, 37.41.50.00-0, 39.10.00.00-3, 37.46.12.20-5, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 39.52.25.30-1, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĘT TURYSTYCZNY I INNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia świetlic w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w sześciu częściach, obejmujących część VI - SPRZĘT TURYSTYCZNY I INNY, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 7 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy poprzez wyspecyfikowanie rodzaju i ilości asortymentów, zawarto w formularzach cenowych, odrębnie dla poszczególnych części, stanowiących odpowiednio załączniki do formularzy oferty, właściwych dla danej części. Uwaga: Dla części VI - SPRZĘT TURYSTYCZNY I INNY, w załączeniu do SIWZ rys. Nr 1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w opisie nazwy, modele (itd.) przedmiotu dostawy, służą wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7 SIWZ. Miejscem dostawy są świetlice w miejscowościach: Oględów, Smerdyna, Jasień i Wiązownica Kolonia wskazane odpowiednio w formularzach cenowych właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi. Dostawy, objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 35.12.17.00-5, 30.21.30.00-5, 37.52.41.00-8, 37.41.50.00-0, 39.10.00.00-3, 37.46.12.20-5, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 39.52.25.30-1, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.